Wykłady Dalajlamy

81. Data: 2008-12-16 13:11:53

Temat: Re: Wykłady Dalajlamy
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.12.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> Czemu wyciąłeś resztę? - ja nie muszę sobie pomagać w wyrażeniu treści
> postaciami z bajek dla dzieci :->

A ponizsze nie z bajki? ;)

"Taki niepewłnowartyościowy Doktor Judym - chciał i zjesć ciasteczko,
i mieć ciasteczko. Po co się żenił i płodził dzieci? - Judym przynajmniej
się tego wyrzekł."
--
Relpp

82. Data: 2008-12-16 13:18:28

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.12.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> Ten to tam małe piwo, ale , o, wlaśnie - Wiedźmin; mam swoje zdanie o nim,
> w pelni pokrywające się z pewną recenzją (babskiego autorstwa) tej postaci,
> którą to recenzję przytoczyłam nieeegdyś w jakimś wątku o mężczyznach. Nie
> mogę znaleźć tej recenzji, ale postaram się, bo jest ekstra - generalnie
> chodziło tam o to, że Wiedźmin to fajtłapa i dupek i żadnej kobiety ani nie
> był zdolny zaspokoić, a one go po prostu używały i robiły w bambuko czy coś
> w tym rodzaju :-)

I? Niech se jest fajtlapa. W czym to umniejsza ksiazce, ktora mogla miec
na celu np. wlasnie zwrocenie na to uwagi?

> Po co komu taka lutnia, która śpiewa o sprawach, których nie poznała, nie
> rozumie i dlatego je idealizuje?

Gdyby tu kazdy mowil tylko o tym co zrozumial... Cisza by byla.

> Każdy bard to kaleka - w jakimś sensie.

Kazdy czlowiek to kaleka - w jakims sensie.

> Nie powinno się ślepo dążyć do
> tego, o czym śpiewa.

Dlaczego mam Ci uwierzyc ze wiesz co sie powinno a co nie powinno?

> To z reguły człowiek niespełniony dlatego, że... tylko
> spiewa. I dlatego spiewa, że niespełniony.

A mnie sie czasem milo slucha. Mimo ze to dzielo czyjegos niespelnienia.
--
Relpp

83. Data: 2008-12-16 13:55:09

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Mi chodzi tylko o to, zeby usunac trolle z tej grupy, a te dwa przejawiaja
> cechy takowych, o czym juz wspominalem wczesniej.

zgadzam się z tym.

> To ze ja uwazam ich za trolle to nie jest moj kurwa wymysl, czy moje
> odosobnione zdanie- chcialbym, zeby to bylo jasne. Nie chce mi sie podawac
> znowu przykladow z grup, gdzie prawie wszyscy ich uzytkownicy mysla
> podobnie.

ale imho walczysz z wiatrakami. w taki sposób nie pozbędziesz się trolli
a możesz tylko sprowokować innych, którzy tu wpadają okazjonalnie, do
uznania ciebie za prowokatora, agresora i trolla, który ~normalnym
użyszkodnikom spuszcza trollowski łomot.
co powiesz na używanie kf? idealny nie jest, ale jak nie chcesz kogoś
czytać, ruch ręki i z głowy.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

84. Data: 2008-12-16 14:35:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Tu nie chodzi wylacznie o mnie, bo ja te smiecie juz mialem w kf, ale
> wkurwia mnie, ze inni wdaja sie w takie bezsensowne pierdolenie i im
> odpisuja, rozkrecajac trolling bardziej.

imho twoje działanie też to nakręca. a co do sensowności dyskusji, to
każdy sam się łatwo przekona, z kim da się rozmawiać a z kim nie i każdy
znajdzie sobie swoje TWA. wkładanie komuś do głowy kto troll a kto nie
troll, nie będzie skutkować, że ktoś trollem być przestanie.
mam wrażenie, że każdy sam musi zadecydować z kim chce gadać i czy warto
jest poświęcać chwilę czasu na tego czy innego nicka.

> Jak sie zjebie pare osob (do
> ktorych nie dociera lagodniejsze slowo), to przestana odpisywac i wtedy te
> dwa scierwa beda rozmawiac tylko ze soba.

miłego zjebywania zatem :)

> Pansraczowi nikt nie odpowiada, bo
> praktycznie nikt go nie czyta, wiec gada sam ze soba i z xxxlka, ktorej
> niestety odpowiadacie, chociaz zdecydowana wiekszosc uwaza ja za debilne
> kuriozum. Hipokryzja w chuj.

pansravi dla mnie osobiście jest niestrawny, ale ikselka bywa
interesująca. ot i tyle. chcę to czytam, nie chcę to nie - akurat nie
mam tu potrzeby opiekowania się resztą grupy.

85. Data: 2008-12-16 14:41:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tren R-ikselka polonistka?Tren zaczynam na powaznie sie o ciebie
martwic,to moze byc jakies oslabienie nerwowe.

86. Data: 2008-12-16 14:52:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Chyba z powodu nadmiernego, niespotykanego poziomu glupoty i bzdur ktore
> wypisuje oraz zasciankowego, pustego katolicyzmu na poziomie RM.

raczej poprzez fakt, że tak samotnie, ale usilnie walczy ze swoimi
wiatrakami.

87. Data: 2008-12-16 15:16:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 13:26:01 +0100, tren R napisał(a):

> to sprawdź sobie jedynego mojego posta na grupie pl.test z dzisiaj...
> przewidywalność twoich reakcji zaczyna być moją mocną stroną.

Nie chce mi się subskrybować tylko po to. Ale skoro jest, jak piszesz, to
znaczy, że zbliżasz się do ideału :-P

88. Data: 2008-12-16 15:17:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 13:26:25 +0100, tren R napisał(a):

> co wyznacza ten poziom?

Ustanie osobistego zainteresowania bajkami i mylenia ich z rzeczywistością.

89. Data: 2008-12-16 15:20:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 13:28:09 +0100, tren R napisał(a):

> tak, bo masz widocznie ten... ściśnięty umysł :)

Ścisły.

> a w swoim bogatym doświadczeniu nie masz za sobą bycia polonistką? to
> byłoby dziwne, wręcz podejrzane!

A, nie no, byłam - parę zastępstw...
W czasie praktyki w liceum wypadło akurat na "Charakterystykę postaci
Judyma" - i to było ostatnie zastępstwo na lekcji literatury w mojej
karierze w tej szkole ;-PPP

90. Data: 2008-12-16 15:21:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 13:28:32 +0100, tren R napisał(a):

> nie po wieczku, ale po denku

Od spodu?

Gyöngyhajú lány
Re: Jak sie modlicie?
Każdego dnia człowiek uczy się czegoś nowego
drodzy poeci, pora umierac
Etyka dziennikarska!