Re: Wykrzyczane ( od Kominka)

From: " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wykrzyczane ( od Kominka)
Date: Sun, 7 Nov 2004 16:01:42 +0000 (UTC)

Pyzol <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> PS. Jestem sam, mieszkam w Warszawie. Mily, spokojny, kulturalny.
> Chetnie poznam jakas fajna dziewczyne:)

Kominku, oczywiscie, mnie interesuje najbardziej osobowosc, ktorej w glowie
powstal taki tekst. ;) Dlatego podeslalam go na te grupe, ale jakos nie
chwyta (:

Nadal uprawiasz radzieckiego soldata, kiedy chcesz cos osiagac, a ten Berlin
bylby zdobyty i bez masowych gwaltow. Rosji po nich zostal tylko wstyd. A i
Berlin juz nawet oddany... Ucz sie.:)

Dlaczego Rosja z taka pasja i pogwalceniem wszelkich zasad zarowno Kponwencji
Genewskiej jak i tych zwyklych, ludzkich, ruszyla na Berlin? Podobienstwo
jest blizsze niz by sie na pierwszy rzut oka wydawalo...

Tekst, oczywiscie, mogla napisac i kobieta ( zmieniajac pare szczegolow
anatomicznych). Nie napisze, bo ..... kobiety nie brano do armii? W Iraku
okazalo sie, ze niewiele sie w danych okolicznosciach roznia....

Ale w tej wojnie nie chodzi o upokorzenie przeciwnika, ale o zwyciestwo.

To by bylo na tyle, Kominku, reszta jest milczeniem;)

Kaska