Wykrzyczane ( od Kominka)

1. Data: 2004-11-06 19:14:25

Temat: Wykrzyczane ( od Kominka)
Od: " Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przekazuje, na razie, bez wlasnych komentarzy. Tekst jest odpowiedzia
Kominka, na post kobiety, ktora zostawia ukochany, mlodszy o kilka lat ( na
alt. psychologia, milosc, czy jakos tam)

To bedzie post o kobietach porzuconych.
O kobietach, ktore dalyby sie skurwic, byleby tylko ich wielka milosc nie
odeszla na zawsze.

Ty nie czytaj tego posta. Ja tu, kurwa, nie chce ci pomoc.
Ja po prostu chce sobie popisac troche, bo sie nudze i chuj mnie obchodzi,
ze ten post moze nie dotyczyc ciebie.
Z pewnoscia bedzie dotyczyl innych.

Rzygac sie chce czlowiekowi, kiedy widzi jak jakas starsza laska wybiera
sobie mlodego ogiera i jeszcze pozwala sie gowniarzowi kontrolowac.
Pozwala, by jej uczucie do niego bylo silniejsze niz jego uczucie do niej.
Wy glupie szmaty! Zostawcie mlodych facetow mlodym kobietom, jesli nie
potraficie sie z nimi obchodzic. Kurwa, zakompleksione, niedowartosciowane
cipki probujace odmlodzic sie poprzez ssanie mlodych kutasow.
Wara od nich. Zajmujecie im drogocenny czas. Mlodosc winna wyszalec sie z
mlodoscia, zeby taki chlopak jak podrosnie nie musial podrywac nastoletnich
dupek, bo kiedy sam byl nastolatkiem, to jakies staruchy wykorzystywalu
jego brak dojrzalosci.

Kobiety, ktore macie zostac porzucone przez faceta, lub zostalyscie
porzucone niedawno! Wiedzcie jedno. Nie ma, kurwa, nie ma czegos takiego
jak "przemyslec_czy_cos_do_ciebie_czuje".
Rozumiecie czy powtorzyc?
Gdzie wasz honor?
Gdzie wasza duma?
Jesli ten, ktory chce odejsc, wraca, to tylko dlatego, ze nie znalazl sobie
szybko jakiegos innego worka na sperme. Ale on odejdzie. Predzej czy
pozniej odejdzie. Bo raz przygaszone uczucie - nigdy trwale sie nie
rozpali.
I wiedzcie, ze mezczyzni nie odchodza, bo bylo o jedna rozmowe czy klotnie
za daleko. Tak mozna odejsc od kurwy, ale nie od kobiety, ktora sie kocha.
Mezczyzni odchodza, bo tyjecie, starzejecie sie, cycki wam gasna i
puszczaja zwieracze. Odchodza, bo tak naprawde jestescie nudnym i glupim
gatunkiem. Trzeba was czesto zmieniac. Tak, kurwa. Ja, Kominek, ochujalbym,
gdybym musial wciaz pukac te sama glupote.
I nigdy nie odchodza nagle. Po prostu my, faceci, mamy problemy z udawaniem
orgazmow i dlatego ciezko wam poznac, kiedy tak naprawde jestesmy wami
znudzeni. Jestescie po prostu slepe. A potem biadolicie, ze ten a ten
skurwiel was zostawil. Zreszta, wy dobrze znacie ten smak porzucenia.
Zwlaszcza te samotne, starsze dupy, ktore szukaja zarowno byka rozplodowego
jak i samca, ktory moglby je utrzymac. I lata tak mijaja i mijaja, a wy
wciaz gracie w drugiej lidze. To nieprawda, ze macie pecha. Jestescie po
prostu glupie, bo z pelna swiadomoscia pakujecie sie w zwiazki, ktore nie
maja szans przetrwania. I tak jak wiekszosc samotnych facetow po
trzydziestce to banda podstarzalych onanistow-nieudacznikow, tak wiekszosc
samotnych kobiet po trzydziestce to banda niezapladnialnych kobiet, na
ktore zaden wartosciowy facet nie poleci.
I czytac mi to kurwa uwaznie. Napisalem, ze wiekszosc, a nie wszystkie,
wiec wypierdalac z pretensjami.
Kiedy te zwiazki sie koncza - nie skomlajcie o powrot. Nie placzcie w ciszy
samotnosci, nie miejscie pretensji do calego swiata, ze wam sie zycie wali.
Chcecie powrotu? Po kiego chuja? Po kiego chuja wam facet, ktory zdecydowal
sie odejsc? Po chuj wam taki pizdus?
Dajcie zyc innym, zrozumcie, ze jesli facet moze zyc bez was, to i wy
mozecie zyc bez niego.
Jesli on mial sile, by odejsc, wy miejscie sile, by mu na to pozwolic.
Jesli on chce zmienic cipe, to wy zmiencie kutasa.
Nie badzcie slabe, zalezne od nas, bedace na kazde skinienie, warte pozorow
milosci, ktorymi was karmimy.
Nie domagajcie sie zyciowych decyzji od tych, ktorzy do tych decyzji nie
dojrzali.
Nie zatruwajcie zycia osobom, ktora chca zyc bez was.
I nie kazcie im walczyc o was.
Nie jestescie tego warte.
Chcemy KOBIET, a nie gadajacych dmuchanych lalek!
Rzygamy juz takimi niedoruchanymi, wiecznie nieszczesliwymi cipami.

PS. Jestem sam, mieszkam w Warszawie. Mily, spokojny, kulturalny.
Chetnie poznam jakas fajna dziewczyne:)

1. Data: 2004-11-06 19:40:14

Temat: Re: Wykrzyczane ( od Kominka)
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> wrote in

> PS. Jestem sam, mieszkam w Warszawie. Mily, spokojny, kulturalny.
> Chetnie poznam jakas fajna dziewczyne:)

Jakby ktora chciala mi odpowiedziec na ten anons to adres w stopce.
Tylko ladne i inteligentne!;-)

PS. Cmok Pyzol:)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Wszystko, co robie - robie dla wspomnien

1. Data: 2004-11-06 19:47:50

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>
> To bedzie post o kobietach porzuconych.
> O kobietach, ktore dalyby sie skurwic, byleby tylko ich wielka milosc nie
/ciach/

chyba mial zly dzien, chlopak mu dupy nie dal czy jakos tak...

1. Data: 2004-11-06 19:58:56

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Nov 2004 19:14:25 +0000 (UTC), Pyzol wrote:
[cytując kominka]
> Chetnie poznam jakas fajna dziewczyne:)

No w tym kontekście to chyba by trzeba wiek podać, albo jakiś przedział
chociaż, żeby dziewczyny na darmo nie pisały ;-PPP

elgar

1. Data: 2004-11-06 23:52:36

Od: Małgorzata.M <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote:
> [...]
> mlodym kobietom, jesli nie potraficie sie z nimi obchodzic. Kurwa,
> zakompleksione, niedowartosciowane cipki probujace odmlodzic sie

No i doigrałes sie Kominek.
Rzucam Cię.

--
Goska

1. Data: 2004-11-07 00:46:06

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar_mail <e...@b...pl> wrote in

> No w tym kontekście to chyba by trzeba wiek podać, albo jakiś przedział
> chociaż, żeby dziewczyny na darmo nie pisały ;-PPP

Hm...
Jak dziewczyna ladna to moze do mnie w kazdym wieku pisac;)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

tejk mi jo no uej!

1. Data: 2004-11-07 00:46:06

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata.M <a...@p...onet.pl> wrote in

> No i doigrałes sie Kominek.
> Rzucam Cię.

Nareszcie wolny!
Daj boze, zebym sobie znalazl szybko jakas nowa milosc.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

lara nema te ka de

1. Data: 2004-11-07 01:18:08

Od: "oloix" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> Pozwala, by jej uczucie do niego bylo silniejsze niz jego uczucie do niej.
> Wy glupie szmaty! Zostawcie mlodych facetow mlodym kobietom, jesli nie

zajebiscie sie nie zgadzam z tym co wyzej za to zgadzam sie z tym co bylo
kilka wersow nizej :)

--
*** gg:3423177 | tlen: oloix ***

1. Data: 2004-11-07 16:01:42

Od: " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> PS. Jestem sam, mieszkam w Warszawie. Mily, spokojny, kulturalny.
> Chetnie poznam jakas fajna dziewczyne:)

Kominku, oczywiscie, mnie interesuje najbardziej osobowosc, ktorej w glowie
powstal taki tekst. ;) Dlatego podeslalam go na te grupe, ale jakos nie
chwyta (:

Nadal uprawiasz radzieckiego soldata, kiedy chcesz cos osiagac, a ten Berlin
bylby zdobyty i bez masowych gwaltow. Rosji po nich zostal tylko wstyd. A i
Berlin juz nawet oddany... Ucz sie.:)

Dlaczego Rosja z taka pasja i pogwalceniem wszelkich zasad zarowno Kponwencji
Genewskiej jak i tych zwyklych, ludzkich, ruszyla na Berlin? Podobienstwo
jest blizsze niz by sie na pierwszy rzut oka wydawalo...

Tekst, oczywiscie, mogla napisac i kobieta ( zmieniajac pare szczegolow
anatomicznych). Nie napisze, bo ..... kobiety nie brano do armii? W Iraku
okazalo sie, ze niewiele sie w danych okolicznosciach roznia....

Ale w tej wojnie nie chodzi o upokorzenie przeciwnika, ale o zwyciestwo.

To by bylo na tyle, Kominku, reszta jest milczeniem;)

Kaska

1. Data: 2004-11-07 17:37:14

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisa?(a):

> Jakby ktora chciala mi odpowiedziec na ten anons to adres w stopce.
> Tylko ladne i inteligentne!;-)

Kominku jakas starsza Pani Cie rzucila i opuscila
smutne to co napisales, takie emocjonujace

ale moze jakas mloda siksa sie skusi, wiec sie nie doluj
:D:D
ps.poszlo to do archiwum, takie rzecz trzeba zachowywac dla pokolen
moge to umiescic na pewnym forum, oczywiscie z pelna autoryzacja
:)
--
Mixxos

Czy to się skończy...?
Jak oficjalna psychologia tłumaczy złudzenia optyczne?
Jak niewiele potrzeba do szczęścia...
Kim jestem
Moje wewnetrzne dziecko