Wykonanie mebli ogrodowych

1. Data: 2002-04-27 16:24:35

Temat: Wykonanie mebli ogrodowych
Od: jagry <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Naszła mnie ochota na wykonanie mebli ogrodowych. Jest to ochota nie
poparta żadnym doświadczeniem. Stąd moja prośba.
Czy spotkał się ktoś ze stronami zawierającymi porady w tym temacie? Mam
na myśli meble naturalistyczne, toporne, można by rzec prostackie.
Pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2002-04-28 03:48:27

Temat: Re: Wykonanie mebli ogrodowych
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

jagry wrote:

> [...]
> Czy spotkał się ktoś ze stronami zawierającymi porady w tym temacie? Mam
> na myśli meble naturalistyczne, toporne, można by rzec prostackie.

Po angielsku, ale ze zdjeciami:
Z galezi:
http://www.skybusiness.com/canadiantwig/index4.html

http://www.prairietrading.com/products.asp?SubCatID=
43&CatID=49

Z bali:
http://www.logfurnituredelights.com/ksearch.asp?txts
earchParamTxt=&txtsearchParamCat=22&txtsearchParamTy
pe=ALL&txtsearchParamMan=49&txtsearchParamVen=ALL&tx
tFromSearch=fromSearch

Tu adress do amazon po ksiazki -poradniki o tych meblach

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0881791857/in
ktomi-bkasin-20/002-6500987-3961636

W angielsko-jezycznych wyszukiwarkach szukaj rustic furniture, twig
furniture albo log furniture.
MB

3. Data: 2002-04-28 14:17:07

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message

> W angielsko-jezycznych wyszukiwarkach szukaj rustic furniture, twig
> furniture albo log furniture.

Albo po prostu garden furniture. Ponad milion trzysta tysiecy stron,
ale oczywiscie beda tam tez plastikowe i metalowe meble.

Podstawowy problem to ze meble fabryczne sa docs trudne do
skopiowania. To znaczy nie sa
Jesli kto chce, moge zrobic i przeslac zdjecia tego, co kiedys sam
zrobilem. One sa wlasnie takie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2002-04-28 15:26:35

Od: jagry <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-04-28 16:17, Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:
> [...]
> skopiowania. To znaczy nie sa

> Jesli kto chce, moge zrobic i przeslac zdjecia tego, co kiedys sam

Jeżeli nie byłoby to zbyt kłopotliwe to bardzo poproszę. Może odkryję w
sobie ukryty talent do ciesielki ...

Pozdrawiam
Jacek

5. Data: 2002-04-29 06:46:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktomi-bkasin-20/002-6500
987-3961636

> W angielsko-jezycznych wyszukiwarkach szukaj rustic furniture, twig

zapewne takich mebelkow szukasz
http://ekoarkadia.w.interia.pl/nowy.html
toporne acz piekne
sam zamierzam sobie takie zrobic
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2002-04-29 08:55:38

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jagry <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
> Czy spotkał się ktoś ze stronami zawierającymi porady w tym temacie? Mam
> na myśli meble naturalistyczne, toporne, można by rzec prostackie.

Jeśli będziesz na spotkaniu grupowym na Woli, to na miejscu zobaczysz takie
meble i uzyskasz potrzebne instrukcje.

Pozdrawiam -Jagoda

7. Data: 2002-04-29 21:50:16

Od: jagry <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli kto chce, moge zrobic i przeslac zdjecia tego, co kiedys sam
zrobilem.
> One sa wlasnie takie.
>
> Pozdrowienia, Michal

Ponieważ nie udało mi się dostać na skrzynkę Michała, więc niejako
publicznie chciałem podziękować za przesłane zdjęcia. Na pewno nie są to
meble prostackie. Wyrazy uznania.
Dziękuję wszystkim za pomoc, zwłaszcza za stronę:
http://ekoarkadia.w.interia.pl/nowy.html

Kłaniając się nisko

Jacek

8. Data: 2002-04-30 07:15:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> meble prostackie. Wyrazy uznania.
> Dziękuję wszystkim za pomoc, zwłaszcza za stronę:

:)
ciesze sie
ze bylem pomocny z ta ekoarkadia
nie podoba mi sie tam tylko te "hustawkowe lawki"
zamierzam u siebie troche bardziej ja dopiescic
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

kokornak