Onet przyznaje: LGBTtfu tfu tfu jednak deprawuje?

1. Data: 2019-11-28 14:34:18

Temat: Onet przyznaje: LGBTtfu tfu tfu jednak deprawuje?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://kobieta.onet.pl/skutki-przemocy-i-molestowan
ia-czy-z-trauma-mozna-sobie-poradzic/1wbpnrx

"Niejednokrotnie rozmawiając z dorosłymi ofiarami molestowania seksualnego słyszałam,
że najgorszy był wstyd z odczuwania przyjemności, z rozbudzonych potrzeb seksualnych
nieadekwatnych do wieku. Te kobiety przeżywały niesamowity konflikt wewnętrzny i
zaczynały siebie nienawidzić. Z kolei w przypadku pedofilów preferencyjnych -
homoseksualnych, molestowany chłopiec może zacząć przejawiać orientację biseksualną,
ale też powielić skrypt i prawdopodobnie w przyszłości stać się oprawcą również
preferencyjnym."

2. Data: 2019-11-28 18:05:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/11/2019 o 13:34, m...@g...com pisze:

> [...]
orientację biseksualną, ale też powielić skrypt i prawdopodobnie w przyszłości stać

to tak jakby powiedziec dziecku, ze seks jest chujowy jak cie przylapie,
albo, ze bawisz sie w doktora, interpretacja w stylu: dalej cpasz?

--
gazebo

3. Data: 2019-11-28 18:56:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2019 o 14:34, m...@g...com pisze:

> [...]
orientację biseksualną, ale też powielić skrypt i prawdopodobnie w przyszłości stać

I gdzie tu żeś wyczytał, że "Onet przyznaje: LGBT jednak deprawuje"?
Masz poważny problem z umiejętnością czytania ze zrozumieniem. I nie
jest to przypadek.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-11-29 06:10:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

I gdzie tu żeś wyczytał, że "Onet przyznaje: LGBT jednak deprawuje"?
Masz poważny problem z umiejętnością czytania ze zrozumieniem. I nie
---
Jesli tej oczywistosci sam nie dostrzegasz nie bede za ciebie odwalal twojej edukacji
intelektualnej i logicznej.
I znow sam sobie POstawiles diagnoze.
Powrotu do zdrowia życzę Piotrze

5. Data: 2019-11-29 06:49:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

to tak jakby powiedziec dziecku, ze seks jest ch...owy jak cie przylapie,
albo, ze bawisz sie w doktora, interpretacja w stylu: dalej cpasz?
---
Jakos mnie Gaz tymi POrownaniami nie przekonales ze chwyciles idee tematu ;)
A POza tym co to za rodzic ktory naraza dziecko na wrazenia "nieadekwatne do wieku"?
;P

6. Data: 2019-11-29 18:45:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/11/2019 o 05:49, m...@g...com pisze:
> [...]
> A POza tym co to za rodzic ktory naraza dziecko na wrazenia "nieadekwatne do

podecierajac tylek? czy chodzac razem do sauny, coz, jestes zajebiscie
nie w temacie, wszystko przed toba

--
gazebo

7. Data: 2019-11-30 14:04:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

Widze zewrocil dawny Gaz! ;)
Ale nadal uwazam ze ty tez nie chwyciles o co biega a teraz tylko odbijasz pingla.

8. Data: 2019-11-30 17:02:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/11/2019 o 13:04, m...@g...com pisze:
> [...]
>
> Widze zewrocil dawny Gaz! ;)
> Ale nadal uwazam ze ty tez nie chwyciles o co biega a teraz tylko odbijasz pingla.

dawno nie gralem, przeguby mi sie wyrobily

--
gazebo

9. Data: 2019-12-01 22:41:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dawno nie gralem, przeguby mi sie wyrobily
---
wiec moze bingo bedzie lepsiejsze? ;P

10. Data: 2019-12-02 17:37:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/12/2019 o 21:41, m...@g...com pisze:
> dawno nie gralem, przeguby mi sie wyrobily
> ---
> wiec moze bingo bedzie lepsiejsze? ;P

z luku bym postrzelal

--
gazebo

Wszyscy jestesmy cyborgami -witajcie w realu ;P
wracam do Polski po swoje zloto
Sosnierz: LGBT cyrk robiony z chorych ludzi do zwalczania kleru
Blog o uzależnieniach
PO czym POznac idiote [diagnostyka]