NIE WCHODZCIE NA TE STRONE, TAM JEST DIALER

1. Data: 2002-06-09 10:56:20

Temat: NIE WCHODZCIE NA TE STRONE, TAM JEST DIALER
Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:aduugb$2d7$1@absinth.dialog.net.pl...
> szukajac przepisu na ciasto z owocami
>
> http://www.kuchnia.hg.pl/
>
> pozdr.
> cherokee

--
pozdrawiam, misiczka
Nie mogę wprawdzie powiedzieć czy będzie lepiej,
gdy będzie inaczej, ale tyle rzec mogę,
że musi być inaczej, o ile ma być dobrze.

1. Data: 2002-06-09 11:13:16

Temat: Wykopanie Dialeru z systemu
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dialer najprawdopodobnie nazywa się MD.EXE. Poszukać w rejestrze systemu wpisów o
takiej nazwie i usunąć jeśli się pojawią. Poszukać na dysku owego pliku (MD.EXE) i
spróbować usunąć jeśli się da. Jeśli się nie da to spróbować to zrobić po restarcie
systemu. Zrestartować system.

W razie kłopotów dajcie znać...

Pozdrawiam, Vicky S.

--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-09 12:12:03

Temat: Re: Wykopanie Dialeru z systemu
Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>W razie kłopotów dajcie znać...

>Pozdrawiam, Vicky S.

Aby usunąć dialer należy uruchomić go z paska zadań, a następnie wcisnąć
klawisze Ctrl+Shift. Przytrzymując klawisze należy kliknąć myszką na
przycisk "Zamknij" lub w krzyżyk w prawym górnym rogu dialera. Powinno to
spowodować automatyczne odinstalowanie.

polecam stronkę http://www.wzorowy.obywatel.pl

--
Pozdrawiam wszystkich, misiczka
W życiu cokolwiek oswoisz, jesteś za to odpowiedzialny.

1. Data: 2002-06-09 12:45:35

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka - Lesława Ignaszewska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klawisze Ctrl+Shift. Przytrzymując klawisze należy kliknąć myszką na
> przycisk "Zamknij" lub w krzyżyk w prawym górnym rogu dialera. Powinno to

Dialer przy uruchamianiu odpowiedniej strony zmienia numer. Nie wystarczy
odinstalować go. Trzeba go dosłownie wykopać z systemu. Jest to proces rezydentny i
często nie wykrywalny przez menagera zadań.

Vicky S.
--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-09 15:19:59

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky S. <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:advijp$itu$...@o...biskupin.wroc.pl...

Dialer przy uruchamianiu odpowiedniej strony zmienia numer. Nie
wystarczy odinstalować go. Trzeba go dosłownie wykopać z systemu. Jest
to proces rezydentny i często nie wykrywalny przez menagera zadań.

Wykopanie nie jest proste, bo prawdopodobnie uruchamia sie z systemem.
Start>Uruchom(wpisac msconfig)>w
narzędziach konfiguracji systemu>autostart. Tam znalezć ten plik i
odklikać fistaszka. Potem zrestartować kompa. I wtedy dopiero znalezć to
i wywalić, żeby nie zaśmiecał. Wtedy bez problemu da się to zrobić, bo
wcześniej twierdzi, że jest używany przez system.

\\\\ |||||| ////
=( @ @ )=
oOOo--(..)--oOOo---------------------
^^^^^^ Pozdr.Lila

1. Data: 2002-06-09 17:10:23

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i wywalić, żeby nie zaśmiecał. Wtedy bez problemu da się to zrobić, bo
> wcześniej twierdzi, że jest używany przez system.

Ja tam niczego takiego nie znalazłam. A sposób na pozbycie się dialera z systemu
podsunął mi mój informatyk. Bo u mnie średnio kilka razy w tygodniu coś się ("samo")
zainstaluje ;-) Jak dotąd z sukcesem pozbywałam się niechcianych elementów systemu.
Dodam że posługuję się Windows Professional 2000

Pozdrawiam, Vicky S.

--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-09 17:22:12

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodniu coś się ("samo") zainstaluje ;-) Jak dotąd z sukcesem pozbywałam
> się niechcianych elementów systemu. Dodam że posługuję się Windows

no to zainstaluj sobie usera bez praw instalacji, a jak chcesz coś
zainstalować z rozmysłem, to robisz to jako administrator.

Ja za to nie mam modemu to mi dialery nie straszne, a i tak pod linuxem się
nie zainstalują "same".

Waldek

1. Data: 2002-06-10 09:46:21

Temat: Re: NIE WCHODZCIE NA TE STRONE, TAM JEST DIALER
Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka - Lesława Ignaszewska" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:advj9l.3vvmkev.1@misica.org.invalid...

> Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
> wiadomości news:aduugb$2d7$1@absinth.dialog.net.pl...

http://www.wino.hg.pl/

mnie to trafiło na tej stronie

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

Re: trochę sie zdziwiłam
Nowa grupa
Miks o lososiu (gazetowy) (P)
goscinnie miksy z forum gazety w. - Poledwica wieprzowa (P)
Re: trochę sie zdziwiłam