Re: Wymaz z gardła i nosa

1. Data: 2007-04-03 07:33:46

Temat: Re: Wymaz z gardła i nosa
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:eusuto$kh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mój 12 latek od 2 miesięcy nie może się pozbyć kaszlu i kataru. Po
> "podleczeniu" jest tydzień poprawy i potem nawrót i tak dookoła. Był
> leczony Biseptolem 10 dni, potem Zinnat przez 3 tygodnie. Teraz mamy 10
> dzień bez antybiotyku i lekarz dał skierowanie na badanie mikrobiologiczne
> wymazu z nosa i gardła.
> Mam w związku z tym pytanie: czy robić ten wymaz od razu, czy poczekać
> jeszcze trochę aby była dłuższa przerwa po Zinnacie.
> Jacek

Przestań patrzeć na lekarstwa. bo one nie pomogą nigdy w wyleczeniu. Szukaj
przyczyny choroby i infekcji. A przyczyną jest tylko i wyłącznie niewłaściwa
dieta, którą serwujesz dziecku.
Zajrzyj na www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

2. Data: 2007-04-03 08:37:25

Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:eut079$m69$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> w wyleczeniu. Szukaj > przyczyny choroby i infekcji.
> A przyczyną jest tylko i wyłącznie niewłaściwa dieta, którą serwujesz

BP, NMSP :)

Śledząc grupę od dłuższego czasu i czytając Twoje
wypowiedzi mam wrażenie, że niewłaściwa dieta
jest odpowiedzialna dosłownie za wszystko, łącznie
z dziurą ozonową i zwyżkami cen ropy naftowej :P

pozdrówka
gordon

ps. witam i pozdrawiam grupowiczów, bo to mój
pierwszy post tutaj :)

3. Data: 2007-04-03 09:40:56

Od: "Bu" <b...@b...bu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukaj
> przyczyny choroby i infekcji. A przyczyną jest tylko i wyłącznie
> niewłaściwa dieta, którą serwujesz dziecku.

Zaczynasz wk*wiac ludzi szczerze mowiac ;-] Ja jestem tez za dietami i
uwazam ze ludzie zle sie odzywiaja i nieprawidlowo i to jest przyczyna wielu
"dziwnych" chorob itp, ale kurna bez przesady ile bedziesz o tym naginac ?
Dostajesz kase od optymalnych czy co ? Zachowujesz sie gorzej niz znachorzy
bezprzerwy gadajac o tym ze dieta, ze optymalni... zlituj sie... To jest
grupa medyczna a nie dietowa... wiec wydaje mi sie ze twoje posty powinny
byc tylko alternatywa tej grupy, a nie nudnym bombardowaniem pierdołami. I
lepiej cos doradz jesli potrafisz nawet w przypadku diety a nie tylko
wpisujesz linki i krytyke, a moze sam nie masz pojecia dokladnego jak
wygladaja w glebszej teorii i chemii porady Kwasniewskiego...

4. Data: 2007-04-03 11:19:21

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, ale nie skorzystam, podobnie, jak nie skorzystam z oferty na
antyalergiczny odkurzacz Rainbow, czy "leki" homeopatyczne
Jacek

5. Data: 2007-04-03 12:48:03

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wypowiedzi mam wrażenie, że niewłaściwa dieta
> jest odpowiedzialna dosłownie za wszystko, łącznie
> z dziurą ozonową i zwyżkami cen ropy naftowej :P

Jak czytam takie wypowiedzi, to wiem, że konieczni są psychiatrzy...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-04-03 12:50:08

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bu" <b...@b...bu> napisał w wiadomości

> [...]
> nie tylko wpisujesz linki i krytyke, a moze sam nie masz pojecia
> dokladnego jak wygladaja w glebszej teorii i chemii porady

Na chamstwo dieta też pomaga...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-04-03 12:56:36

Od: "Bu" <b...@b...bu> szukaj wiadomości tego autora

> Na chamstwo dieta też pomaga...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Sprobuje, aczkolwiek szybciej sie wylecze jesli mniej postow takich jak
twoje przeczytam :->
Widze ze w twoim przypadku ta dieta nie bardzo tez pomaga na debilizm...

8. Data: 2007-04-03 13:14:46

Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czytam takie wypowiedzi, to wiem, że konieczni są psychiatrzy...:)))

Heh... a dieta optymalna nie pomoże na "moje problemy" ?? :P

pozdrówka
gordon

9. Data: 2007-04-03 13:21:10

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.04.2007 Jurek <m...@o...pl> napisał/a:

> Jak czytam takie wypowiedzi, to wiem, że konieczni są psychiatrzy...:)))

No właśnie, to w końcu się do takiego wybierz!
--
Samotnik
http://www.zagle.org.pl/

10. Data: 2007-04-03 13:24:55

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 09:33, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
może się pozbyć kaszlu i kataru. Po

> [...] A przyczyną jest tylko i wyłącznie niewłaściwa

Zdanie, iż przyczyną jest TYLKO I WYŁĄCZNIE niewłaściwa dieta
dyskwalifikuje Cię Jurku jako rzekomego fachowca, a już na pewno jako
dietetyka. Można twierdzić, iż dieta ma duże znaczenie jeśli chodzi o
nasze zdrowie, o naszą zapadalność/podatność na określone choroby, na
ich przebieg, jak i na przebieg ich leczenia itp, ale nigdy NIKT, ani
lekarz, ani dietetyk, ani żaden inny specjalista nie powinien używać
sformułowań typu "tylko i wyłącznie".

Pozdrawiam,
Maja

Dieta bogata w białko a nowotwór