Wychodzą - brawo! :-)

11. Data: 2016-06-24 19:32:23

Temat: Re: Wychodzą - brawo! :-)
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 19:29, Fragi pisze:

> Jezusie...

Pewnie, życie Pana Mordercy więcej warte niż życie zwykłego człowieka.

12. Data: 2016-06-24 19:42:57

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jun 2016 19:32:23 +0200, pinokio napisał(a):

> Pewnie, życie Pana Mordercy więcej warte niż życie zwykłego człowieka.

Oceniasz, czyje więcej warte?

--
M.

13. Data: 2016-06-24 19:46:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 19:42, Fragi pisze:

> Oceniasz, czyje więcej warte?

Każdy ma prawo oceniać że morderca robi źle, a dobry człowiek dobrze. A
ty twierdzisz : no cóż, biedaczek morduje, nie oceniajmy. Powinno się
ich wysłać do piekła jak najszybciej.

14. Data: 2016-06-24 20:51:37

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jun 2016 19:46:22 +0200, pinokio napisał(a):

> Każdy ma prawo oceniać że morderca robi źle,

Oceniać. Potępiać. Owszem.

> a dobry człowiek dobrze. A
> ty twierdzisz : no cóż, biedaczek morduje, nie oceniajmy.

Tak twierdzę? Gdzie?
Jestem przeciwna karze śmierci
Ty chcesz decydować o czyjeś śmierci, vide poniżej...

> Powinno się
> ich wysłać do piekła jak najszybciej.

Smutne, to co piszesz...
Tak twierdzę.

--
M.

15. Data: 2016-06-24 20:57:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 20:51, Fragi pisze:
> Tak twierdzę? Gdzie?
> Jestem przeciwna karze śmierci
> Ty chcesz decydować o czyjeś śmierci, vide poniżej...

Ale to oni sami decydują o swojej śmierci w momencie łamania prawa!
ich ofiary nie mają takiego luksusu.
Chciała byś by mordowanie nie wiązało się nawet z ryzykiem że można
samemu zginąć?

16. Data: 2016-06-24 21:25:53

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-24 o 11:39, Ikselka pisze:

> http://www.fronda.pl/a/marszalek-sejmu-szanujemy-dec
yzje-brytyjczykow-to-element-demokracji,73900.html
> "Za wyjściem Wielkiej Brytanii z UE opowiedziało się 51,9 proc. głosujących
> (17 410 742 osób), a za pozostaniem - 48,1 proc. głosujących (16 141 241
> osób). W związku z tym premier David Cameron, poinformował, że chce w ciągu
> kilku miesięcy przekazać władzę nowemu rządowi. Brexit spowodował panikę na
> rynkach, a amerykańska agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła
> perspektywę Wielkiej Brytanii ze stabilnej na negatywną."
>
> LOL

LOL to będzie jak ichniejsi rolnicy nagle zdadzą sobie sprawę, że stracą
dopłaty... i albo im te dopłaty zrefundują z budżetu, albo rolnicy
zrobią rządowi z dupy jesień średniowiecza :)
O innych problemach nie wspominając.

Zamiast uczestniczyć (i mieć na to wpływ) w leczeniu wybrali amputację.
Jak widać, mało rozgarniętych nacjonalistów z XIX wiecznym poziomem
umysłowym nawet u nich nie brakuje...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2016-06-24 21:40:08

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rynkach, a amerykańska agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła
> perspektywę Wielkiej Brytanii ze stabilnej na negatywną."

https://www.facebook.com/MBarczentewicz/

"Mikołaj Barczentewicz

Jako, że uczę brytyjskiego prawa konstytucyjnego na Oksfordzie, czuję
się w obowiązku napisać kilka słów wyjaśnienia obecnej sytuacji:
1. Wielka Brytania nie wyszła z Unii Europejskiej i nie jest pewne czy
wyjdzie. To referendum nie ma żadnej mocy prawnej, ani w prawie UK, ani
w prawie UE. Innymi słowy, nie jest prawdą, że doszło do 'Brexit'.
2. Jest prawnie możliwe ale bardzo mało prawdopodobne, że nowy rząd w
Londynie z pomocą parlamentu doprowadzą do niezwłocznego jednostronnego
wypowiedzenia traktatów UE.
3. Prawdopodobny scenariusz jest taki, że przez najbliższe kilka lat
niewiele się zmieni w prawnej relacji UK/UE a traktatowa procedura
wyjścia z UE (słynny Artykuł 50 TUE) zostanie dopiero wszczęta, gdy
brytyjski rząd będzie miał jasny plan (jest do tego jeszcze daleko).
4. W pewnym sensie Wielka Brytania (a nawet Zjednoczone Królestwo) może
nigdy nie wyjść z Unii Europejskiej jeśli przestanie istnieć w wyniku
uzyskania niepodległości przez Szkocję, co zapowiedziała dziś stojąca na
czele rządu Szkocji Nicola Sturgeon (możliwa jest też unifikacja
Irlandii). W takim scenariuszu to będzie "Engxit" a nie "Brexit" - tylko
Anglia (z Walią) opuści UE.
5. Mniej prawdopodobne ale też możliwe jest że brytyjska klasa
polityczna znajdzie sposób żeby zostać w UE mimo wyniku referendum
(które jest, przypominam, prawnie niewiążące)."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2016-06-24 22:18:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> Wrote in message:

> [...]
> polityczna znajdzie sposób żeby zostać w UE mimo wyniku referendum
> (które jest, przypominam, prawnie niewiążące)."

Ciekawe, ale trzeba podkreślać że Cameron podał się do dymisji
gdyż chasłami populistycznym walczył o poparcie i teraz się za
głowe złapał co zrobił , bo tak jak w Polsce, antyunijne chasła
to antypolskość, bo Polska i polacy bardzo na tej Unii
korzystają
, co widać gołym okiem bo co chwila z dopłat Unijnych
budujemy, jak ja budowałem tu autostradę za Unijną kasę, gdzie
buraki i tak połowę sprzętu ukradli, dlatego taka droga lub
Szyszko sobie w szczerym polu ekrany stawiał i teraz wiadomo za
co to stodoła za 5 baniek. Tak więc Brytania wykonała krok
antybrytyjski bo za tym stoi Putin i karierowicze co na głupkach
z prowincji kariery robią, a później za głowy się łapią co
zrobili i co urzeczywistnili. Buractwo ma gdzieś że można jeździć
zarabiać, Polska się buduje, wypoczywać w całej europie, kasę
przywozić, bo to zawsze było antypolskie skurwysyństwo, bo
działają na niekorzyść polaków i myślę że Angla też to
zrozumie.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

19. Data: 2016-06-24 22:30:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 21:25, Kviat pisze:

yzje-brytyjczykow-to-element-demokracji,73900.html

> LOL to będzie jak ichniejsi rolnicy nagle zdadzą sobie sprawę, że stracą
> dopłaty...

Jeszcze większy LOL to będzie, kiedy i naszym rolnikom się w związku z
tym dopłaty zmniejszą. Zakładając oczywiście, że UK wyjdzie z UE, bo to
jeszcze nic pewnego.

Ewa

20. Data: 2016-06-24 22:38:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora