Sosnierz: LGBT cyrk robiony z chorych ludzi do zwalczania kleru

1. Data: 2019-11-27 02:05:54

Temat: Sosnierz: LGBT cyrk robiony z chorych ludzi do zwalczania kleru
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mocne słowa posła Sośnierza: Lewica używa nieszczęśników dotkniętych
różnymi zaburzeniami seksualności do uderzania w patriarchat i Kościół
katolicki

Jak wszyscy wiemy poseł Konfederacji Dobromir Sośnierz zapisał się do
parlamentarnego zespołu zajmującego się problematyką LGBT. Pytany był o
tę sprawę na antenie Polsat News.

- Lewica używa nieszczęśników dotkniętych różnymi zaburzeniami
seksualności do uderzania w patriarchat i Kościół katolicki. Zupełnie
niepotrzebnie pcha ich na pierwszą linię frontu - powiedział w Polsat
News Dobromir Sośnierz.

Jak dodał:

- Problemy, z którymi te osoby się borykają, można rozwiązać w inny
sposób - dodał nowy członek parlamentarnego zespołu ds. równouprawnienia
osób LGBT.

Zapytany przez prowadzącego, czy homoseksualizm jest według niego
zaburzeniem seksualnym, Sośnierz odpowiedział: "no zdecydowanie tak".

- Instynkt seksualny służy do tego, żeby znaleźć zdrowego partnera do
rozrodu, przekazania swoich genów. Jeśli do tego nie służy, to prowadzi
na manowce - tłumaczył polityk Konfederacji.

- Jeśli ktoś szuka kamieni do jedzenia, to jego instynkt szukania
pożywienia działa źle. Jeśli ktoś szuka partnera, z którym nie może mieć
potomstwa, to jego instynkt działa źle. To fakt biologiczny i ciężko z
nim polemizować - dodał.

2. Data: 2019-11-27 14:23:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2019 02:05:55 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
> pożywienia działa źle. Jeśli ktoś szuka partnera, z którym nie może mieć
> potomstwa, to jego instynkt działa źle. To fakt biologiczny i ciężko z

Ten gość może wyjdzie na ludzi, byle nie POszedł w ślady ojca odnośnie ciągłych
koninkturalnych zmian barw POlitycznych...dla co lepszych stołków/przetrwania.
Ale czy KOnfederacja coś uciuła? Nie przy KOrwinie. Może Braun coś większego wokoło
siebie w końcu skleci...

3. Data: 2019-11-27 16:57:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/11/2019 o 01:05, m...@g...com pisze:

> - Jeśli ktoś szuka kamieni do jedzenia, to jego instynkt szukania
> pożywienia działa źle.

blad, kardynalny, moze nie kamienie jednak potrzebujemy pomocy w trawieniu

--
gazebo

4. Data: 2019-11-27 19:56:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2019 o 02:05, m...@g...com pisze:
> Mocne słowa posła Sośnierza:

Raczej bezmyślne.

> Lewica używa nieszczęśników dotkniętych
> różnymi zaburzeniami seksualności do uderzania w patriarchat i Kościół
> katolicki

Prawica używa nieszczęśników dotkniętych różnymi zaburzeniami
seksualności do uderzania w nieheteronormatywne mniejszości i lewicę.
Spiralę nienawiści podkręcają głównie faceci żyjący w celibacie (poważne
zaburzenie), przebierający się w sukienki i śmieszne czapki, którzy
wykorzystując siłę ekonomiczną swojej instytucji chronią pedofilów.

> Jak wszyscy wiemy poseł Konfederacji Dobromir Sośnierz zapisał się do
> parlamentarnego zespołu zajmującego się problematyką LGBT. Pytany był o
> tę sprawę na antenie Polsat News.

Problemem nie są środowiska LGBT. Problemem są zdziwaczali fanatycy
religijni z kompleksami i traumami dotyczącymi seksualności człowieka (i
z kompletnym brakiem wiedzy na ten temat).

> [...]
> seksualności do uderzania w patriarchat i Kościół katolicki. Zupełnie
> niepotrzebnie pcha ich na pierwszą linię frontu - powiedział w Polsat

Fanatycy religijni zupełnie niepotrzebnie pchają na pierwszą linię
frontu ludzi, którzy ewidentnie mają problem ze swoją tożsamością seksualną.
To bardzo ciekawe zjawisko, że jakiś facet, który tak krzykliwie i
histerycznie podkreśla swoją hetero seksualność, tak bardzo boi się
gejów :) Boi się, że go przekonają? :)

> Jak dodał:
>
> - Problemy, z którymi te osoby się borykają, można rozwiązać w inny
> sposób - dodał nowy członek parlamentarnego zespołu ds. równouprawnienia
> osób LGBT.

Problemem z którym się borykają są fanatycy religijni niepogodzeni ze
swoją seksualnością.
Tak. Można ten problem rozwiązać w inny sposób

> Zapytany przez prowadzącego, czy homoseksualizm jest według niego
> zaburzeniem seksualnym, Sośnierz odpowiedział: "no zdecydowanie tak".

No właśnie. Kompletny ignorant.

> - Instynkt seksualny służy do tego, żeby znaleźć zdrowego partnera do
> rozrodu, przekazania swoich genów. Jeśli do tego nie służy, to prowadzi
> na manowce - tłumaczył polityk Konfederacji.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowan
ia_zwierz%C4%85t

> - Jeśli ktoś szuka kamieni do jedzenia, to jego instynkt szukania
> pożywienia działa źle.

Jeżeli ktoś nie szuka wiedzy, to jego instynkt szukania wiedzy działa źle.

> Jeśli ktoś szuka partnera, z którym nie może mieć
> potomstwa, to jego instynkt działa źle. To fakt biologiczny i ciężko z
> nim polemizować - dodał.

Kompletny ignorant.
Albo kłamie celowo. Nie wiadomo co gorsze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-11-28 00:59:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kompletny ignorant.
---
Kompletny wikipedalista ;)
Nie wiadomo co gorsze ;P
Jesli nie kłamiesz celowo
znaczy jest jeszcze gorzej
niz POdejrzewalem
w najbardziej lagodnych
reinterpretacjach ;))))
Znaczy znow jedynie
piszesz o sobie...
Jakie to smutne
ze bezrefleksyjnie
takie bledy ogladu

6. Data: 2019-11-28 09:29:50

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Nov 2019 19:56:22 +0100
doszła do mnie wiadomość <5ddec6d5$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
od Kviat :

>Kompletny ignorant.
>Albo kłamie celowo. Nie wiadomo co gorsze.

Zwykły szur, wikipedia twierdzi, że apisał pracę magisterską zatytułowaną "Wola Boża
jako
źródło moralności, czyli podstawowe argumenty pozytywizmu teonomicznego", a
jednocześnie
jest rozwodnikiem, można tak?

7. Data: 2019-11-28 14:24:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Jesli swiecki sad orzeka rozwod przy sprzeciwie jednej ze stron co raczej u nas nie
jest zadkie
(np wbrew woli osoby wierzacej w nierozerwalnosc malzenstwa sakamentalnego na co
wskazywalby temat magisterki)
to pytanie czy mozna tak nabiera innego zabarwienia ale watpie czy to sie spotka ze
zrozumieniem pogan ;P

8. Data: 2019-11-28 16:42:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2019 o 14:24, m...@g...com pisze:
> [...]
wskazywalby temat magisterki)
> to pytanie czy mozna tak nabiera innego zabarwienia ale watpie czy to sie spotka ze

Ale czego znowu nie rozumiesz?
Przecież nikt nie broni osobie wierzącej wierzyć w nierozerwalność
małżeństwa sakramentalnego. Tylko kogo to obchodzi? I niby dlaczego ma
to obchodzić sąd?
Jeśli po rozwodzie koleś dalej uważa, że jest w sakramentalnym związku,
to niech sobie tak uważa i to jego problem, ale to nie znaczy, że nadal
jest w związku małżeńskim, skoro druga osoba tego nie chce.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-11-29 06:28:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Olaf pytal jak to mozliwe, napisalem jak.
To co piszesz to kolejny dowod ze sam tego o czym piszesz nie rozumiesz,
nawet POwiedzialbym ze coraz mocniej utwierdzasz mnie w przekonaniu
ze nie rozumiesz Wszystkiego i nadal zamiast mnie diagnozujesz siebie, "bo w
innych..." ;P
A juz na pewno nie rozumiesz co to sakramentalne malzenstwo, malzenstwo w ogole, co
za idiotyzm robia sady orzekajac tzw rozwody i co to znaczy ze piszesz "kogo to
obchodzi i niby dlaczego ma to obchodzic sad" i co oznacza ze komus sie "odechcialo"
zyc z drugim. Jak wyzej -nie rozumiesz niczego i jeszcze uwazasz ze to inni maja
problem a nie ty nie rozumejac Rzeczywistosci ;P

10. Data: 2019-11-29 14:03:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2019 o 06:28, m...@g...com pisze:
> [...]
> jest w związku małżeńskim, skoro druga osoba tego nie chce.
> ---
> Olaf pytal jak to mozliwe, napisalem jak.

łomatko...
Łopatologicznie:
pytał, jak to możliwe, że koleś powołuje się na moralność swojego boga,
a równocześnie nie przeszkadza mu, że jest rozwodnikiem.

A nie, że jak to jest możliwe, że sąd orzekł rozwód.
Gdyby był normalny, to pewnie rozwodu by nie było.

> [...]
> nawet POwiedzialbym ze coraz mocniej utwierdzasz mnie w przekonaniu
> ze nie rozumiesz Wszystkiego i nadal zamiast mnie diagnozujesz siebie, "bo w

:):)

> A juz na pewno nie rozumiesz co to sakramentalne malzenstwo,

To ceremonia, za którą sukienkowi biorą kasę.

> malzenstwo w ogole,

To związek dwojga ludzi, którzy chcą ze sobą być. Zarejestrowane w urzędzie.
Czego znowu nie rozumiesz?

> co za idiotyzm robia sady orzekajac tzw rozwody

A niby co ma być? Jak facet napierdala kobietę, albo ma religijne
odjazdy, to ona ma zacisnąć zęby i być z debilem do końca życia?

> i co to znaczy ze piszesz "kogo to obchodzi i niby dlaczego ma to obchodzic sad"

A czego nie zrozumiałeś?

> i co oznacza ze komus sie "odechcialo" zyc z drugim.

A czego nie zrozumiałeś? Niewolnictwa już nie ma.

> Jak wyzej -nie rozumiesz niczego i jeszcze uwazasz ze to inni maja problem a nie ty
nie rozumejac Rzeczywistosci ;P

Ty nawet cytowania nie potrafisz ogarnąć, a próbujesz się wypowiadać na
tematy małżeństwa.
LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Blog o uzależnieniach
PO czym POznac idiote [diagnostyka]
strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...