Wylewanei dziecka z kąpielą

1. Data: 2011-03-07 12:52:28

Temat: Wylewanei dziecka z kąpielą
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmiany źródeł światła to jednak trochę wylewanie dziecka z kąpielą...

pierwszy problem to brak regulacji natężenia światłą...

do żarówek energooszczędnych są jakieś badziewie patenty ale już do ledów
nie ma żadnej metody regulacji, bez stosowania specjalistycznych układów
sterowania i zasilania.

Wszędzie w domu mam regulację jasności światła, dzięki czemu święcę tylko
tyle ile potrzebuje a nie zawsze na full.

2. Data: 2011-03-08 19:56:23

Temat: Re: Wylewanei dziecka z kąpielą
Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Wszędzie w domu mam regulację jasności światła, dzięki czemu święcę tylko
> tyle ile potrzebuje a nie zawsze na full.

Nikogo nie obchodzą Twoje wydumane problemy. Rusz dupsko sprzed komputera idz
do sklepu i kup zwykle zarówki. Każe Ci ktoś kupować inne?

3. Data: 2011-03-08 20:32:24

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

> Nikogo nie obchodzą Twoje wydumane problemy. Rusz dupsko sprzed
> komputera idz do sklepu i kup zwykle zarówki. Każe Ci ktoś kupować
> inne?

sio do kurnika, bo na rosół przerobię...

4. Data: 2011-03-09 16:58:00

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 13:52, Marek Dyjor pisze:

> pierwszy problem to brak regulacji natężenia światłą...

Jednak przyszlosc nalezy do "swiatla kwantowego" (na dzis
LEDY sa w tej kategorii). Obstawanie przy zarówkach to
obrona łuczywa.
--
A S

5. Data: 2011-03-09 21:53:50

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej S. wrote:

> Jednak przyszlosc nalezy do "swiatla kwantowego" (na dzis
> LEDY sa w tej kategorii). Obstawanie przy zarówkach to
> obrona łuczywa.

tylko że czas zanim diody osiągną tę samą jakość światła co żarówki jeszcze
jest daleko

swoją droga to mogliby zaczać robić ledowe lampy regulowane fazowo tak samo
jak żarówy :)

6. Data: 2011-03-10 07:14:13

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> swoją droga to mogliby zaczać robić ledowe lampy regulowane fazowo tak
> samo jak żarówy :)

Jest jeszcze inny aspekt - cena, gdyz obecnie LEDy sa wytwarzane z
arsenku galu. Ktos obliczyl, ze jesli by produkcja elektroniki z GaAs
dorownala pod wzgledem ilosci tej produkowanej z krzemu , to po roku na
ziemi zabraklo by galu.

7. Data: 2011-03-10 16:24:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson wrote:

> [...]
> arsenku galu. Ktos obliczyl, ze jesli by produkcja elektroniki z GaAs
> dorownala pod wzgledem ilosci tej produkowanej z krzemu , to po roku

Ha ha ha...

a czy policzono już jakie szkody środowiskowe w krajach 3 świata spowodowało
by produkowanie takiej ilości LEDów?

Ciekawe swoją drogą jak środowisko trują te super żarówki energooszczędne.

8. Data: 2011-03-10 16:27:59

Temat: Re: Wylewanei dziecka z kapiela
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Andrzej S.* wdusil[a] knefle:

>Jednak przyszlosc nalezy do "swiatla kwantowego" (na dzis
>LEDY sa w tej kategorii). Obstawanie przy zarówkach to
>obrona łuczywa.

Nie filozuj. Jak opanuja produkcje na tyle ze barwa i cena bedzie bliska zarowemu,
to wrocimy do dyskusji. Nie mam zamiaru placic za zarowke wiecej niz 10zl.

9. Data: 2011-03-11 06:35:54

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-10 17:24, Marek Dyjor pisze:

> [...]
> spowodowało by produkowanie takiej ilości LEDów?
>
> Ciekawe swoją drogą jak środowisko trują te super żarówki energooszczędne.

Wasza dyskusja jako zywo przypomina obawy, ze Paryz utonie w
konskim gównie ;)

--
A S

10. Data: 2011-03-11 11:16:36

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe swoją drogą jak środowisko trują te super żarówki energooszczędne.

Wiesz co to całą ekologię to o dupę potluc ...

Oglądałem reportaż gdzie pokazano było jak wycinali gigantyczne ilości lasów
tropikalnych i innych lasów , aby w ich miejsce zrobić pola uprawne dla
rzepaku aby produkować rzepak z a niego dodatek do paliw "ekologicznych" ...

Nikt nawet nie pomyślał że karczując gigantyczne ilośc lasów wyrządza się
większą szkodę naturze niż te "szkody" spowodowane na tym że jeździ się na
"zwykłej" benzynie ...

To samo z tymi super ekologicznymi samochodami z napędem spalinowo -
akumulatorowym ...

Nikt nawet nie pomysli że w takim samochodzie elektrycznym jest kilatysiecy
(kilkanaście a nawet kilkadziesiąt tysięcy (wyscigówka ElectroVolt)
akumulatorów znanych z notebooków które mają swoją żywotność i po kilku
latach zapewne trzeba będzie je wymienić i "wytworzyć" nowe ...

Po prostu ekologia pełną gębą ;)

Cała ta ekologia to bajer za który się płaci potężną kasę a jej "efekt
uboczny" to jeszcze większa degradacja środowiska ...

< cheap wholesale > Welcome to 24hours-online.com - Buy Leather Jackets, Sports Jackets< free shipping paypal payment >
Cheap Swarovski Necklace Ring bracelet www.buyeasy24h.com
gdzie dać reklamę?
LEDy kontra Halogeny
Cheap Nike Air Foamposite One Shoes Foamposites Shoes www.BuyEasy24H.com