Oto dlaczego POlaki tak choruja...

1. Data: 2019-11-17 23:10:13

Temat: Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://kopalniawiedzy.pl/dopamina-uklad-dopaminergi
czny-prazkowie-chroniczny-stres-psychospoleczny-Mich
ael-Bloomfield,31016

2. Data: 2019-11-20 18:47:42

Temat: Re: Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/11/2019 o 22:10, m...@g...com pisze:
> https://kopalniawiedzy.pl/dopamina-uklad-dopaminergi
czny-prazkowie-chroniczny-stres-psychospoleczny-Mich
ael-Bloomfield,31016

tia, rychlo w czas, tak z paredziesiat lat

--
gazebo

3. Data: 2019-11-21 00:53:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

tia, rychlo w czas, tak z paredziesiat lat
---
pareset lekko liczac
ale nie wczas tylko czas na Lekarza
a nie bubkow w bialych kitlach
co im samym sobie lepiej byloby rekawy z tylu zaszyc ;)

4. Data: 2019-11-21 18:35:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/11/2019 o 23:53, m...@g...com pisze:
> [...]
> ale nie wczas tylko czas na Lekarza
> a nie bubkow w bialych kitlach
> co im samym sobie lepiej byloby rekawy z tylu zaszyc ;)

czysty darwinizm, nie ma co narzekac

--
gazebo

5. Data: 2019-11-23 01:24:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> a nie bubkow w bialych kitlach
> co im samym sobie lepiej byloby rekawy z tylu zaszyc ;)

czysty darwinizm, nie ma co narzekac
---
alez ja im zycze jak najlepiej...najlepiej zdrowia zycze ;P

6. Data: 2019-11-23 05:32:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 listopada 2019 00:53:27 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> [...]
> ale nie wczas tylko czas na Lekarza
> a nie bubkow w bialych kitlach
> co im samym sobie lepiej byloby rekawy z tylu zaszyc ;)

namo bhagavate bhaiśajyaguru vaiduryaprabharajaya tathagataya arhate
samyaksambuddhaya tadyatha om bhaiśajye bhaiśajye bhaiśajya-samudgate svaha

7. Data: 2019-11-23 06:02:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/11/2019 o 04:32, Jakub A. Krzewicki pisze:

> namo bhagavate bhaiśajyaguru vaiduryaprabharajaya tathagataya arhate
samyaksambuddhaya tadyatha om bhaiśajye bhaiśajye bhaiśajya-samudgate svaha

tak dlugo to ja nie zyje :)

--
gazebo

8. Data: 2019-11-24 00:57:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

tak dlugo to ja nie zyje :)
---
mnie czasu nie braknie...
mam go wiecznosc ;P

9. Data: 2019-11-24 01:06:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

??? ????? ????????????? ???????????????? ??????? ?????? ?????????????? ???????? ?
??????? ?????? ????????-?????? ??????

10. Data: 2019-11-24 14:47:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/11/2019 o 23:57, m...@g...com pisze:
> tak dlugo to ja nie zyje :)
> ---
> mnie czasu nie braknie...
> mam go wiecznosc ;P

a nie odwrotnie?:]

--
gazebo

Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Facet psychicznie slaba plec
Instagram i Facebook cenzuruja seksemotikony