Zamieszki we Francji

1. Data: 2005-11-07 20:07:47

Temat: Zamieszki we Francji
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

-ciekawe, ze akurat we Francji.

Popelniono bledy, ale jakie?
Duch

2. Data: 2005-11-07 21:05:06

Temat: Re: Zamieszki we Francji
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:dkoc6f$p81$1@news.dialog.net.pl...

Hmmm... czyzby kryzys koncepcji panstwa wielokulturowego?
Duch

3. Data: 2005-11-07 21:09:48

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> -ciekawe, ze akurat we Francji.
>
> Popelniono bledy, ale jakie?

Nie rozprawiono się w swoim czasie ze Starym Układem,
nie oderwano go od koryta. W dodatku manipulowano
sondażami.

A pisząc poważniej - zawiniły katastrofalne niedopatrzenia
w dziedzinie ogólnoświatowej segregacji rasowej.

--
Sławek

4. Data: 2005-11-07 21:17:05

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm... czyzby kryzys koncepcji panstwa wielokulturowego?

Francja - państwem wielokulturowym?.

A.

5. Data: 2005-11-07 21:25:40

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> napisał w
wiadomości news:dkofqr$cqf$1@news.onet.pl...

Widze ze mnie czytales - sam nic nie napisales :/

> A pisząc poważniej - zawiniły katastrofalne niedopatrzenia
> w dziedzinie ogólnoświatowej segregacji rasowej.

:)

Duch

6. Data: 2005-11-07 21:33:05

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]"
<sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> napisał w wiadomości

> A pisząc poważniej - zawiniły katastrofalne niedopatrzenia
> w dziedzinie ogólnoświatowej segregacji rasowej.

A że się spytam: kto był tym roztargnionym decydentem?

A.

7. Data: 2005-11-08 00:10:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak:
> A że się spytam: kto był tym roztargnionym decydentem?

Pseudo-idealisci?

--
Czarek

8. Data: 2005-11-08 00:35:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> -ciekawe, ze akurat we Francji.

Wcale nie takie ciekawe.

Francuzi jak malo ktora nacja od dawien dawna maja wielka
slabosc do egzotyki.
W efekcie sa obecnie stosunkowo bardzo zroznicowani rasowo.

Najwidoczniej nie wszystkim to sie podoba tak jak tym, dzieki
ktorym spoleczenstwo francuskie stalo sie rozno-kolorowe.

Poza tym trzeba pamietac, ze Francuzi, podobnie troche jak
Rosjanie, zamordowali swego wladce...
oraz ze to dawna kolonia rzymska, gdzie zsylano m.in. "element".
Krotko mowiac: to dosc ~dziki narod. ;)

--
Czarek

9. Data: 2005-11-08 07:27:41

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

CB
>Wcale nie takie ciekawe.
>
>Francuzi jak malo ktora nacja od dawien dawna maja wielka
>slabosc do egzotyki.

Chyba raczej słabość do utopijnych idei, które z czasem się same boleśnie
weryfikują.

Aska
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

10. Data: 2005-11-08 08:08:57

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> -ciekawe, ze akurat we Francji.
>
> Popelniono bledy, ale jakie?
> Duch

Będy w pacyfikacji? Błędy w polityce społecznej? :-)
Te pierwsze to powszechny strach polit pop. przed szybkim i zdecydowanym
kontr atakiem. Po pierwszym koktajlu bandyci powinni być ostrzelani gazem i
gumowymi kulami.

To że 'dzis' we Francji to nic nie znaczy.
Byla już Wielka Brytania , USA, Niemcy. Wszędzie jest punkt wspólny.
Dzielnice bezrobotnych żyjących z zasiłków. Nierobom się nudzi bo im
państwo daje darmo tyle kasy ile w swojej wiosce nie widział nikt. Polak
moze znaleźdź pracę a arab już nie? Co tam Polak. Dziwne ,ze nie ma buntów
zółtych. x

Wychowywanie nastolatkow
test wechslera
Rozumiem juz samobojcow.