Wypełnianie świadectw

1. Data: 2003-05-20 21:03:13

Temat: Wypełnianie świadectw
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Czy ktoś może mi doradzić jaki kupić program do wypełniania świadectw
Myślałam o programie "Cenzurka 6". Czy może ktoś korzystal z tego programu?

Dziękuję za pomoc. Wika

2. Data: 2003-05-21 06:16:43

Temat: Re: Wypełnianie świadectw
Od: "Vectra" <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.google.pl

do wyboru, do koloru.
---
V.

Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

3. Data: 2003-05-21 18:48:56

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vectra" <a...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości
> www.google.pl
>
> do wyboru, do koloru.

Z małą uwagą - w tym roku szkolnym MENiS oficjalnie zabrania
korzystania z nich.

pozdr

cherokee
co ma do wypisania 35 maturalnych po 2 sztuki każde

4. Data: 2003-05-21 19:31:17

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:baghmo$5gi$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Vectra" <a...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości

> Z małą uwagą - w tym roku szkolnym MENiS oficjalnie zabrania
> korzystania z nich.

Niestety, nie jesteś na bieżąco

RomanS

5. Data: 2003-05-22 18:18:59

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
wiadomości news:bagk66$r9c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niestety, nie jesteś na bieżąco

O.., to podaj mi linka do czegoś, co pozwala. Może uda mi się wydębić
od władz zakup programu.

pozdr

cherokee

6. Data: 2003-05-22 22:20:24

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:baj4ag$u7k$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
> wiadomości news:bagk66$r9c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> O.., to podaj mi linka do czegoś, co pozwala. Może uda mi się wydębić
> od władz zakup programu.

Poszukaj w archiwum grupy. Kilka tygodni temu odbyła się tu dośc burzliwa
dyskusja na ten temat. Stanęło na tym, że nie wolno drukować świadectw na
czystych kartkach z giloszem, natomiast wolno komputerowo wypełniać gotowe
druki świadectw. Dokładnie taka jest też opinia menisu.

--
RomanS
http://pse.of.pl

7. Data: 2003-05-22 23:13:43

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czystych kartkach z giloszem, natomiast wolno komputerowo wypełniać gotowe
> druki świadectw. Dokładnie taka jest też opinia menisu.

Najnowsze informacje są tu
http://www1.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,1481735.html
a stanowisko MENiS tu
http://www.menis.gov.pl/

Tylko co z odpowiedzią na moje pytanie ?

Wika

8. Data: 2003-05-23 06:26:26

Od: "Andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
wiadomości news:bajiet$ptc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> czystych kartkach z giloszem, natomiast wolno komputerowo wypełniać gotowe
> druki świadectw. Dokładnie taka jest też opinia menisu.

Witam!
OK, z małą poprawką nie wolno drukować na kartkach z gliszem bez zgody
właściwego kuratorium. Jeśli szkoła chce stosować własny wzór świadectwa
(np. z logo szkoły) występuje z wnioskiem do kuratorium i po jego uzyskaniu
może już stosować własny wzór świadectwa umieszczając odpowiednią adnotację
(nr i data zezwolenia) na świadectwie. Jest to dokładnie opisane w
rozporządzeniu MENiS.

--
Powodzenia
Andrzej <a...@p...gazeta.pl>

9. Data: 2003-05-23 06:43:48

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
adnotację
> (nr i data zezwolenia) na świadectwie. Jest to dokładnie opisane w

Dokładnie tak, ale to wszystko było już na grupie omawiane - dlatego
odesłałem do archiwum. Tutaj przedstawiłem jedynie najkrótszy wniosek z
tamtej dyskusji

RomanS

10. Data: 2003-05-23 09:32:21

Temat: KOMUNIKAT MEN...
Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
wiadomości news:bakfuo$gn0$1@atlantis.news.tpi.pl...

To co mieli do napisania:

http://www.menis.gov.pl/oswiata/biezace/druki.htm

--
Roman
Nie wiesz? Zobacz tu:

Zaproszenie
szkoła Princes college w Londynie
czy ma ktos tą książkę: "New Headway - Englsh Course" autor: Liz & John Soars, wyd. Oxford University Press ???
Oblany ustny - matura.
czy warto zmieniac uczelnie