przepraszam,

1. Data: 2019-12-03 18:23:15

Temat: przepraszam,
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

ale nie wiem, co to jest 'agnostyczny ateista'? Blue, Mr, tell me
something, z nim stalo sie tak samo jak z toba?
--
gazebo

2. Data: 2019-12-04 13:20:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A kto tego terminu i gdze uzyl? Ja?
I dlaczego mnie do tego dopasowujesz? :)

3. Data: 2019-12-04 19:36:20

Temat: Re: przepraszam,
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/12/2019 o 12:20, m...@g...com pisze:
> A kto tego terminu i gdze uzyl? Ja?
> I dlaczego mnie do tego dopasowujesz? :)

w twoim poscie mi wynika ale nie wnikam, chcialbym tylko wiedziec :]

--
gazebo

4. Data: 2019-12-04 20:33:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/12/2019 o 18:36, gazebo pisze:

> w twoim poscie mi wynika ale nie wnikam, chcialbym tylko wiedziec :]

spierdolilem, sorry, to byl The Real Sleipnir, jak mi sie z toba pomylil
zaprawde nie wiem, jednak pierwsza mysl byla taka, ze moze wiesz o co biega?

--
gazebo

5. Data: 2019-12-04 22:36:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

to byl The Real Sleipnir, jak mi sie z toba pomylil
zaprawde nie wiem, jednak pierwsza mysl byla taka, ze moze wiesz o co biega?
---
Simpler znaczy sie?
Agnostycyzm to taki ateizm niezdecydowany, twierdzi ze nie wie czy jakis bog jest czy
go nie ma, moze woli nie wiedziec bo to niby "wygodne" sie na nic nie decydowac a w
sumie taki rozkrok wyciencza duchowo i psychicznie jak cholera i powoli ciagnie w
strone nihilizmu.

6. Data: 2019-12-05 06:55:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/12/2019 o 21:36, m...@g...com pisze:
> [...]
w sumie taki rozkrok wyciencza duchowo i psychicznie jak cholera i powoli ciagnie w

nie spedza mi to snu z powiek, ot ciekawosc:
------
Prywatnie identyfikuję się jako agnostyczny
ateista i ewolucyjny humanista.
------
--
gazebo

7. Data: 2019-12-05 09:55:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie spedza mi to snu z powiek, ot ciekawosc:
Prywatnie identyfikuję się jako agnostyczny
ateista i ewolucyjny humanista.
---
Kazda choroba ma swojego lekarza ;P
Mowiom nawet ze Jezus leczy wszystkie
hurtem...prywatne zboczenia rowniez ;)))

Wszechświat danych wciąż rośnie.
Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"
Syn Polki z Wysp ma trafić do adopcji do pary gejów. Kobieta protestuje
Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Nawet Miller przeciw LGBT...