Nawet Miller przeciw LGBT...

1. Data: 2019-11-30 14:07:02

Temat: Nawet Miller przeciw LGBT...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/leszek-mil
ler-jestem-przeciwny-adopcji-dzieci-przez-pary-jedno
plciowe/12clzd8

Tak tak wiem -on niby tylko przeciw adopcji ;P

2. Data: 2019-11-30 18:38:31

Temat: Re: Nawet Miller przeciw LGBT...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/11/2019 o 13:07, m...@g...com pisze:
> https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/leszek-mil
ler-jestem-przeciwny-adopcji-dzieci-przez-pary-jedno
plciowe/12clzd8

> Tak tak wiem -on niby tylko przeciw adopcji ;P

dobrze mowi, sam to mowilem wiele lat temu, srodowisko polskie nie
nadaje sie do tego, proste i smutne jednoczesnie

--
gazebo

3. Data: 2019-12-01 22:34:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dobrze mowi, sam to mowilem wiele lat temu, srodowisko polskie nie
nadaje sie do tego, proste i smutne jednoczesnie
---
A lewuska Millera to obejrzales i nawet sie znim zgadzasz czy tylko zaPOznales koment
pod video? ;P

4. Data: 2019-12-02 17:35:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/12/2019 o 21:34, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> A lewuska Millera to obejrzales i nawet sie znim zgadzasz czy tylko zaPOznales

nie tylko psp jest zrodlem wiadomosci :]

--
gazebo

5. Data: 2019-12-02 23:35:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie tylko psp jest zrodlem wiadomosci :]
---
iscie millerowska odPOwiedz
tylko pamietaj ze mezczyzne
POznajesie PO tym jak konczy
-jak wchodzi do eurokolchozu ;P

6. Data: 2019-12-03 20:36:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/12/2019 o 22:35, m...@g...com pisze:
> nie tylko psp jest zrodlem wiadomosci :]
> [...]
no to sie obejrzyj

--
gazebo

7. Data: 2019-12-04 12:41:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

no to sie obejrzyj
---
na co? na Millera?!?
Musialbym miec z 70tke i byc kobieta ;P

8. Data: 2019-12-04 19:35:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/12/2019 o 11:41, m...@g...com pisze:
> no to sie obejrzyj
> ---
> na co? na Millera?!?
> Musialbym miec z 70tke i byc kobieta ;P

czekaj czekaj, to on sluzyl w marynarce? nie chodzi o krawat :]

--
gazebo

KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji
Onet przyznaje: LGBTtfu tfu tfu jednak deprawuje?