Wycięcie drzewa

11. Data: 2010-12-16 09:12:27

Temat: Re: Wycięcie drzewa- pytanie zblizone
Od: "tadeusz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, zapomniałem dodać, że jestem leśnikiem... i lektura Ustawy przyprawia
> mnie o groźne dla zdrowia ataki śmiechu.
> --
> Pozdrowienia
> Jan

Jestem elektronikiem telekomunikantem i podobne odczucia mam w stosunku do
rozporządzeń Ministerstwa Środowiska dotyczacych źródeł promieniowania
elektromagnetycznego.
tadeusz

12. Data: 2010-12-21 07:57:54

Temat: Re: Wycięcie drzewa
Od: "pezet89" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam do wycięcia orzech włoski, średnicy ok.30-40 cm.
Czy do jego wycięcia też potrzebna zgoda UG, czy tylko zarządu działek, czy
nikogo.

--
Piotr

-----------
Użytkownik "Andrzej Ćwikliński" <a...@u...edu.pl>
napisał w wiadomości news:0ef8.00000006.4ccd200f@newsgate.onet.pl...
> Witam!
> Na moim ogródku jest jesion - samosiejka.
> Jakie są wymogi, aby bez zezwolenia wyciąć takie drzewo?
> Pozdrawiam
> Andrzej Ćwikliński

jesienne grabienie lisci
Kosiarka Honda z napędem hydrostatycznym
Fotozagadka - wasza oko-pomoc
jak sie zachowa trawa
ciekawe fasolki...