Wychowanie dziecka

1. Data: 2006-06-11 07:01:59

Temat: Wychowanie dziecka
Od: m...@m...webd.pl szukaj wiadomości tego autora

Jak wam sie wydaje czy nie jest tak, ze kupa pronblemów, o których
piszecie (prawdziwych zrezta) bieze sie stad, ze dzieci sa nie
tak wychowywane? Nie maja zadnych zasad, pasji, entuzjazmu do zycia?

----
www.matiq.webd.pl - Zasady jak zyc pelniej i szczesliwiej

2. Data: 2006-06-11 07:17:09

Temat: Re: Wychowanie dziecka
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@m...webd.pl wrote:

> Jak wam sie wydaje czy nie jest tak, ze kupa pronblemów, o których
> piszecie (prawdziwych zrezta) bieze sie stad, ze dzieci sa nie
> tak wychowywane? Nie maja zadnych zasad, pasji, entuzjazmu do zycia?

wiec jak powinny byc wychowywane wg ciebie?

--
careful with that axe Eugene!

3. Data: 2006-06-11 07:36:25

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik napisal w wiadomosci
Jak wam sie wydaje czy nie jest tak, ze kupa pronblemów, o których
piszecie (prawdziwych zrezta) bieze sie stad, ze dzieci sa nie
tak wychowywane? Nie maja zadnych zasad, pasji, entuzjazmu do zycia?

Mozesz przyblizyc o jakie problemy Ci chodzi ? :)

Pozdrawiam
Vicky

4. Data: 2006-06-11 13:21:09

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@m...webd.pl> napisal w wiadomosci
.com...

> Jak wam sie wydaje czy nie jest tak, ze kupa pronblemów, o których
> piszecie (prawdziwych zrezta) bieze sie stad, ze dzieci sa nie
> tak wychowywane? Nie maja zadnych zasad, pasji, entuzjazmu do zycia?

A ja mysle, ze bez wzgledu na to, jak bys nie wychowywal(a) dzieci, i tak
zawsze jakies problemy wyjda.
Co najwyzej inne w zaleznosci od metod. Dzieci poredzej, czy pozniej Ci za
wychowanie "podziekuja".
A pozniej - jak same beda mialy wlasne dzieci i zrozumieja swoje bledy,
wtedy Cie przeprosza za problemy :)

5. Data: 2006-06-11 13:56:20

Od: m...@m...webd.pl szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o zzasady, które gwarantują jakoścc wychowania, że wychowasz
dziecko na dobrego człowieka

----

www.matiq.webd.pl - Aby twoje dziecko roziwjało się właściwie

6. Data: 2006-06-11 14:23:58

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@m...webd.pl wrote:
> Chodzi o zzasady, które gwarantują jakoścc wychowania, że wychowasz
> dziecko na dobrego człowieka

Wydaje Ci się, że chodzi tylko o *zasady*? Bo mi się wydaje, że nawet to
w jaki sposób mama się do ciebie uśmiechała ma znaczenie, myślisz, że
dałoby się znormalizować np sposób uśmiechania się mam?

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

7. Data: 2006-06-11 19:31:52

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości
ps.com...

> Chodzi o zzasady, które gwarantują jakoścc wychowania, że wychowasz
> dziecko na dobrego człowieka

Nie sadze, zeby istnialy jakies zasady.

8. Data: 2006-06-11 19:41:32

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@m...webd.pl wrote:

> Chodzi o zzasady, które gwarantują jakoścc wychowania, że wychowasz
> dziecko na dobrego człowieka

jakiez wiec one sa?
--
careful with that axe Eugene!

O tym, czy warto studiować psychologię
Instynkt śmierci i żądze seksualne w reklamie
co robić?
Poligamia - monogamia
Jak się uwolnić