Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)

1. Data: 2019-11-30 12:29:32

Temat: Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Na POdpuche ;P
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zdzislaw-kuczma-jak-
mozna-truc-mnie-przez-siedem-miesiecy-w-roku-i-chodz
ic-do/gqs93xk

2. Data: 2019-11-30 18:43:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/11/2019 o 11:29, m...@g...com pisze:
> Na POdpuche ;P
> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zdzislaw-kuczma-jak-
mozna-truc-mnie-przez-siedem-miesiecy-w-roku-i-chodz
ic-do/gqs93xk

nie kucaj, dasz rade :]

--
gazebo

3. Data: 2019-12-01 22:36:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie kucaj, dasz rade :]
---
Chodzi ci o przykucniecie czy kaszel?
Jo tyz mu kibicuja ;)

A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji
Onet przyznaje: LGBTtfu tfu tfu jednak deprawuje?
Wszyscy jestesmy cyborgami -witajcie w realu ;P
wracam do Polski po swoje zloto