Re: Wymaz z gardła i nosa

1. Data: 2007-04-03 13:31:28

Temat: Re: Wymaz z gardła i nosa
Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 09:20, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> Mój 12 latek od 2 miesięcy nie może się pozbyć kaszlu i kataru. Po
> "podleczeniu" jest tydzień poprawy i potem nawrót i tak dookoła. Był leczony
> Biseptolem 10 dni, potem Zinnat przez 3 tygodnie. Teraz mamy 10 dzień bez
> antybiotyku i lekarz dał skierowanie na badanie mikrobiologiczne wymazu z
> nosa i gardła.
> Mam w związku z tym pytanie: czy robić ten wymaz od razu, czy poczekać
> jeszcze trochę aby była dłuższa przerwa po Zinnacie.
> Jacek

Wydaje mi się, że dobrze byłoby jeszcze troszkę odczekać. Myślę, że
gdy upłyną pełne dwa tygodnie bez antybiotyku, wynik wymazu będzie
bardziej miarodajny.
Życzę zdrowia dla synka:)

Pozdrawiam serdecznie,
Maja

2. Data: 2007-04-11 21:25:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

Wydaje mi się, że dobrze byłoby jeszcze troszkę odczekać. Myślę, że
gdy upłyną pełne dwa tygodnie bez antybiotyku, wynik wymazu będzie

Ja też..."Maju" ;)
"jest gdzieś lecz niewiadomo gdzie..." ;)

Drgania miesni
katar naczyniwo-ruchowy
Życzenia
soczewki protetyczne