Wyprawka dla pierwszoklasisty

31. Data: 2005-08-18 11:44:58

Temat: Re: Wyprawka dla pierwszoklasisty
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:2nvf23eaqf.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl,
Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał/a:

> Wiem, że to się tak uzasadnia, ale pozwolisz, że będę to uzasadnienie
> uważać za wątpliwe.

Dlaczego? Tak też motywują pedagodzy (pedagogowie?). Wtórny analfabetyzm mi
sie włącza... ;-(

Pozdrawiam
Tatiana
--
Miłość ma lice dziewicy, pierś matki a zbroje rycerza
/Z. Kościałkowska/

32. Data: 2005-08-18 13:09:25

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości

> Teraz taka moda w szkołach jest, ze dzieci uczą się pisać piórem :)

Etam, u nas pod lasem dzieci piszą ołówkiem, a od drugiej klasy, co
bardziej wyrobione, zaczynają pisać długopisem.
"Za moich czasów" też pisało się długopisem, ale to czasy
kryzysowo-wojenne były. Jak dostałam z zagranicy pióro na naboje, to
szpan na całą szkołę był. Zwłaszcza, że do tego miałam zapas 50
wkładów ;-) Ale to też chyba nie na początku podstawówki było...

A co do wyrabiania charakteru, to nie mam powodów, by wątpić w to, że
pisanie piórem ów charakter wyrabia, ale też uważam, że w skrajności
nie ma co popadać. Mi się charakter pisma ciągle zmienia i to wcale
nie z powodu jakości używanych "piśmideł".

Pozdrawiam,
Agnieszka

33. Data: 2005-08-19 08:43:46

Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że to się tak uzasadnia, ale pozwolisz, że będę to uzasadnienie
> uważać za wątpliwe.

mozesz podawac w watpliwosc, ale ja sama po sobie widze, ze to czym sie
pisze ma znaczenie,
zarowno na szybkosc pisania jak i na jego jakosc (najszybciej olowkiem,
piorem szybko i ladnie,
dlugopisem - roznie ;-) )
U syna tez estetyka pisma zdecydowanie lepsza gdy uzywa piora

JaBa

34. Data: 2005-08-19 11:11:28

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaBa" <j...@p...onet.pl> writes:

> zarowno na szybkosc pisania jak i na jego jakosc (najszybciej olowkiem,
> piorem szybko i ladnie,
> dlugopisem - roznie ;-) )
> U syna tez estetyka pisma zdecydowanie lepsza gdy uzywa piora

No to może macie rację, nie będę się upierać.

MJ

Nauka pływania W Bielsku-Białej
jak zorganizować niezapomniane 10 urodziny...?
Autko zdalnie sterowane
Basen w Krakowie
narkoza