Wylewanei dziecka z kąpielą

11. Data: 2011-03-11 16:43:08

Temat: Re: Wylewanei dziecka z kąpielą
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej S. wrote:

> Wasza dyskusja jako zywo przypomina obawy, ze Paryz utonie w
> konskim gównie ;)

raczej walka z zwykłymi żarówkami o CO2 zalatuje fanatyzmem.

12. Data: 2011-03-11 16:44:19

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// wrote:

> [...]
>
> To samo z tymi super ekologicznymi samochodami z napędem spalinowo -
> akumulatorowym ...
>
> Nikt nawet nie pomysli że w takim samochodzie elektrycznym jest
> kilatysiecy (kilkanaście a nawet kilkadziesiąt tysięcy (wyscigówka
> ElectroVolt) akumulatorów znanych z notebooków które mają swoją
> żywotność i po kilku latach zapewne trzeba będzie je wymienić i
> "wytworzyć" nowe ...
> Po prostu ekologia pełną gębą ;)
>
> Cała ta ekologia to bajer za który się płaci potężną kasę a jej "efekt
> uboczny" to jeszcze większa degradacja środowiska ...

najlepiej jeszcze jak sie uda wydymac podatnika odtrymując olbrzymie dotacje
które powodują że coś kompletnie ekonomicznie nie uzasadnionego staje sie
opłacalne.

13. Data: 2011-03-13 13:57:28

Temat: Re: Wylewanei dziecka z kapiela
Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-10 17:27, zil0g pisze:
> *Andrzej S.* wdusil[a] knefle:

> Nie filozuj. Jak opanuja produkcje na tyle ze barwa i cena bedzie bliska zarowemu,
> to wrocimy do dyskusji. Nie mam zamiaru placic za zarowke wiecej niz 10zl.

Ty sobie pofilozuj, a w miedzyczasie spójrz na Allegro ;)
Kupilem pudlo tych po 3 zl (Philips maja napisane) - jak dotad
zadna nie padla.

Idzie nowe kolego.
--
A S

14. Data: 2011-03-15 07:08:46

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Andrzej S.* wdusil[a] knefle:

>Ty sobie pofilozuj, a w miedzyczasie spójrz na Allegro ;)
>Kupilem pudlo tych po 3 zl (Philips maja napisane) - jak dotad
>zadna nie padla.

Farta miales, w takich cenach i to firmowe to akurat mocno podejrzane.
Sam kupilem kilkanascie ale te tansze nadaja sie jedynie do doswietlenia,
i lubu oswietlania akwarium. Jako swiatlo glowne widmo to nadal tragedia
(mi nie odpowiada, podobnie jak swietlowkowe)

15. Data: 2011-03-16 08:21:24

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości
> *Andrzej S.* wdusil[a] knefle:

> Farta miales, w takich cenach i to firmowe to akurat mocno podejrzane.

http://allegro.pl/zarowka-swietlowka-philips-11w-50w
-e27-krk-i1505232900.html

Są ciągle w sprzedazy. Z wysp tego naściągali;))

Krzysiek

16. Data: 2011-03-16 08:48:10

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Kris* wdusil[a] knefle:

>http://allegro.pl/zarowka-swietlowka-philips-11w-50
w-e27-krk-i1505232900.html

>Są ciągle w sprzedazy. Z wysp tego naściągali;))

No wlasnie, bo juz nie wiem o czym mowa. Powyzej pisalem o diodach, nie wiem o jakich
pisal Andrzej S. Ale diodowych sprawnych filipsow po 3zeta to na allegro nie
widzialem.

17. Data: 2011-03-21 03:16:54

Od: Brooks <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 16, 8:21 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
> http://allegro.pl/zarowka-swietlowka-philips-11w-50w
-e27-krk-i1505232...
> S ci gle w sprzedazy. Z wysp tego na ci gali;))

Wszystko fajnie, pomijajac fakt, ze anglicy uzywaja oprawki bagietowe
B22.
W Polsce najpopularniejsze sa zarówki E27, na drugim miejscu E14.
W zalaczonym linku z aledrogo WIDNIEJE ;-) e27.

Ja wlasnie czytam o wylewaniu dziecka z kapiela z wielkiej
brytwanny :)
Moze ktos OSWIECI uzerszkodników?
Mozna jeszcze kupic zarówki OSRAM?

Brooks

18. Data: 2011-03-21 05:05:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brooks" <d...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...

W Polsce mozna kupic gniazda zarówki z gwintem jaki bagnetowe.

< cheap wholesale > Welcome to 24hours-online.com - Buy Leather Jackets, Sports Jackets< free shipping paypal payment >
Cheap Swarovski Necklace Ring bracelet www.buyeasy24h.com
gdzie dać reklamę?
LEDy kontra Halogeny
Cheap Nike Air Foamposite One Shoes Foamposites Shoes www.BuyEasy24H.com