Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]

1. Data: 2019-11-15 12:53:14

Temat: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://kobieta.onet.pl/dziewiec-rozmow-o-aborcji-ro
zmowa-z-autorka/z0me0vq

"Zdałam sobie sprawę, że te historie mogą być czytane dwojako. Mój mąż, z którym się
trochę na temat aborcji spieramy, przeczytał tę książkę i powiedział: no zobacz,
rzeczywiście coś jest chyba na rzeczy z tym ,,syndromem poaborcyjnym". Ja się z tym
całkowicie - jak już powiedziałam - nie zgadzam. Ale takie wypowiedzi świadczą według
mnie o nieoczywistości tych aborcyjnych dramatów. O tym, że ich się nie da
zawłaszczyć."

2. Data: 2019-11-15 18:53:35

Temat: Re: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.11.2019 o 12:53, m...@g...com pisze:

> [...]
mnie o nieoczywistości tych aborcyjnych dramatów. O tym, że ich się nie da

Przecież ludzie są różni. Ktoś może mieć syndrom poaborcyjny, a ktoś
inny może nie mieć.
To tak jak z niektórymi posłami i kandydatami do TK. Są tacy co działali
jako prokuratorzy w PRL i bronili pedofilów, a potem twierdzą, że
walczyli z systemem i się tego nie wstydzą. A ktoś inny spaliłby się ze
wstydu.
Albo tacy, którzy mając tytuł profesora wierzą w chemtrailse, zostają
ministrem środowiska, a potem wycinają drzewa i strzelają do zwierzą. I
też nie mają z tym problemu.
Albo tacy, którzy zostają księżmi, a potem przebierają się w sukienki
wyszywanymi złotymi nićmi, nakładają śmieszne spiczaste czapki, każą
plebsowi całować pierścionek i jeść wafelki, gwałcą dzieci, a w nagrodę
organizacja przenosi ich na inny kontynent do zaprzyjaźnionej placówki.
Ludzie są różni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-11-17 23:01:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przecież ludzie są różni. Ktoś może mieć syndrom poaborcyjny, a ktoś
inny może nie mieć. Ludzie są różni.
--
Brak syndromu to tez syndrom...braku syndromu. Psychopaci sa wsrod nas.
A zabicie rozwijajacego sie nowego zycia nadal zabiciem zycia POzostaje.

4. Data: 2019-11-18 22:23:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2019 o 23:01, m...@g...com pisze:

> Przecież ludzie są różni. Ktoś może mieć syndrom poaborcyjny, a ktoś
> inny może nie mieć. Ludzie są różni.
> --
> Brak syndromu to tez syndrom...braku syndromu.

OMG... nadal logika ci szwankuje :)
To tak jak z religinackim "brak wiary w boga to wiara w brak boga"?

> Psychopaci sa wsrod nas.

Niestety.

> A zabicie rozwijajacego sie nowego zycia nadal zabiciem zycia POzostaje.

Prawaki są fajne. Są przeciwko zabijaniu życia, ale to poczęte życie
interesuje ich tylko do momentu urodzenia, potem przez jakiś czas mają w
dupie to urodzone życie, bo to urodzone życie ma zapierdalać za michę
ryżu dla chlebodawcy, który mieszka w wilii z basenem i trzema jaguarami
w garażu i płacze, że zbankrutuje jak będzie musiał płacić minimalne
wynagrodzenie za pracę, aż do momentu poboru do wojska, wtedy to poczęte
życie znowu prawaków interesuje żeby wytresować poczęte życie na
żołnierza, którego wyślą na śmierć za ojczyznę.
To logiczne.

> Powrotu do zdrowia życzę Piotrze. Bez usmieszkow tym razem.

Powrotu do zdrowia życzę. Nieustająco na poważnie.
Piotr

5. Data: 2019-11-19 17:30:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

OMG... nadal logika ci szwankuje :)
To tak jak z religinackim "brak wiary w boga to wiara w brak boga"?
---
Wiesz ze jak cos odsadzisz od czci i logiki to jest to tylko twoja zyczeniowa wiara w
brak logiki tegoz i nic ponadto? ;P
Ale ze juz zaczynasz sie modlic (OMG) to juz dobry objaw ;))))

> [...]

życie znowu prawaków interesuje żeby wytresować poczęte życie na
żołnierza, którego wyślą na śmierć za ojczyznę.
Jak na razie to co opisales to strategia oburecznych lewusow, tak jak rewolucje
wszelkiej krwawej masci
tak i zarabianie na rozlewie niewinnej krwi roz-POczetego zycia.
Powrotu do zdrowia życzę. Na poważnie.
Piotrze

6. Data: 2019-11-20 20:16:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/11/2019 o 16:30, m...@g...com pisze:

> [...]
wszelkiej krwawej masci
> tak i zarabianie na rozlewie niewinnej krwi roz-POczetego zycia.

POPiSOwe to nie jest, wybierz, matka czy dziecko, rodzina czy chujnia,
pomoc czy skrajnia

--
gazebo

7. Data: 2019-11-21 00:49:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

POPiSOwe to nie jest, wybierz, matka czy dziecko, rodzina czy chujnia,
pomoc czy skrajnia
---
Nie nam wybierac, nie nam decydowac, nam przyjmowac co daja.
Niech wybiera Bog-natura a my dobrze gospodarujmy zasobami bo ich wtedy wbrod...

8. Data: 2019-11-21 16:29:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2019 o 17:30, m...@g...com pisze:

> [...]
> ---
> Wiesz ze jak cos odsadzisz od czci i logiki to jest to tylko twoja zyczeniowa wiara

Nie. To tylko stwierdzenie faktu braku logiki u ciebie.

> [...]
> To logiczne.
> ---
> Jak na razie to co opisales to strategia oburecznych lewusow,

Nie. To co robisz, to nieudolna próba zmieniania znaczenia pojęć.
Typowe dla prawaków. Ostatnie przemówienie krzywoustego pinokia w sejmie
jest tego kolejnym przykładem.
Innym przykładem są faszyści, którzy wykrzykują faszystowskie hasła, a
potem płaczą, że nazywają ich faszystami i twierdzą, że nie są faszystami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-11-21 16:34:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.11.2019 o 00:49, m...@g...com pisze:
> POPiSOwe to nie jest, wybierz, matka czy dziecko, rodzina czy chujnia,
> pomoc czy skrajnia
> ---
> Nie nam wybierac, nie nam decydowac, nam przyjmowac co daja.

Jak bezwolne baranki w rękach manipulatorów przebierających się w czarne
sukienki?

> Niech wybiera Bog-natura a my dobrze gospodarujmy zasobami bo ich wtedy wbrod...

Czyli możemy decydować (np. o gospodarowaniu zasobami), czy nie możemy?
Widzę, że nie możesz się zdecydować.
I wygląda na to, że ten twój bóg kiepsko wybrał tych, co gospodarują
zasobami...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-11-21 18:32:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/11/2019 o 23:49, m...@g...com pisze:
> [...]
> Nie nam wybierac, nie nam decydowac, nam przyjmowac co daja.
> Niech wybiera Bog-natura a my dobrze gospodarujmy zasobami bo ich wtedy wbrod...

ustosunkuje sie tylko do jednego, piszemy: w brod

--
gazebo

Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Facet psychicznie slaba plec
Instagram i Facebook cenzuruja seksemotikony
zmaczowac