Wyciskacz do cytrusów

11. Data: 2010-02-21 21:04:00

Temat: Re: Wyciskacz do cytrusów
Od: "Animus" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim <n...@n...pl> napisał(a):

> I za każdym razem myj to cholerstwo po użyciu...

i właśnie o to chodzi, w dedykowanym urządzeniu łatwiej jest uzyskać prostotę
mycia/rozbierania. Ja chcę uzyskać sok z pomarańczy w max 20-30 sekund (bez
mycia), dlatego jestem gotowy zapłacić nawet więcej za urządzenie, które
wykona za mnie jak największą część pracy i szybko.

pozdrawiam, Animus

12. Data: 2010-02-21 21:06:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" <n...@n...pl> wrote in message
> I za każdym razem myj to cholerstwo po użyciu... sory... wolę do starcia
> sera użyć tarki, do zmielenia ziemniaków praski, bułkę tartą kupuję za
1,50
> zł w sklepie raz na dwa tygodnie. Kawy nie pijam, a jak już się raz w
> miesiącu skuszę, to z ekspresu lub na szybko instant.
>
> Sam mam takiego robota moulinexa, ale używam go tylko do grubej roboty
(np.
> jak robię buraczki do słoików), a jak chcę na codzień cokolwiek utrzeć lub
> pokroić, to szybciej wychodzi ręcznie. Całe to rozkładanie, mycie, itp.
trwa
> wieki i jest bardzo problematyczne...

Zależy dla ilu osób, a mycie nie jest tragedią - ci którzy o tym mówią -
myją rękami żony...

13. Data: 2010-02-21 21:11:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Animus" <a...@W...gazeta.pl> wrote in message

> nic z w/w funkcji nie jest mi potrzebne

> no comment, nie miewam problemów z zapachami w domu, ale współczuję :)

Nie mam - nogi mi nie cuchną - taka klasa.

14. Data: 2010-02-21 23:53:43

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animus" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> HI
>
> Poszukuję wyciskacza do cytrusów. Założenia:
> - prosty i szybki w użyciu
> - łatwy w myciu
> - najlepiej z rączką do przyciskania
>
> znalazłem taki:
> http://allegro.pl/item924832437.html
>
> Używał ktoś? Może jakieś inne rady?
>
> pozdrawiam, Animus

A może taki:
http://www.allegro.pl/item890559101_fackelmann_wycis
karka_do_cytrusow.html
?
Jest szybki, skuteczny, i bardzo łatwo go umyć.
pozdrawiam
Grzesiacz

15. Data: 2010-02-22 07:08:10

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Zależy dla ilu osób, a mycie nie jest tragedią - ci którzy o tym mówią -
> myją rękami żony...

Żony staram się do tego nie dopuszczać - za każdym razem zgubi lub
nieświadomie wyrzuci jakąś istotną część urządzenia :)

Załatwiła mi tak już sporo sprzętów - bo na codzień ich nie używa (ja
gotuję) i nie wie, biedactwo, co jest elementem urządzenia, a co
niepotrzebnym śmieciem :)

Pzdry,
/\/\\/\/

16. Data: 2010-02-22 07:09:04

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał

> [...]
>
> Załatwiła mi tak już sporo sprzętów - bo na codzień ich nie używa (ja
> gotuję) i nie wie, biedactwo, co jest elementem urządzenia, a co

aha! jest to chyba kolejny dowód na to, że lepiej do prostych prac korzystać
z prostych urządzeń ręcznych jednoczęściowych :D

pzry

17. Data: 2010-02-22 07:11:57

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animus pisze:

> a po co właściwie jest ten plastik na górze? Rozumiem że trzeba go zdjąć do
> wyciskania?

Chyba, żeby się urządzonko nie kurzyło. Trzeba ją zdjąć.
Najbardziej w tym wyciskaczu podoba mi się, że działa bezstratne i
błyskawicznie + prostota obsługi i mycia.
--
BBjk

18. Data: 2010-02-22 07:17:34

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> [...]
>
> Załatwiła mi tak już sporo sprzętów - bo na codzień ich nie używa (ja
> gotuję) i nie wie, biedactwo, co jest elementem urządzenia, a co

Zadziwiające. Naprawdę nie ma pojęcia o kuchennych sprzętach?
A co się dzieje, gdy Ty zachorujesz, czy wyjedziesz?
--
BBjk (pomijam już protekcjonalny ton dotyczący Żony)

19. Data: 2010-02-22 07:26:46

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał

> Zadziwiające. Naprawdę nie ma pojęcia o kuchennych sprzętach?
> A co się dzieje, gdy Ty zachorujesz, czy wyjedziesz?

Nie przesadzajmy - ugotować zupę, czy usmażyć kotlety potrafi.

Ale sprzętów typu maszynki do mięsa, czy roboty kuchenne nie używa. Tak u
nas się przyjeło, że ja gotuję (żona nie lubi, a ja się przy tym relaksuje
:) ) - chyba, że, jak napisałaś, wyjeżdzam lub zaniemogę. To się zdarza raz
na jakiś czas i można sobie poradzić bez grubego sprzętu :)

W każdym razie zawsze jak żona chce użyć robota kuchennego, prosi mnie
wcześniej o jego złożenie :)

Pzdry,
/\/\\/\/

20. Data: 2010-02-22 07:31:07

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> [...]
> na jakiś czas i można sobie poradzić bez grubego sprzętu :)
>
> W każdym razie zawsze jak żona chce użyć robota kuchennego, prosi mnie

Aha :)
--
BBjk

Alternatywa dla KitchenAid?