czy warto zmieniac uczelnie

1. Data: 2003-05-19 15:14:09

Temat: czy warto zmieniac uczelnie
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

wlasnie koncze licencjat na uniwersytecie łódzkiim z geoografi
musze przyznac iz nieco meczy mnie juz ten kierunek i zastanawiam sie nad
zmiana profilu studiow magisterskich
problem w tym ze interesujacy mnie kierunek jest w innym miescie Krakow
i tu powstaje problem
w Lodzi znam ludzi, wiem co i jak funkcjonuje
na uczelni wyrobiona marka i znajomosci
a w nowym miejscu wszystko od nowa
co juz nie bedzie takie latwe

czy wiec warto

pozdrawiam
Pintos

2. Data: 2003-05-19 15:49:39

Temat: Odp: czy warto zmieniac uczelnie
Od: "kurak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
> i tu powstaje problem
> w Lodzi znam ludzi, wiem co i jak funkcjonuje

Moim zdaniem warto. Krakow to wspaniale miasto (mimo wszystko!), a warto tez
poznac cos nowego.

Joan

3. Data: 2003-05-20 21:04:25

Temat: Re: czy warto zmieniac uczelnie
Od: "Ania" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalezy o co ci chodzi ...czy o studiowanie i pozniej pracowanie w
zawodzie ktory cie interesuje, czy o "wyrobiona marke i znajomych...". Ja
przychylam sie do wypowiedzi Joan - warto!! Dla samego siebie!!! To co nowe
wcale nie musi byc gorsze, a moze okazac sie ze to jest wlasnie to. A poza
tym....zawsze mozesz do Lodzi wrocic...:)
Anna

zasoby ludzkie, kto pomoże???
Jaki program do nauczania informatyki????????????? ???
Bardzo przepraszam ale jeszcze jedna sprawa
na jakie studnia...
Kto pomoze przygotowac mi sie do matury