www.ginekologia.tychy.pl - prosba o ocenę strony i sugestie

1. Data: 2006-07-14 23:42:21

Temat: www.ginekologia.tychy.pl - prosba o ocenę strony i sugestie
Od: "Maciej \"YenJCo\" Jędrzejko" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się z uprzejma prośbą przede wszystkim do Pań o sugestie i uwagi na
temat strony www.ginekologia.tychy.pl
Serwis poza tym ze jest oficjalnym serwisem Kliniki zawiera dział DLA
PACJENTÓW oraz bogate galerie zdjęć z porodówki i oddziałow.

Jako administrator serwisu i twórca strony uprzejmie prosze Panie (ale nie
tylko) o uwagi i sugestie, które sprawia że stroną będzie przyjazna i
przejrzysta dla każdej kobiety.
napiszcie czego wam brakuje na stronie, co wam sie nie podoba, a co jest
szczególnie dobre. Co powinienem rozbudować Waszym zdaniem, jakich
informacji dodatkowych oczekiwałybyscie Panie od takiego serwisu. Jesli
znajdziecie błedy - prosze piszcie o tym.

Dziekuję i pozdrawiam

lek.med. Maciej Jędrzejko
kom: 506-028-800
___
Katedra i Oddział Kliniczny Ginekologii i Położnictwa w Tychach
Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach
www.ginekologia.tychy.pl

2. Data: 2006-07-15 09:06:06

Od: GREEndestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jul 2006 01:42:21 +0200 *Maciej "YenJCo" Jędrzejko*
napisał/a:

> Zwracam się z uprzejma prośbą przede wszystkim do Pań o sugestie i uwagi na
> temat strony www.ginekologia.tychy.pl

Dlaczego menu na stronie głównej funkcjonuje inaczej niż na pozostałych
i czy nie prościej oraz lepiej byłoby użyć css zamiast javascript?
Pomyślałabym również nad innym ułożeniem menu.
Po co XHTML 1.0 Strict skoro strona się nie validuje?

Dział Dla Pacjentów mógłby być obszerniejszy i zawierać więcej
informacji. W dziale Kadra oczekiwałabym dokładniejsze info o lekarzach
(specjalizacje, może również najważniejsze publikacje). Jako ew.
pacjentka chciałabym wiedzieć jakie są mocne strony danego lekarza.

Do oceny strony polecam grupę pl.comp.www.nowe-strony.

--
Z pozdrowieniami GREEndestiny
http://greendestiny.de

3. Data: 2006-07-16 17:11:50

Od: "Maciej \"YenJCo\" Jędrzejko" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego menu na stronie głównej funkcjonuje inaczej niż na pozostałych
> i czy nie prościej oraz lepiej byłoby użyć css zamiast javascript?
> Po co XHTML 1.0 Strict skoro strona się nie validuje?

Co do technikaliów - będziemy sie z informatykiem głowili nad , ja
zaprojektowałem stronę w sensie treści

> Pomyślałabym również nad innym ułożeniem menu.
Jakim troszke więcej konretów

> Dział Dla Pacjentów mógłby być obszerniejszy i zawierać więcej informacji.

Jakich ??? Wiecej konkretów plisss

>W dziale Kadra oczekiwałabym dokładniejsze info o lekarzach
> (specjalizacje, może również najważniejsze publikacje).

Wszyscy maja specjalizacje takie same - to specjaliści
ginekolodzy-położnicy lub lekarzew trakcie specjalizacji.
co do publikacji i dokładniejszych informacji o lekarzach to wystapiłem z
taka propozycją ale wiekszośc lekarzy uznała, że naukowcy bez najmniejszych
problemów znajda sami ich publikacje a dla ludzi spoza nauki te informacje
są zbedne... Osobiscie uwazam ze powinien być spis publikacji - problemw tym
ze nie wszyscy lekarze w klinice to naukowcy - duza grupa ludzi to lekarze o
ogromnym doswiadczeniu i praktyce , którzy nigdy nie napisali jednego
artykułu , ponieważ interesowała ich wyłącznie praktyka a nie nauka. Ilośc i
jakośc publikacji nie swiadczy o wiedzy i umiejetnosciach praktycznych ani o
tym czy ktos jest dobrym lekarzem. Publikacje świadczą wyłacznie o tym czy
ktos jest dobrym naukowcem. Z punktu widzenia praktyki lekarskiej ilość
publikacji moim zdaniem, nie ma istotnego znaczenia - znaczenie ma czy dany
lekarz czyta publikacje innych lekarzy, czy bierze udział w zebraniach
naukowych, czy sie doszkala... a tego nie sposób opisać ani kontrolować.
oczywscie mozna załozyc ze lekarz-naukowiec który duzo publikuje jest
równiez na bieżąco z najnowaszą wiedzą i to na pewno zwieksza jego wartość
ale jest to kwestia raczej niesprawdzalna.

> Jako ew. pacjentka chciałabym wiedzieć jakie są mocne strony danego
> lekarza.
Na to niestety nie widze szans z wielu powodów. Po pierwsze kto miałby
oceniać tych lekarzy ? Na pewno inni lekarze sie tego nie podejmą, a
Pacjenci z całym ogromnym szacunkiem dla nich - są w stanie tak naprawde
ocenic tylko tyle czy lekarz jest miły, czy zrozumiale przekazuje im
informacje, ewentualnie czy jest sympatyczny i zaangażowany, czy nie wziął
łapówki i czy zajmuje sie pacjentami - tego co naprawde lekarz umie (ktos
gburowaty i niesympatyczny czesto jestdoskonałym operatorem i zabiegowcem)
i na czym sie zna najlepiej może ocenic ewentualnie ordynator a rola tego
jest zwalniać złych pracowników - tak wiec mozna załozyć ze ci którzy
pracuja na pewno wywiazuja sie ze swoich obowiazków w stopniu zadowalajacym
ordynatora.

Jedyną dozwoloną forma reklamy dla lekarza jest polecenie go przez pacjentke
innej pacjentce. Lekarz de facto nie ma prawa reklamować swojego nazwiska
zgodniez kodeksem etyki lekarskiej. Może ewentualnie reklamowac swój gabinet
lub firmę. Dlatego też na szczegółowe opisy lekarzy nie ma co liczyć.
Obawiam sie ze nawet zdjąc wszystkich nie uda mi sie zdobyć - bo część
lekarzy po prostu nie wyraza na to zgody - i mają do tego prawo.

> Do oceny strony polecam grupę pl.comp.www.nowe-strony.

Dzieki zajrze tam, mnie jednak zupełnie nie chodzi o oceny techniczne ale o
oceny merytoryczne - czyli co Wam jako kobietom na tej stronie sie podoba a
co nie, czego chciałybyście więcej a czego mniej, z czym sie nie zgadzacie
np "co zabrac do szpitala" albo "informacje dla pacjentek cieżarnych" - ktos
moze miec inne doswiadczenia i lepsze pomysły, być moze o czymś zapomniałem
albo cos powinienem rozbudowac.

> Z pozdrowieniami GREEndestiny
> http://greendestiny.de

Dzieki Sssciskam Cie serdecznie
Maciej Jędrzejko
www.Ginekologia.Tychy.pl

Prośba o interpretację wyników
klotrimazol
Arytmia
ochrona wątroby przed antybiotykami - wyciąg z karczochów?
rogowacenie skóry