przepraszam,

11. Data: 2019-12-09 10:24:20

Temat: Re: przepraszam,
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ciekawosc, jednak ateistka nie wykluczajaca istnienia sil wyzszych
pobudzila moja wyobraznie
---
Taaa. Ciekawosc pierwszym stopniem do nieba ;P
A ktora to byla ta PObudzajaca wyobraznie ateistka?
Zdjecie zalaczyla? ;)

12. Data: 2019-12-09 16:49:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/12/2019 o 09:24, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> Taaa. Ciekawosc pierwszym stopniem do nieba ;P
> A ktora to byla ta PObudzajaca wyobraznie ateistka?

zapominaja o najwazniejszej rzeczy, o wizualizacji

--
gazebo

13. Data: 2019-12-10 01:14:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

zapominaja o najwazniejszej rzeczy, o wizualizacji
---
wizualizacja to pic na wode
kiedy doswiadczysz "wizjii"
zrozumiesz TAAAKA roznice.
To jak krecic sobie lody z wody
a dostac lodowcem miedzy oczy ;P

14. Data: 2019-12-10 08:53:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 00:14, m...@g...com pisze:
> zapominaja o najwazniejszej rzeczy, o wizualizacji
> [...]
mozna wpasc do jeziora i nauczyc sie plywa, kluczowy jest jak sadze tryb
przypuszczajacy

--
gazebo

15. Data: 2019-12-10 13:31:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mozna wpasc do jeziora i nauczyc sie plywa, kluczowy jest jak sadze tryb
przypuszczajacy
---
ciekawy temat "wyplywa" ;)
Zazwyczaj jak nieuk wpadnie do jeziora to w wyniku nieskoordynowanej paniki
sPOwodowanej lekiem przed nieznanym a wiec POtencjalnie groznym dla zycia
srodowskiem...tonie.
I stad tez wziela sie idea tzw "chrztu" z wody (poprzez zanurzenie)
Ot oswojenie pustynnych nomadow przed srodowiskiem ktorego sie panicznie bali,
oswojenie ze smiercia rowniez, przekroczenie instynktownego leku przed smiercia.
Rozluznienie sie, odpuszczenie nastawienia do walki o byt.
Jak sie czlowiek w wodzie - w zyciu "rozluzni" to go woda sama (jak i Zycie tez)
wynosi na wierzch, niesamowite prawda? A takie "oczywiste"... ;P

16. Data: 2019-12-10 14:40:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 13:31, m...@g...com pisze:

> Jak sie czlowiek w wodzie - w zyciu "rozluzni" to go woda sama (jak i Zycie tez)
wynosi na wierzch, niesamowite prawda?

Nie, nie jest niesamowite.
To banał na poziomie Coelho dla nastolatków.

> A takie "oczywiste"... ;P

Jak dorosły człowiek podnieca się takimi infantylnymi banałami dla
nastolatków, to o czym to świadczy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2019-12-10 16:50:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 12:31, m...@g...com pisze:
> [...]
> Jak sie czlowiek w wodzie - w zyciu "rozluzni" to go woda sama (jak i Zycie tez)
wynosi na wierzch, niesamowite prawda? A takie "oczywiste"... ;P

stad podzielam opinie, ze czlowiek sam powinien sie rozluznic a nie zeby
jego rozluzniano, zgadzam sie, to jest bardzo oczywiste, wystarczy sie
otworzyc, na ksiedza nie doradzam, bardzo nie doradzam

--
gazebo

18. Data: 2019-12-10 23:12:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wynosi na wierzch, niesamowite prawda?

Nie, nie jest niesamowite.
To banał na poziomie Coelho dla nastolatków.
Stary Czlowiek juz nie potrafi zachwycac sie wszystkim i niczym? To do piachu
dziad(k)u! ;P

> A takie "oczywiste"... ;P

Jak dorosły człowiek podnieca się takimi infantylnymi banałami dla
nastolatków, to o czym to świadczy?
---
Ze utraciles wrazliwosc i prostote traktujac je jako infantylizm i zdziecinnienie? ;P
Powrotu do zdrowia życzę Piotrze

19. Data: 2019-12-10 23:18:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Sam to sobie mozesz...nasiusiac ;P
Z ksiedzem troche jak z psychologiem -jeden na 1000 czuje blusa.
Ale kazdy ma troche wiedzy co i jak wiec jesli bedzie sie staral
nie zaszkodzic to raczej pomoze niz zmasci. Ale jesli ktos bedzie
bardzo mocno sie opieral na czlowieku (czy to ksiedzu czy psychlu)
to zawsze sie oparzy prawie natychmiast...

20. Data: 2019-12-11 06:25:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 22:18, m...@g...com pisze:
> [...]
> bardzo mocno sie opieral na czlowieku (czy to ksiedzu czy psychlu)
> to zawsze sie oparzy prawie natychmiast...

to ja juz wole kobiety, wyswiecone kobiety :) kaplanki

--
gazebo

Wszechświat danych wciąż rośnie.
Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"
Syn Polki z Wysp ma trafić do adopcji do pary gejów. Kobieta protestuje
Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Nawet Miller przeciw LGBT...