przepraszam,

21. Data: 2019-12-12 23:17:54

Temat: Re: przepraszam,
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

to ja juz wole kobiety, wyswiecone kobiety :) kaplanki
---
to juz bylo na lesbos, kobieta jest najlepsza kaplanka
...domowego ogniska, wyswieca ja i namaszcza jej maz ;)

22. Data: 2019-12-13 15:39:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/12/2019 o 22:17, m...@g...com pisze:

> to ja juz wole kobiety, wyswiecone kobiety :) kaplanki
> ---
> to juz bylo na lesbos, kobieta jest najlepsza kaplanka
> ...domowego ogniska, wyswieca ja i namaszcza jej maz ;)

to sie zawsze zle konczy, sorki

--
gazebo

23. Data: 2019-12-14 00:19:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

to sie zawsze zle konczy, sorki
---
Ktos bardzo chce zebys tak myslal
"Ale na POczatku tak nie bylo..."

"Faryzeusze przystąpili do Jezusa, chcąc Go wystawić na próbę, i zadali Mu pytanie:
,,Czy wolno oddalić swoją żonę z jakiegokolwiek powodu?"

On odpowiedział: ,,Czy nie czytaliście, że Stwórca od początku stworzył ich jako
mężczyznę i kobietę? I rzekł: <<Dlatego opuści człowiek ojca i matkę i złączy się ze
swoją żoną i będą oboje jednym ciałem>>. A tak już nie są dwoje, lecz jedno ciało. Co
więc Bóg złączył, niech człowiek nie rozdziela".

Odparli Mu: ,,Czemu więc Mojżesz polecił dać jej list rozwodowy i odprawić ją?"

Odpowiedział im: ,,Przez wzgląd na zatwardziałość serc waszych pozwolił wam Mojżesz
oddalać wasze żony, lecz od początku tak nie było. A powiadam wam: Kto oddala swoją
żonę, chyba w wypadku nierządu, a bierze inną, popełnia cudzołóstwo. I kto oddaloną
bierze za żonę, popełnia cudzołóstwo".

Rzekli Mu uczniowie: ,,Jeśli tak się ma sprawa człowieka z żoną, to nie warto się
żenić".

Lecz On im odpowiedział: ,,Nie wszyscy to pojmują, lecz tylko ci, którym to jest
dane. Bo są niezdatni do małżeństwa, którzy z łona matki tak się urodzili; i są
niezdatni do małżeństwa, których ludzie takimi uczynili; a są i tacy bezżenni, którzy
dla królestwa niebieskiego sami zostali bezżenni. Kto może pojąć, niech pojmuje".

https://www.szansaspotkania.pl/jezus-o-podstawach-ma
lzenstwa-na-poczatku-tak-nie-bylo/

24. Data: 2019-12-14 06:03:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/12/2019 o 23:19, m...@g...com pisze:
> [...]
dla królestwa niebieskiego sami zostali bezżenni. Kto może pojąć, niech pojmuje".

na poczatku byl chaos :] a tak na marginesie, nie sadzisz, ze lepsze na
takie teksty byloby pl.soc.religia?

--
gazebo

25. Data: 2019-12-14 07:24:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

na poczatku byl chaos :] a tak na marginesie, nie sadzisz, ze lepsze na
takie teksty byloby pl.soc.religia?
---
tam leczem religiantow psychologiom
tu leczem psychologow religiom
klin wybija sie klinem
ogien gasi ogniem
alkoholizm lizakiem ;P
http://www.madel.jezuici.pl/inigo/45.htm

26. Data: 2019-12-14 07:42:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 06:24, m...@g...com pisze:
> na poczatku byl chaos :] a tak na marginesie, nie sadzisz, ze lepsze na
> [...]
a piwo z rana jak smietana

--
gazebo

27. Data: 2019-12-14 08:35:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

a piwo z rana jak smietana
---
Oj lepiej nie tluste na kaca ;P

28. Data: 2019-12-14 10:02:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 07:35, m...@g...com pisze:
> a piwo z rana jak smietana
> ---
> Oj lepiej nie tluste na kaca ;P

sprobuj, moze zasniesz

--
gazebo

29. Data: 2019-12-14 10:53:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.12.2019 o 00:19, m...@g...com pisze:

> "Faryzeusze przystąpili do Jezusa, chcąc Go wystawić na próbę, i zadali Mu pytanie:
,,Czy wolno oddalić swoją żonę z jakiegokolwiek powodu?"

A czy zapytali go, czy kobiecie wolno oddalić męża?
I co odpowiedział?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2019-12-17 15:13:56

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A czy zapytali go, czy kobiecie wolno oddalić męża?
I co odpowiedział?
---
Nie przyszlo im to raczej w czasach patriarchatu do glowy.
Dzis juz wychowane na sufrazyzmie baby nie pytaja tylko se
biora glupcow za kolejnych naloznikow same na wlasna szkode ;P

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze

Wszechświat danych wciąż rośnie.
Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"
Syn Polki z Wysp ma trafić do adopcji do pary gejów. Kobieta protestuje
Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Nawet Miller przeciw LGBT...