Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P

11. Data: 2019-12-14 07:03:21

Temat: Re: Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

i to po tym stawiali Zyda przed kosciolem i lali go w morde jak
wychodzili po mszy?
---
jesli zydzi tak twierdzom... ;P

12. Data: 2019-12-14 07:43:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 06:03, m...@g...com pisze:
> i to po tym stawiali Zyda przed kosciolem i lali go w morde jak
> wychodzili po mszy?
> ---
> jesli zydzi tak twierdzom... ;P

no zaraz krasnoludku, to teraz indianskie imiona przestaly ci sie podobac?

--
gazebo

13. Data: 2019-12-14 08:39:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

no zaraz krasnoludku, to teraz indianskie imiona przestaly ci sie podobac?
---
Jak tobie sie ogrzyncu gowienko z miodem mylic zaczelo to jakos mi przeszlo ;P

14. Data: 2019-12-14 10:03:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 07:39, m...@g...com pisze:
> no zaraz krasnoludku, to teraz indianskie imiona przestaly ci sie podobac?
> ---
> Jak tobie sie ogrzyncu gowienko z miodem mylic zaczelo to jakos mi przeszlo ;P

znak, ze sie budzisz, Chwala Tobie w Niebiosach

--
gazebo

15. Data: 2019-12-17 17:08:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak tobie sie ogrzyncu gowienko z miodem mylic zaczelo to jakos mi przeszlo ;P

znak, ze sie budzisz, Chwala Tobie w Niebiosach

Czasem trzeba udawac wariata co przyklasnie wariatowi
w grzebaniu we wlasnym tylku i lizaniu umazanego g..wnem palca
zeby tenze zaczal Chwalic Pana w Niebiosach widzac Go w swym lekarzu ;P

A swoja droga wracajac do tematu watku wczoraj sie dowiedzialem ze slowa
ktore prorok Jonasz mial POlecone do wyglaszania ku nawroceniu Niniwy rozumial on i
niniwianie opacznie:
Mialy znaczyc ze "jeszcze 40 dni a niniwa zostanie zburzona (obrocona w perzyne)"
a w innym znaczeniu to brzmi: "jeszcze 40 dni a Niniwa bedzie przewrocona na
nicze/nawrocona"
Wiec Bog nie sklamal- nie straszyl zniszczeniem zeby zmusic do POkuty i nawrocenia.
To ludzichy sie sami ;P
Wiec znow -tak slyszymy-rozumiemy slowa jakie mamy nastawienie-zaprogramowanie-serce.
Ot taki zarcik Boga-Jockera-Kokopelliego- z was maluczkich g..wno-lubow ;P

16. Data: 2019-12-17 17:29:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 16:08, m...@g...com pisze:

> [...]
nastawienie-zaprogramowanie-serce.
> Ot taki zarcik Boga-Jockera-Kokopelliego- z was maluczkich g..wno-lubow ;P

chujowo sie z toba robi

--
gazebo

17. Data: 2019-12-18 01:22:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

...owo sie z toba robi
---
I znow swoja sytuacje przenosisz/projektujesz na mnie Gazik? ;P
Moglbym pdPOwiedziec "h..owo sie z toba gada" ;P
To nie ja ciagle wszedzie widze meskie narzady plciowe lub ludzkie fekalia
i nie ja czuje nieodparta POtrzebe obwieszczania tego w dosadnej formie swiatu ;P
Byc moze to forma ktora uwazasz za odPOwiednia do obrzydzenia KOmus konwersacji
z soba....kiedy sam jej sKOnczyc nie POtrafisz jednostronnie nie majac POczucia
POrazki, ale nie ze mna te numery Gazyfikatorze ;)))

18. Data: 2019-12-18 18:32:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/12/2019 o 00:22, m...@g...com pisze:
> [...]
> z soba....kiedy sam jej sKOnczyc nie POtrafisz jednostronnie nie majac POczucia
> POrazki, ale nie ze mna te numery Gazyfikatorze ;)))

nudny sie zrobiles

--
gazebo

19. Data: 2019-12-19 12:58:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nudny sie zrobiles
---
za to ty jestes nudny caly czas
to i nic dziwnego ze cie wszyscy
inni w koncu nudzom ;P
nudzom sie tylko nudni ;)

Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"
"Pisze o jełopie...i o innym jełopie..."
przepraszam,
Wszechświat danych wciąż rośnie.