Wymarzniete pierisy :-(

1. Data: 2004-03-08 09:58:26

Temat: Wymarzniete pierisy :-(
Od: "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Musze sie komus wyzalic.
Latem ub. roku posadzilem dwa male , sliczne pierisy.
Zadowolony bylem jak dziecko. Jeden to "Forest Flame" ,a
drugi "Flaming Silver". Przecudne. Rosly, przyjely sie.
Zaczely zawiazywac paki kwiatowe.
W listopadzie przyszedl gwaltowny mroz (-12) no i kwiaty
szlag trafil, mlode listki rowniez. Spanikowalem i okrylem je na zime.
Wloknina, liscmi, mialem nadzieje ze to wystarczy.
NIe wystarczylo. Przedstawiaja soba obraz nedzy i rozpaczy :-(((
Rosnacy miedzy nimi rododendron nietkniety - przynajmniej tyle .
Wyglada na to ze nie wymarzly calkowicie ale to sie okaze
za kilka tygodni.

Dobilo mnie jak bylem ostatnio w OBI i widzialem podobne pierisy, tylko ze
wieksze i oczywiscie nie zmarzniete.

Czy wam tez wymarzaja ?

pozdrawiam

Andrzej (Opole)

2. Data: 2004-03-08 10:32:43

Temat: Re: Wymarzniete pierisy :-(
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za kilka tygodni.
>
> Dobilo mnie jak bylem ostatnio w OBI i widzialem podobne pierisy, tylko ze

Oczywiście import.

> Czy wam tez wymarzaja ?

Do końca to nie, ale pąki kwiatowe zazwyczaj w dużej części. Mimo osłony,
miasta, faktu, że ostrokrzew kolczasty sięga dachu. perukowiec kwitnie,
hortensji nie okrywam itp. wskazówek, że ogród jest ciepły:-)

Pozdrawiam, Basia.

Aha. Co ciekawsza odmiana - to mniej mrozoodporna:-(

---

3. Data: 2004-03-09 10:04:36

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

O rety! Czy to przez ten Dzien Kobiet, czy inne okolicznosci ale rzucilem
okiem bez okularow na ten watek i przeczytalem: "Wymarzniete piersi" i
pomyslalem: Ale ten Andrzej swinia!

Irek zbereznik

4. Data: 2004-03-09 13:31:01

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <i...@t...de> napisał w wiadomości
> O rety! Czy to przez ten Dzien Kobiet, czy inne okolicznosci ale rzucilem
> okiem bez okularow na ten watek i przeczytalem: "Wymarzniete piersi" i
> pomyslalem: Ale ten Andrzej swinia!
>
> Irek zbereznik

Drogi Irku
Nie jest tak źle. Ja tez zainteresowałam się tym postem czytając:
pierwszy raz - wyrżnięte penisy
drugi raz - wymarznięte penisy
trzeci - wyrznięte piersi
czwarty - wymarznięte piersi
I trzymam sie wersji nr 4. Jutro porozmawiam z terapeutą
Joaśka

5. Data: 2004-03-09 13:40:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Irek" <i...@t...de> wrote in message
> O rety! Czy to przez ten Dzien Kobiet, czy inne okolicznosci ale rzucilem
> okiem bez okularow na ten watek i przeczytalem: "Wymarzniete piersi" i
> pomyslalem: Ale ten Andrzej swinia!

Nie tyle swinia, ile sadysta, kobiete gołą na mroz wygania :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-03-09 13:51:39

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeci - wyrznięte piersi
> czwarty - wymarznięte piersi
> I trzymam sie wersji nr 4. Jutro porozmawiam z terapeutą

też tak przeczytałam, może niekoniecznie w podanej przez Ciebie kolejności
dzwonie do mojego psychoterapeuty, trzeba się leczyć

pozdr
Ania

7. Data: 2004-03-09 14:05:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> też tak przeczytałam, może niekoniecznie w podanej przez Ciebie kolejności
> dzwonie do mojego psychoterapeuty, trzeba się leczyć

Mój mąż tak przeczytał, trzeba go posłać do terapeuty?

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-03-09 14:09:14

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mój mąż tak przeczytał, trzeba go posłać do terapeuty?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

to może my w trójke razem na terapię ;)
mogłoby byc ciekawie:)
nauczylibyśmy się czytać, może

pozdr
Ania

9. Data: 2004-03-09 14:13:29

Temat: Odp: Wymarzniete pierisy :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c2kivv$kh8$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Mój mąż tak przeczytał, trzeba go posłać do terapeuty?

Po co? Wiosna coraz bliżej... :-)))
Pozdrawiam:-)
Janusz

10. Data: 2004-03-09 14:29:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> też tak przeczytałam, może niekoniecznie w podanej przez Ciebie kolejności
> dzwonie do mojego psychoterapeuty

Czemu od razu do psychoterapeuty? Tylu sympatycznych panow na grupie ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz