Wycieczka do hospicjum

51. Data: 2007-10-19 07:18:31

Temat: Re: Wycieczka do hospicjum
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:4642.000000fc.47163fc2@newsgate.onet.pl...

> znaczy rozumiem, ze teraz gdyby teoretycznie Twoja mama zyla samotnie w
> Australii, Ty wraz z cala swoja rodzina przeprowadzilabys sie do niej. Syn
> zrezygnowal ze studiow, corka zmienila szkole, maz prace Ty tez zerwala
> cokolwiek robisz, i myk przeprowadzasz sie do samotnie zyjacej mamy.
> Wybacz
> ale nie wierze....(i wychowanie nie ma nic do rzeczy)

Iwonko!
Ty podjęłaś kiedyś decyzję, że wyjeżdżasz z Polski.
Ja podjęłam decyzję, że nie wyjeżdżam, bo tu mam rodzinę - mamę np.
Joanna (syn Michał 20 lat, córka Anna 18 lat)
http://jduszczynska.republika.pl/

52. Data: 2007-10-19 07:20:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hermiona" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> Wiem o czym pisze, mialam taka sytuacje z ukochana babcia. Na szczescie
> mama byla juz na emeryturze, wspomagal ja tata (i fizyczie i w zakupach) a
> takze ja i siostra (ja biegajac z 2 maluszkow, siostra pracujac zawodowo).

Znaczy - da się.

53. Data: 2007-10-19 07:43:50

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska pisze:

> Znaczy - da się.

Nie chcesz wiedzieć za jaką cenę.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

54. Data: 2007-10-19 12:18:26

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Iwonko!
> Ty podjęłaś kiedyś decyzję, że wyjeżdżasz z Polski.
> Ja podjęłam decyzję, że nie wyjeżdżam, bo tu mam rodzinę - mamę np.

ja i moje dacyzja nie ma tu nic do rzeczy. ustosunkuj sie do postu. ode mnie
sie odstosunkuj...

i.

55. Data: 2007-10-19 17:22:20

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ff9lsc$mol$1@news.onet.pl...

> Iwonko!
> Ty podjęłaś kiedyś decyzję, że wyjeżdżasz z Polski.
> Ja podjęłam decyzję, że nie wyjeżdżam, bo tu mam rodzinę - mamę np.
> --

A co mają zrobić małżeństwa mieszane (z różnych państw)?
Pozdrawiam
Kasia

56. Data: 2007-10-19 17:24:46

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ff9lsc$mol$2@news.onet.pl...
> Znaczy - da się.

Gdyby nie emerytura mamy - nie byłoby szans.
Po 8 latach, po śmierci babci o włos a byłby pogrzeb mamy.

Pozdrawiam
Kasia

57. Data: 2007-10-22 10:03:58

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co mają zrobić małżeństwa mieszane (z różnych państw)?

Nie pobierać się dla dobra matki, która być może kiedyś będzie schorowana.
MSPANC.

LL

58. Data: 2007-10-22 18:54:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja i moje dacyzja nie ma tu nic do rzeczy. ustosunkuj sie do postu. ode
> mnie
> sie odstosunkuj...

Twoje poglądy są ściśle związane z Twoimi decyzjami życiowymi, tak jak moje
z moimi.
Tak więc nie przeprowadzam się do mamy do Australii, i nie zmuszam dzieci do
rezygnacji, ze szkoły i studiów, bo nie emigrowałam na inny kontynent.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

59. Data: 2007-10-22 18:59:28

Od: "iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Twoje poglądy są ściśle związane z Twoimi decyzjami życiowymi, tak jak moje
> z moimi.

i o takowych nie dyskutujemy.

> Tak więc nie przeprowadzam się do mamy do Australii, i nie zmuszam dzieci do
> rezygnacji, ze szkoły i studiów, bo nie emigrowałam na inny kontynent.

ale mama jest. wiec jednak sie nie przeprowadzisz....no wlasnie.
i.

Czy ja jestem chora czy pani?
czy ktos pamięta skład kropli?
Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Uczeń - ile nauki w szkole a ile w domu?