Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia

221. Data: 2006-10-23 20:01:46

Temat: Re: Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"locke" <l...@p...wiggin.com> wrote in message
news:ehiotj$jtq$1@news.interia.pl...

> Ludzkie zachowania znam - trochę mniej znam się na zachowaniach obudów dla
> macicy.

nie, nie znasz. anie jednego, ani drugiego. zupelnie nie mas zpojecia o czym
piszesz, natomiast w obrazaniu jestes przedni :))

> Czy ja napisałem cokolwiek innego?

tak.

> Niepłodność jest chorobą (często) więc nic dziwnego, że powstają ośrodki
> jej
> leczenia.

nieplodnosc nie jest choroba.

a osrodki powstaja bo ludzie _chca_ miec_dzieci_.

> Więc jak ktoś rezygnuje z posiadania dzieci, to jest chory?

chyba wg ciebie normalny wlasnie. obsesyjne myslenie o dziecku
to przeciez patologia, nieprawdaz.......??

> Podziwiam twoją
> hierarchię wartości.

to jest twoja hiererchia..i logika....

>A ty już jesteś w ciąży?

a czy ty sie dobrze czujesz czy zawsze jestes chamem?

iwon(K)a

222. Data: 2006-10-23 20:10:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> ROTFL

tylko sie nie potlucz...bo juz calkiem z toba bedzie gorzej :)))

> Przypowieść o ośle znasz?

a ty o kilku oslach?

> Może chciał się odrobinę poświęcić i uszczęśliwić żonę.

> Tak, wiem. Wszystkim dokoła sie wydaje

nie wszystkim.

> Trudne słowo.

sprawdz w slowniku.

> Tak? Ona nic nie pisała o jego niedojrzałości - sama ją wymysliłaś, bo
> tak Ci wygodnie

to jest moje zdanie, owszem.

> Jej dziecko - on NIE CHCIAŁ OD POCZĄTKU cudzej spermy do in vitro.

wlasnie. bezplodna sperma oczy mu przyslonila.

> Nie obiecywał jej, że sie zgodzi.

dlatego ja zdradzil. swoja bezczynnoscia.

>Ona go zdradziła podejmując działania,
> o których wiedziała, że są wbrew jego woli. Takie są fakty. Odwracasz
> kota ogonem.

krys wez sie jakos zmobilizuj myslowo i intelektulanie- ja pisze o
motywacjach
kobiety i faceta. rozumiem kobiete a nie rozumiem faceta. zdradzili sie
oboje.
i dobrze ze sie rozchodza.

iwon(K)a

."

223. Data: 2006-10-23 20:13:46

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "locke" <l...@p...wiggin.com> napisał w wiadomości

> Nie, nie wynika. Dlatego napisałem.

Z biologicznych faktów nie wynika również to, co napisała bezpośrednio, czyli
równoważność mądrości i dobrych genów. Znam paru mądrych ludzi, którzy cierpieli
na choroby genetyczne.

224. Data: 2006-10-23 20:15:06

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> "locke" <l...@p...wiggin.com> wrote in message

> z logika u ciebie tez widze na bakier.....a o ciaze :) coz wlasnie
> dzisiaj moja corka konczy 16 lat!! juz sie doczekac nie moze prawa jazdy

Tylko jedna? Co z ciebie za kobieta? A przy okazji - twoja córka jako prawdziwa
kobieta powinna nie móc się doczekać ciąży i porodu, a nie prawa jazdy. Źle
wychowujesz dziecko...

225. Data: 2006-10-23 20:17:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawdziwa
> kobieta powinna nie móc się doczekać ciąży i porodu, a nie prawa jazdy.

i tak to zaczac rozmowe z chamem

iwon(K)a

226. Data: 2006-10-23 20:19:12

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> "locke" <l...@p...wiggin.com> wrote in message

> nie, nie znasz. anie jednego, ani drugiego. zupelnie nie mas zpojecia o czym
> piszesz, natomiast w obrazaniu jestes przedni :))

Nie chcę pokazywać palcem, ale nie ja zacząłem w tym wątku używać inwektyw.
Zresztą, słowo "macica" to nie jest inwektywa. W odróżnieniu od słów, które ty
używasz.

> tak.

To proponuję przyspieszony kurs czytania ze zrozumieniem.

> nieplodnosc nie jest choroba.

OK. Jest dysfunkcją. Piszę dla inteligentnych i zakładam, że domyślą się o co
chodzi. W każdym bądź razie można ją leczyć (a przynajmniej próbować).

> a osrodki powstaja bo ludzie _chca_ miec_dzieci_.

Chcą wyleczyć niepłodność. Żeby mieć dzieci wystarczyłyby ośrodki adopcyjne.

> chyba wg ciebie normalny wlasnie. obsesyjne myslenie o dziecku
> to przeciez patologia, nieprawdaz.......??

Obsesyjne pragnienie czegokolwiek jest stanem patologicznym. Samo pragnienie -
nie jest. Podobnie jak rezygnacja z czegoś na rzecz czegoś innego.

> a czy ty sie dobrze czujesz czy zawsze jestes chamem?

Poczytaj swoje wcześniejsze posty i sama sobie odpowiedz na pytanie, kto
zachowuje się w tym wątku po chamsku...

227. Data: 2006-10-23 20:20:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:ehiqtl$3se$1@news2.ipartners.pl...

> Otóż to.
> Myślę jednak ze dla większości facetów miałoby zasadnicze znaczenie czy
> "in
> vitro", czy "in vivo", natomiast zupełnie nie rozumiem zgody na adopcję a
> niezgody na zapłodnienie obcą spermą.
> To tak jakby on swojej żonie złośliwie mówił "skoro ja nie mogę być
> prawdziwym ojcem to i tobie zabraniam być prawdziwą matką".

dokladnie. widze, ze nie jestem w tym odczuciu odosobniona.

> Ja w sytuacji owej kobiety (stanowcza niezgoda męża na zapłodnienie) chyba
> odeszłabym od męża.

ja tez.

iwon(k)a

228. Data: 2006-10-23 20:21:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> Może i dobrze, że nawet niechcący, ale wyszło szydło z worka. Bo po
> latach - kłamstwo zawsze jakoś tam wcześniej czy później na jaw wychodzi -
> może by zrozumiał, kochając dziecko, a może znienawidziłby je... tego nikt
> nie wie, ale czarne scenariusze teraz w modzie, a dziecka szkoda, bo nie
> jest stroną w sprawie nawet...

o to na pewno dobrze, ze sie wydalo teraz a nie pozniej.

iwon(k)a

229. Data: 2006-10-23 20:22:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:ehitgr$5ag$1@news2.ipartners.pl...
> Czy byłaś kiedyś w sytuacji, że nie mogłaś mieć dziecka, a bardzo tego
> pragnęłaś ?
> Cały twój organizm tego pragnął.
> Ryczałaś na widok dzieci w wózkach na ulicy.
>
> Bo jeśli nie - nigdy tego nie zrozumiesz.

powiedz to locke.......to patologia.....

iwon(k)a

230. Data: 2006-10-23 20:22:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę Basiu, byś nie poczuła się tym postem dotknięta, gdyż są to tylko
> moje -
> męskie - przemyślenia na podstawie obserwacji kobiet. Bynajmniej nie
> potępiam
> kobiet, które pragną dzieci.

przeciez to sa obudowane macice.....

iwon(K)a