Wychowywanie nastolatkow

31. Data: 2005-11-14 14:57:55

Temat: Re: Wychowywanie nastolatkow
Od: m...@o...pl (magika) szukaj wiadomości tego autora

hemoroid napisał(a):

>Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

>rozmowa jest o dwóch szczeniakach: bluzgaczu i jego filoletowym przydupasie,
>którzy jak na malutkie pudelki przystało, szczekają bardzo głośno, po chamsku i
>na kogo popadnie, a jak trafią na większego od siebie to ogon pod siebie i
>plonk. żałosne, do czego można ich doprowadzić paroma postami w usenecie. zero
>dystansu.

To że duzo szczeka nie oznacza że gryzie;-) a swoja droga co to oznacza
ten PLONK? Jestem przedstawicielką jeszce nie długo tych nastolatków, i
badam slogan grupowy, czy kroś może mi troche go objaśnić? pozdrawiam

32. Data: 2005-11-14 19:21:13

Od: A6X6I6D <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hemoroid napisał:

> Użytkownik "Fioletowy Kot!" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> buahahahahaha!!! zawsze wiedziałem że jesteś ciotką!

Nie tylko ty to odkryłeś mam kumpla który pisze prace magisterskom na
ten temat że fioletowy to ciota, mało tego jego promotor sie zażeka że
da rade z tego ulepić doktorat !!!

33. Data: 2005-11-14 19:23:55

Od: A6X6I6D <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol Y napisał:

e bylo: *PLONK!* popierdolony smieciu i trollu

> [...]
>
> P.S. Nie wiem o czym jest rozmowa i mam to w pupie, ale zobaczylem jak
> piszesz cos o honorze to mi przyszlo to na mysl :>

Karolu Y

Powiedz mi bo czasem mam wrażenie że ten fioletowy to takie małe
wsiowate i zgryźliwe alteregoo bluzgacza - czy ktoś tak jeszcze myśli ??

34. Data: 2005-11-14 19:26:25

Od: A6X6I6D <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hemoroid napisał:

> Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> co za kretyn. jak mi dajesz pląka to po grzyba zadajesz jeszcze jakieś pytania?
> jak piszesz "plonk" to ci staje?

Bluzgacz onanizuje się 10 razy dziennie więc po każym pląku ma nazwijmy
to z angielskiego "squirt" ja osobiście dostaje od niego pląka 2 razy
dziennie :), problem w tym że mu się plonkownica zacieła i że daje pląki
już ludziom przypadkowo całkiem bo nie wie jak ją zatrzymać .

35. Data: 2005-11-15 16:18:31

Od: gkr <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

baj de łej: http://onanizm.pl

36. Data: 2005-11-15 20:24:23

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Karolu Y
>
> Powiedz mi bo czasem mam wrażenie że ten fioletowy to takie małe
> wsiowate i zgryźliwe alteregoo bluzgacza - czy ktoś tak jeszcze myśli ??

A ja nie wiem, ale obaj pyskuja rowno :)

--
Pozdrawiam.

37. Data: 2005-11-16 08:00:20

Od: A6X6I6D <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol Y napisał:

> A ja nie wiem, ale obaj pyskuja rowno :)

pewnie dlatego drogi karolu że oboje som gejami, a bluzgacz mówi
fioletowej co ta ma napisać - obaj spotykajom się na supertajnym forum :
http://www.zbluzgaj.nuke4u.com , te ich pyskówki na nikim nie robiom
wrażenina pewien kolo "falafel " stwierdził kiedyś że fioletowy
onanizuje się swojom inteligencjom dzisiaj już wiem że się mylił bo
kotek onanizuje się tekstami i złotymi myślami bluzgacza .

38. Data: 2005-11-16 11:26:22

Od: "hemoroid" <m...@n...posladami.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> To że duzo szczeka nie oznacza że gryzie;-) a swoja droga co to oznacza
> ten PLONK? Jestem przedstawicielką jeszce nie długo tych nastolatków, i
> badam slogan grupowy, czy kroś może mi troche go objaśnić? pozdrawiam

http://pl.wikipedia.org/wiki/Plonk

test wechslera
Rozumiem juz samobojcow.
Wnuczka