Wygodne sandały

1. Data: 2003-04-30 13:29:31

Temat: Wygodne sandały
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałam sobie dzisiaj jakichś fajnych sandałów i nieco się załamałam.
Niedość, że mało co mi się podoba, to ja szukam czegoś naprawdę wygodnego.
Może wy mi podpowiecie, nie wiem firmę, sklep czy coś, Warszawa albo Śląsk
powiedzmy Gliwice, Opole, no może Katowice?
Cały problem polega na tym, że ja mam diabelne płaskostopie, dość ciężki
przypadek, dwa rodzaje na raz i w ogóle. Wytoczyłam temu ostatnio walkę, jak
mogę to noszę wkładki i ćwiczę. NO i właśnie potrzebuję sandałów, które
byłyby bardzo wygodne i mięciutkie no i koniecznie ze skóry. Przez to
płaskostopie koszmarnie sobie odparzam i obcieram stopy i w ogóle w
sandałach na bosą nogę nie jestem w stanie pójść np. do miasta na zakupy czy
coś takiego. Lato idzie, gdzieś sie wyjedzie, a ja znowu będę cierpieć, bo
wszystkie moje sandały są jakieś nie takie. Pomóżcie proszę!!!
Maga

1. Data: 2003-04-30 13:52:51

Temat: Re: Wygodne sandały
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogę to noszę wkładki i ćwiczę. NO i właśnie potrzebuję sandałów, które
> byłyby bardzo wygodne i mięciutkie no i koniecznie ze skóry.

Witaj,
Moja Mama ma te same problemy + źle zrośnięta kość śródstopia.
Do tego toleruje tylko obuwie skórzane.
Kupiła sobie sandały YORICK z Deichmanna i jes zachwycona. To jej pierwsze
wygodne buty w życiu.
Ja chodzę w nich już trzy lata, także jestem zachwycona. Na razie sie nie
rozwaliły.
Jedyny szkopuł to taki, że fason jednak dość sportowy, co nie przeszkadza mi
w zakładaniu ich do sukienek. Ale "kościółkowe" to one nie są.
Kosztują w tym roku (o ile dobrze pamiętam) 109 lub 119 złotych.
Ola >

1. Data: 2003-04-30 13:56:58

Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maga napisał:
> [...]
> Może wy mi podpowiecie, nie wiem firmę, sklep czy coś, Warszawa albo Śląsk
> powiedzmy Gliwice, Opole, no może Katowice?

Bardzo chwalę trekkingowe - takie dość cienkie paski z taśmy, są w
sklepach sportowych, z butami górskimi lub firmowych np. Alpinusa. Nie
są to sandały 'eleganckie', ale przewygodne, bardzo je lubię i
znakomicie sprawdzają się w terenie, nawet w górach, choć tam oczywiście
lepsze są inne buty. Mankamentem jest cena, ale przekłada się na jakość :)
Jesli takie byłyby dla Ciebie zbyt sportowe, szukaj w Ecco.
--
pa, Bjk.

1. Data: 2003-04-30 13:58:58

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Lato idzie, gdzieś sie wyjedzie, a ja znowu będę cierpieć, bo
> wszystkie moje sandały są jakieś nie takie. Pomóżcie proszę!!!
>            Maga
czesc,
a próbowałaś Scholla? sa bardzo drogie sandałki najzwyklejsze od 100 (przecena
zeszłoroczna kolekcja) do ..... Moja mama ma ich sandałki i jest baardzo
zadowolona a ma straszne problemy z kupieniem wygodnych bucików.
W krakowie sklepy firmowe Scholla sa na wrocławskiej i na starowiślnej. W
dobrych aptekach możan kupić ich obuwie ale zwykle sa tam takie "chodliwe"
modele (nic ciekawego, napewno nie sa to sandałki wyjściowe).

Magik

1. Data: 2003-04-30 14:04:54

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maga" <h...@i...org.pl> wrote in message
> [...]
> Może wy mi podpowiecie, nie wiem firmę, sklep czy coś, Warszawa albo Śląsk
> powiedzmy Gliwice, Opole, no może Katowice?

Z mojej strony mogę Ci poradzić tylko i wyłącznie obuwie scholla.. przez
trzy sezony chodziłam w sandałkach które autentycznie uwielbiałam :) Były
super wygodne, ładnie wyglądały na stopie, prawie niezniszczalne ... tyle,
że raczej sportowe :) Tym razem mam zamiar znowu wydać pieniądze na kolejną
parę :) Widziałam je w marko (na rynku w Opolu) za 185 zł. ale moim zdaniem
naprawde warto (zwlaszcza ze wzgledu na wygode).. Jednak jeśli zależy Ci na
bucikach eleganckich to nie wiem czy Ci podejdą :>
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-04-30 14:05:47

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh
ja bym polecila trekkingowe z Columbii
Sa ladne i wygodne, bardzo mieciutko wyscielane, co prawda bez wkladki, ale
jest wyscielane z otworkami i noga jest wentylowana i nie boli odczas
dlugiego chodzenia
Poza tym noga jest dobrze tzrymana w kostce oraz podeszwa zrobiona tak ze
sie nei slizga.
w takich sandalach potrafie przechodzic okres od maja do pazdziernika, zadko
zakladaajc inne buty.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-04-30 14:06:23

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

:)
> Jesli takie byłyby dla Ciebie zbyt sportowe, szukaj w Ecco.
> --
> pa, Bjk.

oj ECCO są suuuper bajeczne ale cena jeszcze bardziej bajeczna - klapeczki -
350PLN.

Magik

1. Data: 2003-04-30 14:26:14

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Maga <h...@i...org.pl> napisał(a) w wiadomości

> Szukałam sobie dzisiaj jakichś fajnych sandałów i nieco się załamałam.

Polecam firmę Bircenstock, ale nie wiem gdzie kupic w miastach, które
wymienilaś.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-30 14:46:41

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości :
: Polecam firmę Bircenstock, ale nie wiem gdzie kupic w miastach, które
: wymienilaś.

A gdzie te buty można kupić w Gdańsku? :)
I ile kosztują? :)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-30 18:51:50

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> Cały problem polega na tym, że ja mam diabelne płaskostopie, dość ciężki
> przypadek, dwa rodzaje na raz i w ogóle.
Pomóżcie proszę!!!
> Maga

Proponuje buty Schola , drogie ale naprawdę bardzo wygodne i sa fajne modele
.

ASia

puder prasowany Vipery
Kupiłam!!!
piegi ;)
Chwale...
Jeśli chcesz otrzymać najnowszy katalog Oriflame !!!