Wyniki konkursu z Plantpressem

1. Data: 2003-03-22 21:51:05

Temat: Wyniki konkursu z Plantpressem
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze.
Pragnę podziękować wszystkim uczestnikom konkursu za aktywny udział w
zabawie. Tysiące listów które zalały moją skrzynkę dały mi trochę popalić
ale już przez to jakoś przebrnąłem. Dwie nieprzespane noce, trzy tony dobrej
brazylijskiej kawy, chałaśliwa muzyka techno na pobudkę i już są ... wyniki
konkursu.Serdecznie gratuluję Edycie Szajnóg za zajęcie pierwszego miejsca i
Wojtkowi Pajdasowi za zaszczytne drugie miejsce. Nagrodzone teksty można
znaleźć na http://ogrody.agrosan.pl/konkurs.html

--
Rafał Wolski

2. Data: 2003-03-23 08:11:27

Temat: Odp: Wyniki konkursu z Plantpressem
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@h...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:b5ilvg$q7n$...@n...onet.pl...

> konkursu.Serdecznie gratuluję Edycie Szajnóg za zajęcie pierwszego miejsca
> Wojtkowi Pajdasowi za zaszczytne drugie miejsce. Nagrodzone teksty można
> znaleźć na http://ogrody.agrosan.pl/konkurs.html

Gratuluję laureatom. :-)))
Mam watpliwości co do obiektywizmu jury! Uroda Edyty jest bezsporna. Jednak
tekst szefa Galicyjskiego Oddziału Frakcji Winoroślowej znacznie więcej o
wrzosach mówi... :-)))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2003-03-23 10:59:44

Temat: Re: Wyniki konkursu z Plantpressem
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w wiadomości
> Serdecznie gratuluję Edycie Szajnóg za zajęcie pierwszego miejsca i
> Wojtkowi Pajdasowi za zaszczytne drugie miejsce.

Serdecznie gratuluję:-)

Pozdrawiam

Marta

4. Data: 2003-03-23 12:08:09

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Cieszę się z drugiego miejsca. SERIO. Gratuluję Edycie!
I obiecuję zwiększoną aktywność, bo to na prawdę wstyd tak zniknąć - ale
uwiercie - po prostu byłem zajęty bardzo sprawami zawodowymi.
Pozdrawiam
WojtekPa

5. Data: 2003-03-23 13:27:36

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twarde postanowienia regulamin i wymogi bezwzględnych sponsorów sprawiły, że
tekst Edyty wygrał. A co do stroniczości jury, to sprawa jest oczywista,
jury nie zamierza nawet udawać, że jest obiektywne ;-)

--
Rafał Wolski

6. Data: 2003-03-24 09:39:00

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chciałabym podziękować ze swojej strony wydawnictwu Plantpress które
zasponsorowało nagrodę i oczywiście organizatorowi, Rafałowi, bez którego
wrzosów, moja pasja nie rozwinęłaby się tak szaleńczo. Wszystkich zapraszam
do obejrzenia mojego wrzosowiska, zwłaszcza w celach pielących.

Edyta

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:b5kcrh$fi5$1@news.onet.pl...

7. Data: 2003-03-24 12:59:15

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości > > Serdecznie
gratuluję Edycie Szajnóg za zajęcie pierwszego miejsca i

> Serdecznie gratuluję:-)
>
> Pozdrawiam
>
> Marta

Łączę się w gratulacjach. Miałam złudzenia, że wrzosowiska nie trzeba
plewić.
Gabi zachwiana w zamiarze dosadzenia wrzosów.

8. Data: 2003-03-24 17:12:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> wrote in message

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości > > Serdecznie
> gratuluję Edycie Szajnóg za zajęcie pierwszego miejsca i

Dołączam się do gratulacji.

> Łączę się w gratulacjach. Miałam złudzenia, że wrzosowiska nie trzeba
> plewić.
> Gabi zachwiana w zamiarze dosadzenia wrzosów.

Hm, a jest coś, czego plewić nie trzeba?

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2003-03-25 09:53:25

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, a jest coś, czego plewić nie trzeba?

Na przykład kultura, ją można krzewić

--
Rafał Wolski

10. Data: 2003-03-25 10:16:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b5p9l5$bqu$1@news.onet.pl Rafal Wolski
<r...@h...pl> napisał(a):

> Na przykład kultura, ją można krzewić

Hejka. Też trzeba w niej (rozumianej jako materialny i duchowy dorobek
ludzkości) plewić kicz, niestety :-(
Pozdrawiam wietrznie Ja...cki

Po zimie :((
kwiaty w cieniu