Wyprawka dla pierwszoklasisty

1. Data: 2005-08-17 13:07:54

Temat: Wyprawka dla pierwszoklasisty
Od: "Paweł" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

proszę o pomoc
chciałbym móc już zakupić już artykuły papiernicze do wyprawki dla mojej
córeczki idącej pierwszy raz do szkoły. Może ktoś wie jakie zeszyty i bloki
oraz ile takowych potrzebuje pierwszak w szkole?
Książki już wiem jakie.

Będę wdzięczny

Paweł /yaho/

2. Data: 2005-08-17 14:02:52

Temat: Re: Wyprawka dla pierwszoklasisty
Od: GosiaL <G...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeszyty są czasami w zestawie z książkami - moja córka używała do tej
pory (zdała do 3 klasy) tylko takich. Jeśli chodzi o inne akcesoria to
wydaje mi się, że nie ma tu sztywnych reguł - w zależności od wymagań
pani nauczycielki. Ja bym się wstrzymała i skompletowała wyprawkę w
pierwszym tyg. szkoły.

Gosia

3. Data: 2005-08-17 14:08:55

Od: "Paweł" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaL" <G...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi się, że nie ma tu sztywnych reguł - w zależności od wymagań pani
> nauczycielki. Ja bym się wstrzymała i skompletowała wyprawkę w pierwszym

Dziękuję. No może bym się i wstrzymał, ale teraz są różne obniżki cen i
promocje, szczególnie w dużych marketach, na zeszyty bloki, tornistry,
itp...

Pozdrawiam

Paweł /yahp/

4. Data: 2005-08-17 15:07:12

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" ...
> [...]
> bloki
> oraz ile takowych potrzebuje pierwszak w szkole?

Jeżeli obok listy książek nie wisiała lista z wyprawką, to albo przeoczyłeś,
albo n-lki na początku roku proponują zakup hurtowy. Albo jakieś lebiegi są
i zapomniały. Wpadnij/zadzwoń do szkoły i sprawdź, bo rodzaj i liczba art.
papierniczych mocno się różni w różnych klasach w zależności od programu i
inwencji twórczej wychowawczyni.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

5. Data: 2005-08-17 18:09:17

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ddvgc7$mrf$1@inews.gazeta.pl>
Paweł <y...@g...pl> pisze:

> Dziękuję. No może bym się i wstrzymał, ale teraz są różne obniżki cen
> i promocje, szczególnie w dużych marketach, na zeszyty bloki,
> tornistry, itp...

Blok rysunkowy mały, blok techniczny mały, blok techniczny z kolorowymi
kartkami mały, zeszyt papierów kolorowych z klejem, zeszyty 16-kartkowe w 3
linie, zeszyty 16-kartkowe w kratkę, ołówki HB, pióro na naboje, kredki
ołówkowe, farby akwarelowe i plakatowe, pędzelki (kilka grubości),
plastelina, klej, nożyczki, linijka, temperówka, gumka. To chyba wsio. Taki
mniej więcej zestaw poleciła kupić nam nauczycielka. Co do ilości, to wg
uznania - ja kupiłam na wszelki wypadek podwójną ilość, żeby w połowie roku
nie latać po sklepach.

--
PozdrawiaM

6. Data: 2005-08-17 20:15:36

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
cen i
> promocje, szczególnie w dużych marketach, na zeszyty bloki,

Może przejdź się do szkoły i popatrz co na drzwiach wisi. W naszej
szkole bardzo rozsądnie praktykuje się wywieszanie w połowie wakacji
na drzwiach informacji o podręcznikach dla wszystkich klas oraz o
obowiązkowej wyprawce dla klas zerowych i pierwszych. Na początku
września i tak okazuje się, że trzeba dokupić jeszcze to czy tamto,
ale ogólny zarys człowiek ma. Może w waszej szkole też ktoś wpadł na
taki pomysł?

Pozdrawiam,
Agnieszka

7. Data: 2005-08-17 20:17:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
liczba art.
> papierniczych mocno się różni w różnych klasach w zależności od

Iiii... tak to jest jak człowiek po urlopie dorwie się do czytania...
to zapomni, że trzeba do końca wątek przeczytać, żeby jak Filip nie
wyskakiwać z czymś, co już ktoś napisał ;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

8. Data: 2005-08-17 21:19:27

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> pióro na naboje

Po co 7-latkowi pióro? Żeby się pobrudził?
Serio pytam, bo wydaje mi się, że taki malch pisać jeszcze przecież dobrze
nie umie, więc może się męczyć pisząc piórem... W końcu to nieco wprawy
wymaga OIDP.
I.

9. Data: 2005-08-17 21:34:04

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:de09hn$3d9$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> Po co 7-latkowi pióro? Żeby się pobrudził?

Dokładnie po to. Poważnie :)

> Serio pytam, bo wydaje mi się, że taki malch pisać jeszcze przecież
> dobrze nie umie, więc może się męczyć pisząc piórem... W końcu to
> nieco wprawy wymaga OIDP.

Początkowo pisze się ołówkiem (ale to raczej w zerówce), a potem piórem (nie
długopisem).
Pióro uczy odpowiedniego nacisku podczas pisania (jak się za mocno naciśnie,
to robią się kleksy, a więc dziecko musi sobie odpowiednio "regulować"
nacisk dłoni), a tym samym ładnego charakteru pisma. Przy pisaniu długopisem
nie jest to takie proste. Z tego co wiem, to pióra w pierwszych klasach są
obowiązkowe.

--
PozdrawiaM

10. Data: 2005-08-17 21:43:33

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4303aedf$1@news.home.net.pl>
@nn <jurek@post> pisze:

> Teraz taka moda w szkołach jest, ze dzieci uczą się pisać piórem :)

Dlaczego uważasz, że to moda?

--
PozdrawiaM

Nauka pływania W Bielsku-Białej
jak zorganizować niezapomniane 10 urodziny...?
Autko zdalnie sterowane
Basen w Krakowie
narkoza