Wychodzą - brawo! :-)

71. Data: 2016-06-25 22:38:16

Temat: Re: Wychodzą - brawo! :-)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2016 o 21:29, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-06-25 11:26, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

ie-za-bardzo-wiedza-czym-jest-unia-europejska/wyrw42

> No. Ani to Ida, ani GoT, a i S-man nie lata.

Może akurat uczyli się na Rodzince.pl

Ewa

72. Data: 2016-06-26 00:08:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-24 o 22:47, Ikselka pisze:

> No i to jest to!
>
> Co do radośi Twego przedmówcy - nie do wiary, jak to ludziom do rozumu nie
> przemawiają rzeczy oczywiste, krzyczące fakty. Takich niewolników
> propagandy prounijnej rzeczywiście pozostaje tylko nadal golić ile wlezie -
> toteż Hunia ich goli, ile wlezie, a ochłapy rzucane od czasu do czasu
> finansowemu niewolnikowi reklamuje krzykliwie jako wielkie prezenta od
> dobrej cioci Hunii, żeby sie chętniej niewolnicy pozwalali golić, a co
> bardziej gorliwi jeszcze daninę przynieśli w podskokach 3-/

Aż się prosi żeby zacytować ex-gwiazdę mainstreamu Tomasza L.
~(sens)"Myślimy że ludzie są po prostu głupi, ale oni są jeszcze głupsi"
:) I tu niestety się nie mylił.

Dębska

73. Data: 2016-06-26 00:26:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jun 2016 00:08:38 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Aż się prosi żeby zacytować ex-gwiazdę mainstreamu Tomasza L.
> ~(sens)"Myślimy że ludzie są po prostu głupi, ale oni są jeszcze głupsi"
> :) I tu niestety się nie mylił.

Z przykrością, ale też przyznaję tu rację panu L. Cóż, któż może lepiej
znać się na ludzkiej głupocie, niż ta INTELIGENTNA wesz? - wszak z owej
głupoty żyje, wszak dzięki niej ma co ssać...

74. Data: 2016-06-26 15:40:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 20:51, Fragi pisze:
> Jestem przeciwna karze śmierci
> Ty chcesz decydować o czyjeś śmierci, vide poniżej...

> Smutne, to co piszesz...
> Tak twierdzę.

Smutne, jest to że mordercy pozostają bezkarni, to cię nie smuci?

75. Data: 2016-06-27 10:03:46

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-24 o 15:58, "Przemysław Debski" <p...@g...pl> pisze:

> [...]
> zauważasz iż należało Ci się to jak psu kiełbasa bez żadnej
> imprezy typu euro i kilku stadionów za Twoja kasę górką

Hejka !
W odpowiedzi pozwolę sobie na małostkowość i czepnę się
słówek: nie dla psa kiełbasa. Czyli nie należało się.

76. Data: 2016-06-27 10:29:12

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-24 o 21:25, Kviat pisze:
> [...]
yzje-brytyjczykow-to-element-demokracji,73900.html

> LOL to będzie jak ichniejsi rolnicy nagle zdadzą sobie sprawę, że stracą
> dopłaty... i albo im te dopłaty zrefundują z budżetu, albo rolnicy
> zrobią rządowi z dupy jesień średniowiecza :)
> O innych problemach nie wspominając.
>
> Zamiast uczestniczyć (i mieć na to wpływ) w leczeniu wybrali amputację.
> Jak widać, mało rozgarniętych nacjonalistów z XIX wiecznym poziomem
> umysłowym nawet u nich nie brakuje...

Wygrali:
- prości ludzie, którym nie w smak import lepiej wykfalifikowanych
robotników z Polski
- spekulanci dużego formatu, którym nie w smak unijne ograniczenia
na działalność sektora finansowego. GB to największy spekulant
tej części świata, ciągle jeszcze odcinają grube kupony z przeszłości
kolonialnej.
- zwykli, angielscy nacjonaliści

Przegrali:
- przegrały narody, które zawsze były pod butem Anglików. UE była
ich WYBOREM przeciwko odwiecznej narzuconej dominacji brytoli.

77. Data: 2016-06-27 11:10:06

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-24 o 20:57, pinokio pisze:

> Ale to oni sami decydują o swojej śmierci w momencie łamania prawa!
> ich ofiary nie mają takiego luksusu.
> Chciała byś by mordowanie nie wiązało się nawet z ryzykiem że można
> samemu zginąć?

Tu chyba jednak nie chodzi o słowa, o przyznanie 'decyzyjności', o
ocenę jakiegoś 'luksusu pochodzącego z decyzji', tylko o samą śmierć.
Zadawanie śmierci nie jest cool - to bardzo proste.
I trza być w tym konsekwentnym.

78. Data: 2016-06-27 11:13:34

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-25 o 10:32, LeoTar pisze:

> Pytanie jest bardzo precyzyjne, tylko Ty nie chciałaś go zrozumieć.
> Morderca zabijający drugiego człowieka nie zabija po to by dać się
> złapać lecz po to by okpić "sprawiedliwość" i w ten sposób po raz wtóry
> poczuć satysfakcję z poczucia się lepszym od nieudolnego wymiaru
> sprawiedliwości. Po pierwsze zabił i poczuł się panem życia i śmierci
> niczym sam bóg a po drugie ma satysfakcję, że okazał się tak dobrym
> manipulantem, że uniknął kary (chociaż to drugie nie zawsze się udaje).

Ale dlaczego mielibyśmy wchodzić w ten 'system wartości' mordercy ?
Czy naprawdę Twoim głównym problemem jest to, że morderca
odczuwa satysfakcję i trzeba mu ją szybko odebrać ?
Odczuwasz tutaj jakąś 'zazdrość' ? Chcesz mu coś 'zabrać' ?

79. Data: 2016-06-27 16:41:59

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2016-06-27 16:46:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2016 o 16:41, zażółcony pisze:
> [...]
> odczuwa satysfakcję i trzeba mu ją szybko odebrać ?
> Odczuwasz tutaj jakąś 'zazdrość' ? Chcesz mu coś 'zabrać' ?

Oczywiste, że trzeba odebrać mordercy satysfakcję

Granica przebiega w poprzek
Czy trup czuje ból?
DO XL
Światowe dni zabobonu