Wypadanie włosów

1. Data: 2005-10-23 13:06:40

Temat: Wypadanie włosów
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosuję dobry szampon z balsamem. Od dawna taki sam. Włosy wyglądają
ooki - gładkie, lśniące, sęk w tym, ze wypadają ostatnio na potęgę. Czy
ktos próbował wzmocnić włosy preparatami witaminowymi, a jak już to jakimi?
Fryzjerka twierdzi, że co 7 lat i tak całe owłosienie się wymienia i
skoro wcześniej nie wypadały, to kiedyś muszą, ale jest to dla mnie dośc
uciążliwe.

Eulalka

1. Data: 2005-10-23 13:17:11

Temat: Re: Wypadanie włosów
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Fryzjerka twierdzi, że co 7 lat i tak całe owłosienie się wymienia i
> skoro wcześniej nie wypadały, to kiedyś muszą, ale jest to dla mnie dośc
Tabletki inneov firmy Vichy. Plus szampon i odżywka Dercos tej firmy.
ff

1. Data: 2005-10-23 13:19:15

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@l...net.pl> napisał(a)
wnews:djg1sk$hgj$1@theone.laczpol.net.pl:

> ktos próbował wzmocnić włosy preparatami

Jakies tabletki na bazie skrzypu. Skrzypowita? Pij jeszcze herbatke z
pokrzywy :)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-23 16:12:59

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Fryzjerka twierdzi, że co 7 lat i tak całe owłosienie się wymienia i
> skoro wcześniej nie wypadały, to kiedyś muszą, ale jest to dla mnie dośc

Wiele razy pisałam już na pru o swoim przypadku, już mi się nie chce
powtarzać, ale jak poszukasz w archiwum to znajdziesz. Pisałam o badaniach i
o tym, że w sumie samo przeszło.
Rok temu miałam taki sam problem, potem włosy przestały wypadać, teraz
wypadają znów bardziej, ale to pewnie po lecie.

Pozdrawiam!

Maja

peeling enzymatyczny
golarka :)