Re: przepraszam,

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: przepraszam,
Date: Thu, 5 Dec 2019 05:55:32 +0000

W dniu 04/12/2019 o 21:36, m...@g...com pisze:
> to byl The Real Sleipnir, jak mi sie z toba pomylil
> zaprawde nie wiem, jednak pierwsza mysl byla taka, ze moze wiesz o co biega?
> ---
> Simpler znaczy sie?
> Agnostycyzm to taki ateizm niezdecydowany, twierdzi ze nie wie czy jakis bog jest
czy go nie ma, moze woli nie wiedziec bo to niby "wygodne" sie na nic nie decydowac a
w sumie taki rozkrok wyciencza duchowo i psychicznie jak cholera i powoli ciagnie w
strone nihilizmu.

nie spedza mi to snu z powiek, ot ciekawosc:
------
Prywatnie identyfikuję się jako agnostyczny
ateista i ewolucyjny humanista.
------
--
gazebo