Wypadanie włosów

1. Data: 2005-09-14 08:42:31

Temat: Wypadanie włosów
Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

RATUNKU!!! :) Od miesiąca strasznie wypadać zaczęły mi włosy, nie wiem co
mam robić, przy tym zaczęły się jakieś również swędzenia skory głowy,
zmieniłam szampon na Vichy taki specjalistyczny, biore preparat witaminowy
Merz Spec DRaget i nic !!! Może ktos ma jakieś pomyły?

Będę bardzo wdzięczna !!!
Pozdrawiam,
Jaga

1. Data: 2005-09-14 10:48:20

Temat: Re: Wypadanie włosów
Od: "Ania" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba reakcja włosów po lecie, a troche słońca nagrzało i teraz dużo pań ma
z tym problem, też zauważyłam, że mi więcej włosów wychodzi, mam nadzieję, że
to przejdzie, ale kupiłam szmpon KUAN do włosów cienkich i wypadających, może
coś polepszy.
Pozdrawiam Ania.

1. Data: 2005-09-14 11:27:48

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/14/2005 10:42 AM,Użytkownik Jaga usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> zmieniłam szampon na Vichy taki specjalistyczny, biore preparat witaminowy
> Merz Spec DRaget i nic !!! Może ktos ma jakie? pomyły?

I po miesiacu oczekujesz cudow? Spokojnie! To moze potrwac dluzej, kilka
miesiecy, zanim beda jakies zauwazalne efekty. :) Brac suplementy dalej
i nie przestawac.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-14 11:35:16

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaga" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zmieniłam szampon na Vichy taki specjalistyczny, biore preparat witaminowy
> Merz Spec DRaget i nic !!! Może ktos ma jakieś pomyły?

Ech, powoli będę się się stawała monotematyczna, ale napiszę (chociaż to już
nudne się robi).
Jesli bardzo sie niepokoisz to sprawdź poziom testosteronu (badanie krwo ok.
20zł), można też sprawdzić hormony tarczycy (mi robiono tylko TSH, ale
niektórzy robią też fT3 i fT4). No, można jeszcze OB, morfologię z rozmazem,
poziom cukru, ale to już lepiej chyba dostać od lekarza a nie robić na
własną rękę, bo można zbankrutować.
Ale proponuję na początek testosteron. Jednakże, tak jak mówią dziewczyny,
może to być reakcja na lato.

Majka

1. Data: 2005-09-14 11:44:22

Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale proponuję na początek testosteron. Jednakże, tak jak mówią dziewczyny,
> może to być reakcja na lato.

No robiłam jakiś czas temu, było OK - a teraz biorę pigułki antykoncepcyjne
więc raczej badanie testosteronu nie ma sensu, a co do reszty badań są gut
:) czyli jak na razie nie pozostaje nic innnego jak poczekać :)

Dzieki za info
Jaga

1. Data: 2005-09-14 11:58:58

Od: "Betka" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> antykoncepcyjne więc raczej badanie testosteronu nie ma sensu, a co do
> reszty badań są gut :) czyli jak na razie nie pozostaje nic innnego jak

proponuje sprawdzić w ulotce tabletek jakie ma skutki uboczne?
podejrzewam, że będziesz miała odpowiedz na swoje pytanie;-)

Betka

1. Data: 2005-09-14 12:10:38

Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje sprawdzić w ulotce tabletek jakie ma skutki uboczne?
> podejrzewam, że będziesz miała odpowiedz na swoje pytanie;-)

Biorę je od 10 lat z przerwą roczna i nie było nigdy problemu a wręcz
przeciwnie ale napewno sprawdzę jeszcze wszystko:)

Dzieki

1. Data: 2005-09-14 13:27:35

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Betka napisał/a w news:dg93a4$646$1@inews.gazeta.pl:

> proponuje sprawdzić w ulotce tabletek jakie ma skutki uboczne

Jakie?

--
mips

1. Data: 2005-09-14 16:43:34

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc raczej badanie testosteronu nie ma sensu, a co do reszty badań są gut
> :) czyli jak na razie nie pozostaje nic innnego jak poczekać :)

Dlaczego nie ma sensu?
Brałam Cilest półtora roku (a przedtem inne tabletki, bo biorę już dość
długo) i było OK, a raptem jak mi testosteron skoczył, to dopiero Diane mi
zbiło.

M.

1. Data: 2005-09-15 05:59:57

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/14/2005 6:43 PM,Użytkownik sq4ty usiadł wygodnie i napisał:

> antykoncepcyjne

> Dlaczego nie ma sensu?

Nie ma, bo kazdy lekarz Ci powie, ze aby wykonac badania na poziom
hormonow (w tym testosteronu) trzeba przynajmniej na dwa miesiace
odstawic tabletki antykoncepcyjne. Inaczej wynik bedzie niewiarygodny.
Dlatego podczas brania tabletek badanie hormonow nie ma najmniejszego
sensu. Wierz mi, jestem zaprawniona w bojach ;)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

rexona/sekret - w sztyfcie
znowu pytanie o podklad - czy jakis nie brudzi?
salon Cosmoline Warszawa
podkład
salon Cosmoline - Warszawa