Wyniki sekcji zwlok Atkinsa

1. Data: 2006-09-05 05:01:23

Temat: Wyniki sekcji zwlok Atkinsa
Od: "NewBe" <mondio@wytnij_ten_tekst_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktos moze, gdzie w sieci znajde wyniki sekcji zwlok autora i gury
prozdrowotnej diety niskotluszczowej Roberta Atkinsa?

NB

2. Data: 2006-09-05 09:31:26

Temat: Re: Wyniki sekcji zwlok Atkinsa
Od: Senicz <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NewBe napisał:
> Wie ktos moze, gdzie w sieci znajde wyniki sekcji zwlok autora i gury
> prozdrowotnej diety niskotluszczowej Roberta Atkinsa?
>
> NB

To jest znana i stara sprawa. Po rozcieciu pokrywy skornej wylal sie
tluszcz. Duzo tluszczu. I to wszystko.

3. Data: 2006-09-20 06:37:14

Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NewBe napisał(a):
> Wie ktos moze, gdzie w sieci znajde wyniki sekcji zwlok autora i gury
> prozdrowotnej diety niskotluszczowej Roberta Atkinsa?
>
> NB

Powtazram za swoim "domowym" lekarzem, jednym z niewielu, o których
wiem, że wiedzą b. dużo i nie zabierają głosu wiedzy NIE mając: Atkins
zmarł na serce, a sekcji - bo sam zabronił - nie było.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

4. Data: 2006-09-20 06:58:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

JackOss pisze:

> Powtazram za swoim "domowym" lekarzem, jednym z niewielu, o których
> wiem, że wiedzą b. dużo i nie zabierają głosu wiedzy NIE mając: Atkins
> zmarł na serce, a sekcji - bo sam zabronił - nie było.

Jednak byla, o czym rozpisywala sie amerykanska prasa. A zmarl wg tych
informacji z powodu urazu glowy,jakiego doznal podczas nieszczesliwego
upadku na oblodzonej ulicy. Niemniej podczas owej sekcji stwierdzono u
niego otylosc oraz kardiomiopatie - prawdopodobna przyczyne zawalu
serca, ktorego doswiadczyl kilka lat przed smiercia.

http://www.usatoday.com/news/health/2004-02-10-atkin
s-statements_x.htm
http://www.cnn.com/2004/HEALTH/02/10/atkins.widow.ap
/

5. Data: 2006-09-20 08:14:16

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackOss" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Powtazram za swoim "domowym" lekarzem, jednym z niewielu, o których wiem,
> że wiedzą b. dużo i nie zabierają głosu wiedzy NIE mając: Atkins zmarł na
> serce, a sekcji - bo sam zabronił - nie było.

Kiepski ten domowy lekarz. Atkins upadł przed swoim Ośrodkiem i uderzył
głową w krawężnik. To była bezpośrednia przyczyna zgonu.
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-09-20 13:13:43

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JackOss <j...@o...pl> napisał(a):

> Powtazram za swoim "domowym" lekarzem, jednym z niewielu, o których
> wiem, że wiedzą b. dużo i nie zabierają głosu wiedzy NIE mając: Atkins
> zmarł na serce, a sekcji - bo sam zabronił - nie było.

Do informacji na temat smieci Atkinsa ktore podal Marcin, ja tylko dodam tyle,
ze kardiomiopatia na ktora on chorowal mogla byc zwiazana z niewlasciwa dieta
ktora on stosowal....

..kardiomiopatia jest bowiem zwiazana m.innymi z deficytem miedzi w
organizmie czlowieka. Deficyt ten moze byc wywolany nadmierna podaza cynku,
zelaza i wapnia w diecie (nadmiar produktow pochodzenia zwierzecego).

Deficyt cynku w polaczeniu z dieta wysokotluszczowa (bogata w tluszcze
nasycone) moze byc powodem pogorszenia nie tylko kardiomiopatii ale i innych
chorob serca.

Ponizej wklejam informacje na temat zwiazku kardiomiopatii z deficytem cynku
i nadmierna iloscia tluszczy w diecie:

Nutr. 1996 Apr;126(4):807-16. Related Articles, Links

Aspects of cardiomyopathy are exacerbated by elevated dietary fat in
copper-restricted rats.

Jalili T, Medeiros DM, Wildman RE.

Department of Human Nutrition and Food Management, Ohio State University,
Columbus 43210, USA.

The objective of this study was to determine if a high fat diet having a
2:1 saturated-polyunsaturated fatty acid ratio exacerbates signs of copper
deficiency. Male weanling Long-Evans rats were randomly placed into one of the
following treatment groups: adequate copper low fat or deficient copper high
fat. The levels of fat used were 31 or 12% of daily energy, and copper
concentrations were 94.5 micromol/kg and <15.8 micromol/kg in the
copper-adequate and copper-deficient diets, respectively. Cardiac hypertrophy
as well as lower liver copper levels and superoxide dismutase activity were
observed in both groups of copper-deficient rats. Irrespective of copper
level, consumption of the high fat diet resulted in the thickening of the
interventricular septum and left ventricular free wall. Electrocardiograms
revealed that the copper-deficient high fat diet led to a significantly
smaller QT interval compared with all other groups. Significantly greater
S-wave voltage due to copper deficiency was observed. Significantly lower
heart cytochrome c oxidase (CCO) activity was found in the copper-deficient
groups with the copper deficient high fat group showing the lowest activity.
Western blots of the cardiac non-myofibrillar fraction demonstrated lower
amounts of CCO nuclear encoded peptides in the copper-deficient groups, with
the least amount seen in the copper-deficient high fat treatment. These data
suggest that a high level of dietary fat exacerbates some of the signs of
copper deficiency.

Jeff

7. Data: 2006-09-20 13:17:04

Od: " Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Deficyt cynku w polaczeniu z dieta wysokotluszczowa (bogata w tluszcze

..powyzsze zdanie powinno brzmiec: deficyt miedzi...

8. Data: 2006-09-20 16:29:51

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości
> [...]

Jak widzisz JackOss, twój lekarz nie wszystko wie. A to co wie, to zwykłe medialne
ploty.

> [...]
ulicy.
> Niemniej podczas owej sekcji stwierdzono u niego otylosc oraz kardiomiopatie -

Marcin, pokaż mi dowód na to, że Atkins miał zawał. Doniesienia prasowe to nie jest
dowód.

> ktorego doswiadczyl kilka lat przed smiercia.
> http://www.usatoday.com/news/health/2004-02-10-atkin
s-statements_x.htm

1. Określenie "prawdopodobnie" oznacza domysły, przypuszczenie, pobożne życzenie i
jako
takie nie powinno mieć miejsca w obiektywnej dokumentacji.
2. Ty chyba nie przeczytałeś do końca strony, którą sam powyżej podałeś (?)
3. No i proszę... Nie znałam tej wypowiedzi żony Atkinsa, ale już dawno domyślałam
się (i
o tym pisałam)tych bardziej obiektywnych szczegółów i okoliczności jakie musiały
wystąpić
u nieprzytomnego Atkinsa po pozajelitowym żywieniu glukozą, elektrolitami i
nawadnianiu
w kroplówkach przez okres dwóch tygodni.
2 tygodnie to wystarczająco długi czas, aby unieruchomiony niewydolny organizm
Atkinsa
nasączyć i aby część podawanej glukozy zamieniła się w tłuszcz.
4. Myślących samodzielnie nie trzeba przekonywać, że nieistotna jest jego waga _PO_
sekcji, bo z pewnością owa "otyłość" wynikała w dużej mierze z OBRZĘKÓW z
upośledzonego
już metabolizmu). Ważne ile ważył na krótko PRZED wypadkiem... A jak podaje powyższy
link - ważył średnio 187 funtów tj. 85,2 kg przy wzroście powyżej 182 cm. Jego BMI =
26
To jest co najwyżej początek lekkiej nadwagi http://tiny.pl/7k2r
Ale dla mało zorientowanych w biochemii i medycynie matactwo vegan (którzy
zmanipulowali
bezprawnie zdobyte informacje ze szczegółów sekcji Atkinsa) wystarczyło aby
rozdmuchana
vegańska plotka o otyłości i zawale serca u Atkinsa nabrała wymiaru
prawdopodobieństwa.
I jak widać, Ty nadal lubisz powtarzać tylko to, co jest dla wegetarian wygodne...
Lubisz - jak wielu wegetarian - zakłamywać rzeczywistość... A szkoda, bo jako ZNAWCA
biochemii najwyraźniej robisz to zupełnie ŚWIADOMIE i celowo... Wstyd, Marcin...

> http://www.cnn.com/2004/HEALTH/02/10/atkins.widow.ap
/

Ale dzięki za te linki, w sumie są jednak bardziej obiektywne niż Twój wybiórczy
wege-
komentarz...

P.S. A swoją drogą ciekawa byłaby statystyka umieralności otyłych lekarzy po
siedemdziesiątce na serce a będących wcześniej na dietach niskotłuszczowych
wysokowęglowodanowych. Tylko jakoś nikogo takie przypadki nie dziwią a statystykę nie
interesują... Natomiast jedynemu lekarzowi na świecie będącemu na diecie
niskowęglowodanowej na siłę wciska się zawał i otyłość, mimo że prawdziwą przyczyną
śmierci Atkinsa był WYPADEK.

Krystyna

9. Data: 2006-09-25 18:53:00

Od: " Are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> 1. Określenie "prawdopodobnie" oznacza domysły, przypuszczenie, pobożne
życzeni
> e i jako
> takie nie powinno mieć miejsca w obiektywnej dokumentacji.

ROTFL

10. Data: 2006-09-25 19:16:41

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Are pisze:

> ROTFL

Wiesz, nie wiadomo czy smiac sie, czy tez plakac. Ale w sumie dobrze, ze
sa na swiecie ludzie, ktorym wydaje sie, ze wszystko da sie okreslic w
binarnych kategoriach czarne-biale. W ogolnym bilansie tak jest
prawdopodobnie (sic!) weselej.

SEX dla otylych
Ceny jedzenia "up" !
Atkinson