PO czym POznac idiote [diagnostyka]

1. Data: 2019-11-24 21:51:04

Temat: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

PO wyznawaniu darwinizmu dialektycznego ;)))))

2. Data: 2019-11-24 22:51:34

Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Po idiotyzmach, które wypisuje w internecie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-11-25 13:41:12

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.11.19 um 22:51 schrieb Kviat:
> Po idiotyzmach, które wypisuje w internecie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Od przeszlo 20 lat (nie pamietam juz kiedy zainstalowalem sobie internet
i odkrylem rozne fora i grupy) twierdze, ze niewiele sie zmnienilo na
tym swiecie. Grafomani, idioci, spamerzy i rozni trolle oraz agenci
odkryli nowy srodek ekspresji, wplywania na innych, informowania ogolu o
swoim istnieniu i przeslaniach. Kiedys ambitniejsi wystukiwali cos na
maszynie, gryzmolili w kajetach, uwieczniali swoje zlote mysli w
pamietnikach. Inni nozami wycinali lub smarowali cos na drzewach,
murach, skalach, a jeszcze inni, umysly nieskomplikowane, pisali na
plotach i scianach klozetow. Teraz dawni pisarze kloaczni, zapoznani
geniusze, plaskoziemcy, wtorni analfabeci, demenci, oligofrenicy jak i
"Policje - tajne, widne i dwu-płciowe" dzialaja w internecie. Na forach
i grupach dyskusyjnych, a ambitniejsi stworzyli wlasne strony i pisza
tam sobie a muzom.

--
saluto
silvio balconetti

>PiS ma poparcie niekoniecznie dlatego, ze przekupil ludzi za pomoca
500+, czy dlatego, ze ludziom podoba sie "dobra zmiana". PiS ma
poparcie, bo atakujac bezpardonowo elity sprawil, ze polski cham czuje
sie dumny ze swego chamstwa, polski nieuk ze swego nieuctwa, a polski
nieudacznik czuje, ze winni jego porazek sa ci, ktorzy odniesli sukces.<
(Zygmunt Marczuk)

4. Data: 2019-11-25 14:00:13

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2019 o 13:41, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> dzialaja w internecie. Na forach i grupach dyskusyjnych, a ambitniejsi
> stworzyli wlasne strony i pisza tam sobie a muzom.

Inne wrażenie, nie ważne że płasko czy okragłoziemiec, głupi? - przecie
to okazja aby na jego tle zabłysnąć.. przed 15 laty szło przedstawić
swoje zdanie i dowiedzieć się jakie argumenty ma oponent,. Dzisiaj nie
bardzo pojmuję po co sobie zajmują czas ci wszyscy od linków czy ci od
obwieszczania czegoś skoro nawet  nie chcą o tym dyskutować. Wszystko
jasne gdy chodzi o najprawdopodobniej płatnych agitatorów na "Polityce"
czy "Pręgierzu" ale co robią tacy 'dyskutanci" na innych grupach to już
jest zagadka.

5. Data: 2019-11-26 19:09:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/11/2019 o 20:51, m...@g...com pisze:
> PO wyznawaniu darwinizmu dialektycznego ;)))))

tak, masz racje, w szalenstwie jest metoda

--
gazebo

6. Data: 2019-11-26 19:11:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/11/2019 o 13:00, Trybun pisze:

> [...]
> jasne gdy chodzi o najprawdopodobniej płatnych agitatorów na "Polityce"
> czy "Pręgierzu" ale co robią tacy 'dyskutanci" na innych grupach to już

zadna zagadka, grupy umarly

--
gazebo

7. Data: 2019-11-27 01:25:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

jeszcze grupy nie umarly POki wy zyjecie ;)
a nawet jak tylko ja zostane
to bede jak twierdzicie pisac sam do siebie ;P

8. Data: 2019-11-27 01:30:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Po idiotyzmach, które wypisuję w internecie.
---
Ale samokryt! WOW!!! ;P
Wiec powrotu do zdrowia życzę. ;)))

A swoja droga wiesz ze ja zastosowalem kryterium obiektywne tej diagnostyki a ty
subiektywne? ;)))

9. Data: 2019-11-27 01:38:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

tak, masz racje, w szalenstwie jest metoda
---
Najnowsze badania sugeruja ze tzw "choroby psychiczne" to jedynie adaptatywnosc
psychiki do panujacych anormalnych /absurdalnych uwarunkowan socjospolecznych. Nie ma
"chorob psychicznych" - sa adaptacje na miare POszczegolnych indywidualnych
osobowosci...do zastanej/zadanej szalonej "rzeczywistosci". ;)
Nic dziwnego ze sPOleczenstwo globalne siane na abnormalnej pseudohumanistycznej
darwinowsej ideologii zaczyna chorowac coraz bardziej gremialnie :)

10. Data: 2019-11-27 09:34:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2019 o 01:30, m...@g...com pisze:
> Po idiotyzmach, które wypisuję w internecie.
> ---
> Ale samokryt! WOW!!! ;P

Manipulujesz jak typowy usenetowy religiancki idiota ;P
Macie to we krwi.

> Wiec powrotu do zdrowia życzę. ;)))
>
> A swoja droga wiesz ze ja zastosowalem kryterium obiektywne tej diagnostyki a ty
subiektywne? ;)))

Bez wątpienia jesteś idiotą ;)))

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]