Wyniki ankiety

1. Data: 2002-04-20 18:57:37

Temat: Wyniki ankiety
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moje wyniki nieco roznia sie od wynikow jakie uzyskal cbnet w ankiecie
jaka zostala przeprowadzona wsrod pan, dlatego postanowilem zamiescic
wlasna wersje. Jesli jakas pania zle przyporzadkowalem to prosze krzyczec.

Ktora zdrade trudniej byloby ci przlknac? Ktora bylaby dla ciebie bardziej
bolesna?

1. emocjonalna - GABi, nancY, LiLiT, złośliwa, Sarna, Dominika,
***glabaska***,
2. fizyczna - Kitiara, ajtne
3. obie sa nie do przelkniecia - GoNiA, Offelia, Masoneczka, Asia,
promyczka

W sumie uwzgledniono 14 glosow (bralem pod uwage te najbardziej jasne
odpowiedzi pod pytaniami glownymi, nie zaglebialem sie w watek), co daje

Zdrada emocjonalna jest bolesniejsza dla 1/2 ankietowanych
Zdrada fizyczna jest bolesniejsza dla 1/7 ankietowanych
Obie zdrady sa nie do zaakceptowania oklo 1/3

Sporo glosow na punkt 3, ale przy takim sformulowaniu pytania przez
cbnet'a (te haremy itp.) nie ma co sie dziwic. Jesli cos zle licze (a
chyba tak, skoro nie wyszla mi ta 1/4 tak jak cbnet'owi) to prosze mnie
poprawic.

Dziekuje za udzial i pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-04-20 20:10:29

Temat: Re: Wyniki ankiety
Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ***glabaska***,
> 2. fizyczna - Kitiara, ajtne
> 3. obie sa nie do przelkniecia - GoNiA, Offelia, Masoneczka, Asia,

: ))
No ładnie!
Teściki się tu na nas robi!

Serio, test mi się podobał.
czasami zastanawiałam się nad tym tematem, fajnie że mogłam poznac zdanie
innych pań.

promyczka

1. Data: 2002-04-20 20:19:22

Od: "Sarna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <o...@f...sos.com.pl> wrote in message

> [...]
> bolesna?
>
> 1. emocjonalna - GABi, nancY, LiLiT, złośliwa, Sarna, Dominika,

Ja chce tylko przypomniec ze zaakceptowalabym ewentualnie pnt 1),ale tylko
pod warunkiem ze nie byl by to harem a
jednorazowy przypadek.W przeciwnym razie oba punkty odpadaja" !!

sarna

1. Data: 2002-04-20 21:55:20

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <o...@f...sos.com.pl> :
> Sporo glosow na punkt 3, ale przy takim sformulowaniu pytania przez
> cbnet'a (te haremy itp.) nie ma co sie dziwic.

:))) Ja oddalam glos na wariant pierwszy (jako gorszy) pod warunkiem, ze w
drugim facet zdradzalby powiedzmy sporadycznie ;). Bo tak jak przedstawil to
cbnet, to sytuacja byla fatalna - ani szacunku, ani uczucia, ani wiernosci.

Pozdrawiam,
Dominika.

1. Data: 2002-04-20 22:10:12

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jaka zostala przeprowadzona wsrod pan, dlatego postanowilem zamiescic
> wlasna wersje. Jesli jakas pania zle przyporzadkowalem to prosze

ciesze sie ze to napisałes.. nie odpowiadałem na post cbnet'a bo go
lubie(!?!), a jego podsumowanie mnie mocno zaskoczyło.. ale sam nie
zliczam, bo w sumie temat mnie nie interesuje. na oko jest inaczej niz
cbnet.. ale mniejsza o to.

pisze dlatego, ze w ogole watpliwy jest dla mnie sens takiej 'ankiety'; to
przecie jeno gdybanie, i jak mniemam tu wypowiadaja sie głownie mlode lub
bardzo młode osobki, które.. well, maja bardzo idealistyczne jeszczez
poglady.. bodaj była ktoras osoba piszaca na podstawie własnych
doswaidczen, ale zeby to 'badnie' miało jakakolwiek wartosc.. takihc osob
powinno byc grubo wiecej

...bo, jak mi sie (moze tylko) zdaje, nasze reakcje emocjonalne, a chyba
emocji nie mozemy pominąc jesli mowimy o tych (jak to mówia) wyzszych
uczuciach, i to jeszcze 'w stanie granicznym', w rzeczywistych sytuacjach
cczesto obiegaja od naszych rozwazan...

-alebo sie gleboko pomylam!..

poklaniam sie,
Marsel

1. Data: 2002-04-20 22:14:41

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pl> :
>jak mniemam tu wypowiadaja sie głownie mlode lub bardzo młode osobki

Tu jako kobiecie wypada mi tylko podziekowac :))

Dominika.

1. Data: 2002-04-20 22:43:36

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Greg:
> ... Jesli cos zle licze (a chyba tak, skoro nie wyszla
> mi ta 1/4 tak jak cbnet'owi) to prosze mnie poprawic.

No tak, tylko w jakim celu? :)
Przeciez i tak sie _nie_dogadamy_. ;)

PS: jesli 1/7 uwaza zdrade emocjanalna za mniejszy
dyskomfort od fizycznej to (o ile potrafie liczyc) 6/7
uwaza zdrade fizyczna za mniejsze zlo, co IYO
potwierdzaja wyniki 'testu'...? ;)
IMO nie dosc ze Twoje teorie sa 'powalone', absurdalnie
niewiarygodnie wprost _nielogiczne_ a takze.... atawistyczne,
to jeszcze nawet policzyc wynikow glosowania nie potrafisz.
Pieknie. :)))))

Czarek

1. Data: 2002-04-20 23:56:42

Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:
> [...]
>Zdrada fizyczna jest bolesniejsza dla 1/7 ankietowanych
>Obie zdrady sa nie do zaakceptowania oklo 1/3

Sorry, że się wtrącę, ale moim zdaniem odpowiedz pozytywna na pytanie 1 lub 2
nie wyklucza odpowiedzi pozytywnej na pyt.3. Gdyby opcja 3. brzmiała
"obydwie są jednakowo bolesne" to byłoby logiczne, a tak to nie bardzo
rozumiem logikę ankiety.
Przykład: ktoś może "nie przełknąć" obydwu rodzajów zdrady(3), choć
boleśniejsza będzie dla niego np. fizyczna(2).

--
Bogdan
<b...@p...onet.pl>

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-04-21 05:07:03

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości

> Ktora zdrade trudniej byloby ci przlknac? Ktora bylaby dla ciebie bardziej
> bolesna?

> 2. fizyczna - Kitiara, ajtne

Ale tylko w przypadku recydywy ;))))

pa

joa

PS. Właśnie! Może to chodzi o ilość, a nie o jakość?! ;)

1. Data: 2002-04-21 08:25:22

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

> Moje wyniki nieco roznia sie od wynikow jakie uzyskal cbnet w ankiecie
> jaka zostala przeprowadzona wsrod pan

Tak czytam i czytam Was obu,
i za cholerę nie mogę zrozumieć,
czym niby, te Wasze wyniki się różnią.

Wynik, to wynik, może być tylko jeden.
I w przypadku tego testu był jednoznaczny.

Większosć pań, jeśli już musiałaby wybierać,
z dwojga złego wybrałaby zdradę fizyczną,
a nie emocjonalną swojego partnera.

I nad czym tu filozofować ??

;-)))

--
GABi

Arcybłazny Usenetu i forów dyskusyjnych - próba analizy (DŁUGIE).
Co powiedziec 4-letniemu dziecku
testy psychologiczne
Co to oznacza??
statystyczna kobieta lepiej znioslaby zdrade...