Wykłady Dalajlamy

191. Data: 2008-12-17 00:12:17

Temat: Re: Wykłady Dalajlamy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

iks-czytanie bajek przez doroslych jest odskocznia od srogiego
zycia.Psychika najlepiej odpoczywa.To równiez swiadczy o
dojrzalosci,gdyz taka osoba nie czuje sie zobowiazana wiecznie udawac
dojrzalego.

192. Data: 2008-12-17 00:48:43

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> A co można napisać o fantastach?

Zawsze wole czytac bajki, napisane przez osoby, ktore sa do tego stworzone,
niz czytac osoby, ktore sa stworzone po to by opowiadac takie bajki (mity)
jak ty. Jestes najwieksza bajara i mitomanka, stad tez twoja niechec -
celowa, zeby odciac sie od tego co w sobie nosisz (cos w stylu
ubeka-przechrzty przed smiercia) - ten kolejny "wiatrak" o ktorym wspominal
Redart. Ale jak zwykle w twoim przypadku musisz szmacic sie publicznie i tak
tez roztrzasac swoje zycie, jak traktorzysta roztrzasa gnoj na polu.
Do ziemi glabie!
--
Bluzgacz

193. Data: 2008-12-17 00:58:07

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzieś widziałam statystyki na temat czytelnictwa w ogóle oraz inne, na
> temat poczytności Harryego P. Można sobie podywagować, porównując je. Może
> poszukam, ale raczej nieprędko. Nie mam ambicji Ci udowadniać czegokolwiek
> tym sposobem - ja mam swoje obserwacje z otoczenia, a to Cię absolutnie
> nie
> przekona.

Czyli chuja masz.
Jednym slowem JAK ZWYKLE: w dupie bylas i gowno widzialas.
Kolejny raz pierdolisz o czyms, nie majac zadnego poparcia w faktach.
Lejesz wode, ale nic z tego nie wynika.
"Obserwacje z otoczenia" kurwa mac hehe. Co to? Akademia Pana kurwa Kleksa
idiotko?
Aaaaa wiem!
"U nich na wsi" tak jest - to stad te "obserwacje z otoczenia"
Wypracuj moze jakas swoj(sk)a wiejska metodologie badan socjologicznych,
skoros taki observer w 3 dupy
Jakby nazwac taka szkole badan? Wiejsko-socjologiczna Szkola Glaba?

Relpp, nie gadaj z tym kaPUSTAKIEM, bo sie cipa spuszcza i brodzi w kisielu.
Jeszcze nie zdazy na swieta skwarow na stol przygotowac jak sie kmioty z jej
rodziny zejda na wpierdalanie, przez to ze tak ja zajmiesz odpisywaniem.

> Jakiś przykład? - np. latanie ludzi w powietrzu w Wiedźminie czy HP.... to
> a propos czego?

Skoro ty sensu bajek/basni/fantasy nie potrafisz pojac, to co sie
wpierdalasz na grupe o psychologii przyglupie...
--
Bluzgacz

194. Data: 2008-12-17 01:11:52

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> "Wcelowali" się nie tylko w rynek młodych czytelników fantasy, ale o dziwo
> - w rynek DOROSLYCH czytelników. Kto by przypuszczał, że tylu dorosłych
> kupi i przeczyta coraz to nowe, kolejne, tomy wymyslonych bzdetów,
> równocześnie olewając naukę historii czy czegokolwiek równie, albo i
> bardziej interesujacego, a lepiej związanego z życiem, na czym można się
> tego życia uczyć!

Ty kretynko, trollu.
Kto powiedzial, ze czytajac te gowna, olewa sie inne dziedziny.
Ty klepiesz na grupach, ale nadal pozostajesz kuchta i debilka - jedno nie
wyklucza drugiego jak widac.
Skoncz pierdolic!
Poza tym ewangelie, ktorymi sie pewnie zaczytujesz tez moga byc wymyslone,
wiec o co chodzi?

O czym to świadczy? - o psychicznej niedojrzalości
> wielkiej części ludzi biologicznie dorosłych, przejawiającej się w
> szukaniu
> fikcji i ucieczki od realiow i zadań dorosłości.

Jakich zadan?
Gotowaniu obiadow, czy emerytury pijawy w wieku 40-50 lat?

> W tym, kiedy chcą mi w rzeczywistym świecie coś wytłumaczyć, biorąc
> argumenty wprost rodem z tych utworów. Nie ma to dosyć argumentów
> niebajkowych?

Najlepiej takie "niebajkowe" jak uslyszalas czy dowiedzialas sie z kosciolka
lub wyczytalas w jakiejs kosciolkowej mONdrej gazectce?
Bo pewnie o to ci chodzi. Tym samym przyznaj po prostu, ze dla ciebie tak
jak i dla katolickich ciemniakow HP itp postaci, to przejaw okultyzmu,
ukrytego satanizmu itp.
To bajki.
Wiesz co jest najwieksza bajka?
To ze Jozef nie puknal Marii. A ile debilstwa w to uwierzylo, olewajac
historie, czy inne rownie interesujace rzeczy.

Druga czesc odpowiedzi.
Co zlego w tym, ze ludzie kieruja sie bajkami, w wyjasnianiu pewnych spraw,
czerpaniu w argumentach?
Przeciez juz wieki temu np. Ezop czy Krasicki tworzyli utwory tego rodzaju,
z ktorych czesc jest znana i nawet cytowana do dzis, wiec co ty pierdolisz?
Moze w erze globalizmu i natloku wszystkiego te gowna o ktorych mowisz nie
osiagna takiego poziomu zapamietania cytatow, ale moze chociaz pokaza rzecz
najwazniejsza: ze zawsze zwycieza dobro, chocby naprawde sytuacja byla
beznadziejna - to tez jakas nauka, a ile wnioskow.
Ale trzeba by miec IQ wysokie na poziomie przynajmniej polowy tego co ma
ameba, czego niestety nigdy nie osiagniesz
--
Bluzgacz

195. Data: 2008-12-17 03:35:05

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Im wiecej stawiasz emot tym bardziej stajesz sie zalosna i sie pograzasz, bo
> zawsze wstawiasz je tam, gdzie sprawa dotyczy ciebie, kiedy ktos ci
> pojedzie.
> Przebierasz to raczej ty, kiedy koncza sie watki i nikt juz nie pisze a ty
> zeby zaistniec zaczynasz sie produkowac, gadac sama ze soba albo robic czata
> z usenetu.
> Zaklamana mendo.

Mnie zastanawia jedno - medea powiedziała że XLka "w realu" jest
spokojna, opanowana, uprzejma itd...
Więc tamten obraz i ten z grupy wzięte do kupy mówią chyba same za siebie..

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

196. Data: 2008-12-17 09:11:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Mnie zastanawia jedno - medea powiedziała że XLka "w realu" jest
> spokojna, opanowana, uprzejma itd...
> Więc tamten obraz i ten z grupy wzięte do kupy mówią chyba same za siebie..

a co mówią mianowicie?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

197. Data: 2008-12-17 10:32:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Mnie zastanawia jedno - medea powiedziała że XLka "w realu" jest
> spokojna, opanowana, uprzejma itd...

Zaraz, zaraz... powiedziałam, że jest kulturalna i grzeczna, a nie -
spokojna i opanowana. Wręcz przeciwnie - wydawała mi się pełna emocji.

Ewa

198. Data: 2008-12-17 10:39:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Moje nie :-( Pytania były od razu, nie ma przeproś.

Ale to nie ma nic do rzeczy. Moje dziecko też pyta o wszystko i to o
takie rzeczy, na które mi naprawdę jest trudno odpowiedzieć i często nie
potrafię. Co nie zmienia faktu, że zapamiętuje tak, jak jest napisane,
czy jak zobaczy, a na pełne zrozumienie przyjdzie czas później.

> Piszę z pytajnikiem, bo czy pamietasz scenę namietnego pocałunku z
> mężczyzną (Krzysztof Kamas w tej scenie jako partner Englerta, "zapomło" mi
> się imię tej postaci akurat) pokazaną w filmie? - może po prostu mam rację,
> ze Judym nie lubił kobiet, a ta się wzieła i przyczepiła, i nijak nie mozna
> jej było zniechęcić, w każdym razie nie okazaniem pociągu do mężczyzn, bo w
> TYCH czasach gdzieżby :-)

Nie jestem pewna, czy w ogóle film widziałam. Natomiast postać
książkowego Judyma też odebrałam dość podobnie - że jest miałki - i
trudno mi było zrozumieć, dlaczego odrzucił tę kobietę. Jednak nie jest
to książka, którą bym jakoś mocno przeżywała. Czytałam ją prawie 20 lat
temu, więc nie wymagaj teraz dogłębnej analizy. Może jak z córką będę
czytać za kolejne 10 lat, to coś napiszę na ten temat. ;)

Ewa

199. Data: 2008-12-17 11:01:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2008 04:35:05 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Mnie zastanawia jedno - medea powiedziała że XLka "w realu" jest
> spokojna, opanowana, uprzejma itd...
> Więc tamten obraz i ten z grupy wzięte do kupy mówią chyba same za siebie..

Te różnice, które mają niby coś "mówić za siebie", wynikają z takich samych
cech, jak u każdego innego normalnego człowieka: przystosowawczych.
Medea jest wobec mnie ok, więc i ja wobec niej jak najbardziej sie staram,
w odróżnieniu od sytuacji, kiedy staję wobec niektórych bluzgaczy i
michałków. A że jestem impulsywna, żadna to tajemnica, to widać tutaj - na
bieżąco, żtp. "w locie" radzę sobie z ludźmi stosownie do ich własnego
autoramentu; co zresztą medea miała okazję zaobserwować także w realu w
stosunku do niej - ot, potrafie się zachować stosownie do sytuacji, i
dostosowac do człowieka, jak wyżej napisałam.
Czy to normalność? Czy to pożądane?
:->

Podejrzenia i rezerwę budzą we mnie jedynie ci, co to zawsze "tacy sami",
kiedy tutaj piszą. Bo w życiu - to już różnie z nimi bywa...
A nawet i taki Bluzgacz - tutaj chojrak, a w życiu pewnie dupek żołędny i
fajtłapa :-)

A i Ty? - masz lekką "przewagę" nade mną w tym tylko sensie, że nikt tutaj
nie wie, jak wielkim dupkiem (lub nie) jesteś w realu, tutaj pokazując
swoją tylko jedną, starannie wypracowaną (czego ja nie robię, bo nie dbam o
to) twarz...

200. Data: 2008-12-17 11:08:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2008 10:11:44 +0100, tren R napisał(a):

> a co mówią mianowicie?

Powiedzieć Ci?
Hie, hie...

Gyöngyhajú lány
Re: Jak sie modlicie?
Każdego dnia człowiek uczy się czegoś nowego
drodzy poeci, pora umierac
Etyka dziennikarska!