KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...

1. Data: 2019-11-30 13:11:40

Temat: KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pozwol-mi-
byc-tata/mbfsk9h

2. Data: 2019-11-30 18:41:49

Temat: Re: KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/11/2019 o 12:11, m...@g...com pisze:
> https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pozwol-mi-
byc-tata/mbfsk9h

przepraszam bardzo, przeoczyles moment kiedy zniesiono problem
zameldowania w hotelu kobiety i mezczyzny bez okazania swiadectwa
zawarcia malzenstwa?

--
gazebo

3. Data: 2019-12-01 22:32:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

przepraszam bardzo, przeoczyles moment kiedy zniesiono problem
zameldowania w hotelu kobiety i mezczyzny bez okazania swiadectwa
zawarcia malzenstwa?

---
Pytasz mnie czy Onet w dodatku bez przeczytania artykulu? ;)

4. Data: 2019-12-02 17:34:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/12/2019 o 21:32, m...@g...com pisze:
> [...]
> zawarcia malzenstwa?
>
> ---
> Pytasz mnie czy Onet w dodatku bez przeczytania artykulu? ;)

zdecydowanie w dodatku

--
gazebo

5. Data: 2019-12-03 00:53:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

zdecydowanie w dodatku
---
czyli PO co pytasz skoro znasz odPOwiedz ;)))

Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji
Onet przyznaje: LGBTtfu tfu tfu jednak deprawuje?
Wszyscy jestesmy cyborgami -witajcie w realu ;P