Re: Wyrzucony pracownik IKEA

Subject: Re: Wyrzucony pracownik IKEA
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sat, 17 Aug 2019 11:22:12 +0200

W dniu 17.08.2019 o 08:40, j...@o...pl pisze:

> proszę napisz jaką przemoc i ku komu osobiście ten facio zastosował?

Karalne jest również nawoływanie do przemocy.

> proszę napisz kogo torturowałem i, chyba później, paliłem na stosie?

Zrobiłbyś to, gdybyś tylko miał taką możliwość, ale obecnie prawo ci
tego zabrania.
Fanatycy religijni zawsze tak robili i robią, dlatego trzeba ich mocno
trzymać na smyczy.
Możesz się o tym dowiedzieć czytając podręczniki historii oraz zobaczyć
współczesne relacje w TV, w których fanatycy religijni z bogiem w gębie
wysadzają się, obcinają ludziom głowy i wysyłają swoje własne dzieci na
śmierć.

> tak prawdę mówiąc, kviecie kochany, to ty i ta wasza cnn, tvn, onet i kod -owska
> zgraja zabiłaby chętnie wszystkich w miarę uczciwych ludzi.

Faszyści i fanatycy religijni nie są uczciwymi ludźmi. Znowu mieszasz
pojęcia.

> także, gdyby to tylko było możliwe, Boga.

Ja wiem, że masz umysł dziecka i wiele oczywistych rzeczy trzeba ci
tłumaczyć jak dziecku, więc ciesz się chwilą, że wyjątkowo miałam ochotę
ci te oczywistości wytłumaczyć. Doskonale rozumiem, że tłumaczenie
czegoś fanatykowi religijnemu to strata czasu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr