Wypadanie włosów u dziewczyny :(

1. Data: 2006-07-15 08:48:33

Temat: Wypadanie włosów u dziewczyny :(
Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja koleżanka - 29 lat. Od pewnego czasu włosy wychodzą jej
garściami. Jest to dla niej koszmar. Dermatolog powiedział tylko
"czasami się tak zdarza..." Czy na pewno zdarza się bez powodu, bo
akurat teraz ma "np. wyższy poziom tesosteronu"?
Miała podobny problem ok. 8 lat temu. Wówczas podejrzewano, że to
przez stresy na studiach, ciężkie egzaminy, naukę po nocach etc. Po
kilku miesiącach różnych kuracji w końcu pomogly leki zza granicy.
Teraz też je spróbujemy sprowadzić.
Czy miał ktoś (kobieta) podobny problem?

2. Data: 2006-07-15 09:29:50

Temat: Re: Wypadanie włosów u dziewczyny :(
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@t...pl> napisal(a):
> [...]
> kilku miesiącach różnych kuracji w końcu pomogly leki zza granicy.
> Teraz też je spróbujemy sprowadzić.
> Czy miał ktoś (kobieta) podobny problem?

Zmiana tabletek anykoncepcyjnych pomogła. U nas niestety lekarze
zapisują antykoncepcję hormonalną na chybił trafił (ew. w zależności
od bonusów z konkrentych koncernów)
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2006-07-16 16:49:36

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik napisał(a):

> Zmiana tabletek anykoncepcyjnych pomogła. U nas niestety lekarze
> zapisują antykoncepcję hormonalną na chybił trafił (ew. w zależności
> od bonusów z konkrentych koncernów)

Ona nie bierze pigułek. Ostatnio poprosiła lekarza o receptę,
właśnie dlatego, że jej wypadają włosy, nie zaczęła jeszcze ich
brać... Nie wiemy czy problem leży w hormonach czy może w szkodliwym
stresie czy w niewlaściwym odżywianiu :(

4. Data: 2006-07-16 17:34:58

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polski pacjent napisał(a):

> brać... Nie wiemy czy problem leży w hormonach czy może w szkodliwym
> stresie czy w niewlaściwym odżywianiu :(

Na 99% w niewłaściwym szamponie.

--
Kaja

5. Data: 2006-07-16 20:02:28

Od: "koko" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 99% pewności ze to hormony fiksują to one odpowiadaja za takie rzeczy

6. Data: 2006-07-16 20:12:55

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

koko napisał(a):
> Mam 99% pewności ze to hormony fiksują to one odpowiadaja za takie rzeczy

Chyba tak, do tego ma problemy z trądzikiem. Akurat na tradzik
pomógł antybiotyk, ale jakoś przy jego braniu włosy wychodzą
jeszcze intensywniej.

7. Data: 2006-07-17 18:04:28

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brać... Nie wiemy czy problem leży w hormonach czy może w szkodliwym
> stresie czy w niewlaściwym odżywianiu :(

Na 99% w niewłaściwym szamponie.

--
Kaja

na 50% faktor stresowy:-)

pozdr.

casus

8. Data: 2006-07-17 19:33:29

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):
> na 50% faktor stresowy:-)

To prawdopodobne, a faktor żywieniowy na ile %? Jestem ciekaw czy
badania krwi mogą wychodzić dobrze a jednak brakuje organizmowi
pewnych składników.

Badania pupy jakie?
www.ginekologia.tychy.pl - prosba o ocenę strony i sugestie
Prośba o interpretację wyników