PO czym POznac idiote [diagnostyka]

11. Data: 2019-11-27 13:44:19

Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2019 01:25:47 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> jeszcze grupy nie umarly POki wy zyjecie ;)
> a nawet jak tylko ja zostane
> to bede jak twierdzicie pisac sam do siebie ;P

Ja ci POtowarzysze ;)))

12. Data: 2019-11-27 13:45:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2019 01:38:26 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> tak, masz racje, w szalenstwie jest metoda
> ---
> Najnowsze badania sugeruja ze tzw "choroby psychiczne" to jedynie adaptatywnosc
psychiki do panujacych anormalnych /absurdalnych uwarunkowan socjospolecznych. Nie ma
"chorob psychicznych" - sa adaptacje na miare POszczegolnych indywidualnych
osobowosci...do zastanej/zadanej szalonej "rzeczywistosci". ;)
> Nic dziwnego ze sPOleczenstwo globalne siane na abnormalnej pseudohumanistycznej
darwinowsej ideologii zaczyna chorowac coraz bardziej gremialnie :)

Jakieś zródła? Bo temat wygląda arcyciekawie....

13. Data: 2019-11-27 13:47:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2019 01:30:05 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> Po idiotyzmach, które wypisuję w internecie.
> ---
> Ale samokryt! WOW!!! ;P
> Wiec powrotu do zdrowia życzę. ;)))
>
> A swoja droga wiesz ze ja zastosowalem kryterium obiektywne tej diagnostyki a ty
subiektywne? ;)))

Zarzucą ci że to kryterium obiektywnie POzanaukowe bo nie uznane oficjalnie przez
darwinistów ;P

14. Data: 2019-11-27 13:51:16

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> zadna zagadka, grupy umarly

Rzeczywiscie wiele grup zdechlo. Sprawdzilem na paru regionalnych
polskich i innych niemieckojezycznych. Gdzie niegdzie dzialaja teatry
jednego aktora - wariata, ktory pisze cos nie na temat, o polityce,
seksie, bogu i swiecie, dialoguje sam ze soba, cos oglasza.

Mysle, ze wiekszosc "ambitnych" pragnacych informowac swiat o sobie i
swoich ideach przeniosla sie na fora gazetowe i inne.

Pare przykladow.

Jestes wierzacy i chcesz o tym powiedziec innym, to piszesz pod
zbawienie.com, zbawienie.forumotion.com, zbawienie.pl lub deon.pl.

Jestes z innej parafii to masz np. https://kosciol-kat.ucoz.ru/ i tam
czytasz

"Księża będą zawsze wykorzystywać ciemnotę i przesądy ludu. Będą
posługiwać się religią jak maską, pod którą kryje się obłuda i
zbrodniczość ich poczynań."
(Tadeusz Kościuszko)

albo

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/
czyli Tajne Archiwum Watykańskie, czyli Wielka Pobudka Słowian, a tam o
Turboslowianach, szczepionkach, geopolityce, chemtrails, UFO, ziolach,
slowianskich grodach w Niemczech itd.

A pod https://deon.pl/wiara/rekolekcje-adwentowe/co-znaczy
-zbawienie,88935

masz takie perelki:

>Za pieniądze można kupić Łóżko - ale nie sen wiedzę - ale nie rozum
jedzenie - ale nie łaknienie finezję - ale nie piękno przyjemności - ale
nie szczęście lekarstwo - ale nie zdrowie służących - ale nie przyjaciół
relikwie - ale nie zbawienie krucyfiks - ale nie Zbawiciela Za pieniądze
nie można kupić: miłości - choćbyś nawet kupił władzę przyjaźni -
choćbyś nawet kupił respekt bezpieczeństwa - choćbyś nawet kupił obstawę
sprawiedliwości - choćbyś nawet kupił sędziego nadziei - choćbyś nawet
kupił obietnicę nieba - choćbyś nawet kupił kościół /z książki
"Przepchnąć słonia"/ <

>O.Dariusz i Deonu są rzeczywiście wolni od ..... może dzisiaj nie będę
już przypominać od czego. Wystarczy poczytać komentarze z Deonu Biedna
Anno ! Od wczoraj zaczelam sie za Ciebie modlic , zeby Duch Swiety Cie
oswiecil , bo robisz ludziom krzywde . Wierz mi , kazdy z nas odpowie
przed Bogiem za swoje grzechy ! Ty tez ! jeszcze jedno - pod
pseudonimem to tak latwo pluc i szkalowac kogos - w przeciwnosci do
Ciebie ja podpisuje sie prawdziwym imieniem i nazwiskiem , bo nie mam
czego ukrywac i biore odpowiedzialnosc za swoje slowa ! A Ty ?<

>Bo to prawda, czlowiek potrafi wiele wycierpiec i scierpiec, potrzebna
jest tylko silna wiara, o ktora trzeba nieustannie, az do znudzenia
prosic Boga. Pan wysluchuje cierpliwych ale i upartych w swych
dazeniach. Smierc dla katolikow nie jest tak straszna jak dla tych co
deklaruja sie, ze w Boga nie wierza. Ja mam nadzieje na zycie wieczne,
dlatego modle sie aby Jezus nauczyl mnie KOCHAC Siebie i drugiego
czlowieka. Piszac Siebie mam na mysli Jezusa a potem siebie, Wtedy,
kiedy sie zdolam siebie zaprzec tak do konca. Milosc jest najwazniejsza
bo kiedy sie ja posiada to wszelkie zlo ze strachem ucieka. Naprawde.<

Dlaczego oni nie pisza na psp? :-)
--
saluto
silvio balconetti

>PiS ma poparcie niekoniecznie dlatego, ze przekupil ludzi za pomoca
500+, czy dlatego, ze ludziom podoba sie "dobra zmiana". PiS ma
poparcie, bo atakujac bezpardonowo elity sprawil, ze polski cham czuje
sie dumny ze swego chamstwa, polski nieuk ze swego nieuctwa, a polski
nieudacznik czuje, ze winni jego porazek sa ci, ktorzy odniesli sukces.<
(Zygmunt Marczuk)

15. Data: 2019-11-27 13:54:45

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2019 o 19:11, gazebo pisze:

> zadna zagadka, grupy umarly

To nie jest chyba jednak dobra diagnoza. Nie ilość zabierających głos ma
znaczenie dla jakości prowadzonych dyskusji.

16. Data: 2019-11-27 13:57:10

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2019 09:34:09 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Manipulujesz jak typowy usenetowy religiancki idiota ;P
> Macie to we krwi.

> Bez wątpienia jesteś idiotą ;)))
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Bez względu na tyci żarcik mr.Blu z owym "ę/ą" sperceptuj Piotrze że kierując słowo
"idiota" do kogoś POjedynczego personalnie musisz liczyć się ze skutkiem prawnym. Z
tego co widzę już ci tego POsta ktoś zgłosił jako nadużycie do Googla. Przesadziłeś z
reakcją. Pilnuj się. Bo "miłe są złego POczątki" ;P
Wiec jak ci od-pisuje czasem mr.Blu:
"Powrotu do zdrowia życzę PiOtrze" ;)

17. Data: 2019-11-27 14:09:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2019 13:51:18 UTC+1 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:

> [...]
> kiedy sie zdolam siebie zaprzec tak do konca. Milosc jest najwazniejsza
> bo kiedy sie ja posiada to wszelkie zlo ze strachem ucieka. Naprawde.<

Bo nie jesteście na ich POziomie?
Może trzeba zareklamować tam PSP!
Spróbuję ich tu zaprosić, speszjaly for You ;P
PS:
Kościuszko pisał co pisał bo był masonem (i pewnie w piekle nadal nim jest ;P
http://wolnomularstwo.info.pl/index.php/historia-mas
onerii/item/272-masoni-a-kultura-i-niepodleglosc-pol
ski

18. Data: 2019-11-27 14:10:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2019 13:54:47 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> To nie jest chyba jednak dobra diagnoza. Nie ilość zabierających głos ma
> znaczenie dla jakości prowadzonych dyskusji.

POwiedz to darwinistom twierdzącym że ich ilość udowadnia że mają demokratyczną rację
naukową ;))))

19. Data: 2019-11-27 14:13:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
darwinowsej ideologii zaczyna chorowac coraz bardziej gremialnie :)

Darwinizm jako adaptacja psychiki do własnej niemocy POznawczej? ;P

20. Data: 2019-11-27 15:22:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2019 01:25:47 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> jeszcze grupy nie umarly POki wy zyjecie ;)
> a nawet jak tylko ja zostane
> to bede jak twierdzicie pisac sam do siebie ;P

PO-PO-Popo-POlen ;)

strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]