Wynik badania?

1. Data: 2006-11-24 12:38:23

Temat: Wynik badania?
Od: "Abal" <andrzej_banas(wytnij to!)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Bardzo prosze o rozszyfrowanie tego badania: Adenoma tubulovillosum cum
dysplasia majoris gradus. Czy to cos powaznego?
Pzdr
Andrzej

2. Data: 2006-11-24 12:51:15

Temat: Re: Wynik badania?
Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abal napisał(a):
> Witam wszystkich!
> Bardzo prosze o rozszyfrowanie tego badania: Adenoma tubulovillosum cum
> dysplasia majoris gradus.

Gruczolak cewkowo-kosmkowy o dysplazji dużego stopnia.

pzdr.
R*

3. Data: 2006-11-24 13:09:51

Od: "Abal" <andrzej_banas(wytnij to!)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dzieki za szybka odpowiedz. Jakie sa konsekwencje nie leczenia tego
paskudztwa? Czy moja wizyta u lekarza powinna byc natychmiastowa?

Pzdr
Andrzej

4. Data: 2006-11-24 14:11:34

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Abal napisał:
> Dzieki za szybka odpowiedz. Jakie sa konsekwencje nie leczenia tego
> paskudztwa? Czy moja wizyta u lekarza powinna byc natychmiastowa?
A mówimy o rozpoznaniu z wycinka czy ze zmiany (polipa) usuniętego w
całości? W pierwszym przypadku wprawdzie natychmiastowe leczenie w trybie
ostrego dyżuru może nie jest niezbędna, ale koniecznie trzeba możliwie
szybko zmianę usunąć i zweryfikować hist-pat. W drugim przypadku bez
szaleństwa, kontrola zgodnie z zaleceniami Twojego lekarza.

--
Krzysiek, EBP
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

5. Data: 2006-11-24 15:04:51

Od: "Abal" <andrzej_banas(wytnij to!)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W moim przypadku jest to jak piszesz drugi przypadek, czyli kontrola
lekarska.
Dzieki , pzdr
Andrzej

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1w014o6v0ky1l.r8f09fcqgkhc.dlg@40tude.net...
> [...]
>

> --
> Krzysiek, EBP
> Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

Zwiekszenie odpornosci
Kłopoty z pamięcią
rezonans magnetyczny
młode dziewczyny a tabletkii antykoncepcyjne
choroba Scheuermanna i neuralgia międzyżebrowa