Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

1. Data: 2019-12-02 11:28:30

Temat: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Cd walki tez czy homoseksualizm jest naturalny czy wyindukowany:
https://www.dorzeczy.pl/kraj/121914/slaski-uniwersyt
et-medyczny-pracownik-zwolniony-za-wyklad-homoseksua
lizm-a-zdrowie.html
https://dorzeczy.pl/kraj/121933/pracownik-zwolniony-
za-wyklad-o-homoseksualizmie-gowin-reaguje.html

https://www.salon24.pl/newsroom/1002919,wykladowca-s
laskiego-uniwersytetu-medycznego-zwolniony-za-wyklad
-o-homoseksualizmie
https://wpolityce.pl/m/polityka/475210-pracownik-ucz
elni-zwolniony-za-wyklad-o-homoseksualizmie

2. Data: 2019-12-02 14:16:17

Temat: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.12.2019 o 11:28, m...@g...com pisze:

> Cd walki

Ten nieuk nie został zwolniony za wykład, tylko za bzdury, które
rozpowszechniał. Szkolnictwo i tak już nisko upadło (nawet takiemu
Jakiemu dają doktoraty...), więc tym bardziej cieszą takie reakcje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-12-02 16:35:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jakiez to informacje o homoseksualizmie uznajesz wiec autorytatywnie za bzdury
i na POdstawie jakich argumentow czy badan? POdyskutuj zamiast hejtowania.
Jakie twoim zdaniem sa przyczyny zachowan homoseksualnych?
Chyba ze jestes homofilem bez uzasadnienia racjonalnego czyli ideologizujesz.

4. Data: 2019-12-02 17:39:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/12/2019 o 15:35, m...@g...com pisze:
> [...]
> Jakie twoim zdaniem sa przyczyny zachowan homoseksualnych?
> Chyba ze jestes homofilem bez uzasadnienia racjonalnego czyli ideologizujesz.

ty mi lepiej powiedz o co chodzi z ta interwencja Polski w sprawie
adopcji polskiego dziecka przez domniemana pare homoseksualna,
angielska, tfu, w zla gadzine wypowiedzialem

--
gazebo

5. Data: 2019-12-02 18:43:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/12/2019 o 10:28, m...@g...com pisze:

> Cd walki tez czy homoseksualizm jest naturalny czy wyindukowany:

czy to ma jeszcze jakiekolwiek znaczenie? dalismy sobie wybor i tego sie
trzymajmy, jednak ja nie o tym, zwolniono, nie zwolniono, kiedys
nauczyciel wygral sprawe, a odmowil uczestniczenia w rekolekacjach,
jestem bardzo zainteresowana kaczka jak to wyglada teraz, ja musialem
przedstawic w przedszkolu i szkole informacje, drukowalem, aby wyjasnic,
ze nie ja mam zglosic niechec moja do uczestnictwa mojego dziecka w
zajeciach z religii tylko akces do takowych zajec, co jest teraz? bo nie
wiem

--
gazebo

6. Data: 2019-12-02 19:21:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.12.2019 o 16:35, m...@g...com pisze:
> Jakiez to informacje o homoseksualizmie uznajesz wiec autorytatywnie za bzdury

Niezgodne z faktami.

> i na POdstawie jakich argumentow czy badan?

Naukowych.

> POdyskutuj zamiast hejtowania.

Z hejterami się nie dyskutuje, skoro nie przyjmują faktów do wiadomości.

> Jakie twoim zdaniem sa przyczyny zachowan homoseksualnych?

A od kiedy fakty naukowe są kwestią czyjegoś zdania?

> Chyba ze jestes homofilem bez uzasadnienia racjonalnego czyli ideologizujesz.

Ty jesteś homofobem bez uzasadnienia i to wystarczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-12-02 22:15:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jakiez to informacje o homoseksualizmie uznajesz wiec autorytatywnie za bzdury
Niezgodne z faktami
---
Jakie informacje o homoseksualizmie podane w wykladzie zwolnionego pracownika
naukowego Sl Uniw Med byly niezgodne z faktami?

8. Data: 2019-12-02 22:55:02

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 2 Dec 2019 13:15:39 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość <f...@g...c
om>
od m...@g...com :
> [...]
>Jakie informacje o homoseksualizmie podane w wykladzie zwolnionego pracownika
naukowego Sl Uniw Med byly niezgodne z faktami?

"Jako źródło cytowania wykładowca podał m.in. linki do portali pch24.pl"
Wywalili szura.

9. Data: 2019-12-02 23:17:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Cd walki tez czy homoseksualizm jest naturalny czy wyindukowany:

czy to ma jeszcze jakiekolwiek znaczenie? dalismy sobie wybor i tego sie
trzymajmy...
---
Czego sie mamy trzymac bo nie chwytam. Relatywizmu? A znaczenie ma.

... ze nie ja mam zglosic niechec moja do uczestnictwa mojego dziecka w
zajeciach z religii tylko akces do takowych zajec, co jest teraz? bo nie
wiem
---
Nie wiem, nie mam problemu z (nie)zglaszaniem dzieci na religie, jesli dzieciak jest
inteligentny nie da sie zmanipulowac nawet chodzac na katecheze a moze sie dodatkowo
wyrobic w dysputach a jeszcze moze sie okazac ze POmoze rodzicowi cos ciekawego
odkryc na starosc, jesli nie jest (inteligentny) lepiej zeby jednak nabyl bardziej
religijnosci chrzescijanskiej niz np islamskiej czy masonskiej (czyli lgbtowskiej ;)
bo go te inne ideologie zjedzom na ament ;)

10. Data: 2019-12-02 23:27:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Jako źródło cytowania wykładowca podał m.in. linki do portali pch24.pl"
---
Linki nawet do GWienka jeszcze o niczym nie swiadcza ale jakie konkretne informacje o
homo ktore przytaczal byly niezgodne z faktami?
Bo jesli nikt mu nie udowodni ze sie minal z faktami to poza tym ze ma pewne
przywrocenie do pracy i odszkodowanko od uczelni (ktore czesto dzis sa na wlasnym a
nie panstwowym garnuszku) to PIS z tej sprawy moze zrobic bicz na genderyzujaca
lewizne we wladzach uniwerkow o ile to w ogole od POczatku nie bylo na to ustawione.

Nawet Miller przeciw LGBT...
KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji