Wyrzucony pracownik IKEA

1. Data: 2019-07-14 09:31:01

Temat: Wyrzucony pracownik IKEA
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

IKEA idzie w zaparte!

Zapewniamy, że podstawą naszej kultury korporacyjnej jest wolność
poglądów, tolerancja i szacunek dla każdego pracownika. Natomiast w
przypadku gdy istnieje chociażby ryzyko naruszenia dóbr lub godności
osobistej innych pracowników podejmujemy działania, zawsze zgodnie z
prawem pracy i naszymi wartościami. We wspomnianym w piśmie przypadku, w
naszej ocenie, taka właśnie sytuacja miała miejsce

- napisała w komunikacie Katarzyna Broniarek, dyrektor ds. komunikacji
korporacyjnej IKEA.
--
gazebo

2. Data: 2019-07-14 20:13:37

Temat: Re: Wyrzucony pracownik IKEA
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.07.19 um 09:31 schrieb gazebo:
> [...]
> naszej ocenie, taka właśnie sytuacja miała miejsce
>
> - napisała w komunikacie Katarzyna Broniarek, dyrektor ds. komunikacji

Pewnie wielka strata? Dlugo beda szukali nastepcy? Moze rozpisza konkurs?

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2019-07-15 02:39:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-14 20:13, Silvio Balconetti wrote:

> Pewnie wielka strata? Dlugo beda szukali nastepcy? Moze rozpisza konkurs?

dobrze wiesz, że nie chodzi o nowego pracownika, ale i z tym może być
tak, że niejeden się 'dwa razy' zastanowi.
Jednak, jaki im sprzedaż spadnie, tak z 15%, to ktoś na pewno 'dostanie
w ryj'!

4. Data: 2019-07-15 17:44:43

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.07.19 um 02:39 schrieb Izaura:

> [...]
> tak, że niejeden się 'dwa razy' zastanowi.
> Jednak, jaki im sprzedaż spadnie, tak z 15%, to ktoś na pewno 'dostanie

Gdyby byl lepiej wyksztalcony, to moze rozszerzylby kodeks biblijny na
inne dziedziny. Ciekaw jestem, ile osob by tam podpadlo?

>9 Ktokolwiek złorzeczy ojcu albo matce, będzie ukarany śmiercią:
złorzeczył ojcu lub matce, ściągnął śmierć na siebie1.
10 Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią i
cudzołożnik, i cudzołożnica.
11 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z żoną swojego ojca, odsłania nagość
ojca: będą ukarani śmiercią oboje, sami tę śmierć na siebie ściągnęli.
12 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z synową, będzie razem z nią ukarany
śmiercią: popełnili sromotę, sami tę śmierć na siebie ściągnęli.
13 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z
kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę
śmierć na siebie ściągnęli.
14 Jeżeli kto bierze za żonę kobietę i jej matkę, dopuszcza się
rozpusty: on i ona będą spaleni w ogniu, aby nie było rozpusty wśród was.
15 Ktokolwiek obcuje cieleśnie ze zwierzęciem wylewając nasienie, będzie
ukarany śmiercią. Zwierzę także zabijecie.
16 Jeśli kobieta zbliży się do jakiegoś zwierzęcia, aby z nim się
złączyć, zabijesz i kobietę, i zwierzę. Oboje będą ukarani śmiercią,
sami śmierć na siebie ściągnęli.
17 Jeżeli kto weźmie swoją siostrę, córkę swojego ojca albo swojej matki
i będzie oglądał jej nagość, a ona będzie oglądać jego nagość, jest to
czyn haniebny, oboje będą zgładzeni w obecności synów ich ludu. Ten, kto
odsłonił nagość swojej siostry, zaciągnie winę.
18 Jeżeli kto obcuje cieleśnie z kobietą mającą miesięczne krwawienie i
odsłoni jej nagość, obnaża źródło jej [krwi], a ona też odsłoni źródło
swojej krwi, to oboje będą wyłączeni spośród swojego ludu.
19 Nie będziesz odsłaniał nagości siostry swojej matki albo siostry
swojego ojca, to byłoby to samo, co obnażyć własne ciało. Oni poniosą za
to winę.
20 Ktokolwiek obcuje ze swoją ciotką, odsłania nagość swojego wuja.
Poniosą oni swój grzech - umrą bezdzietnie.
21 Ktokolwiek bierze żonę swojego brata, popełnia kazirodztwo3. Odsłonił
nagość swojego brata - będą bezdzietni. <

Rowniez tzw. balwochwalstwo bedzie karane smiercia:

>1 Dalej Pan powiedział do Mojżesza:
2 <<Mów do Izraelitów: Ktokolwiek spośród synów Izraela albo spośród
przybyszów, którzy osiedlili się w Izraelu, da jedno ze swoich dzieci
Molochowi, będzie ukarany śmiercią. Miejscowa ludność ukamienuje go. <

oraz spirytysci i wrozbici:

>27 Jeżeli jaki mężczyzna albo jaka kobieta będą wywoływać duchy albo
wróżyć, będą ukarani śmiercią. Kamieniami zabijecie ich. Sami ściągnęli
śmierć na siebie<

(Księga Kapłańska 20)

Btw. Nie sadze, zeby polska IKEA ucierpiala z powodu tego zdarzenia,
dostala raczej darmowa reklame. Osobiscie rzadko jezdze do IKEI, TEDi
tez rzadko odwiedzam oraz Mömax (taka podrobka Ikei), bo wole lepsza
jakos i fachowa obsluge. To sa takie discountery, gdzie kupuje sie
proste meble na pocztek, pozniej jakies drobiazgi, mozna dobrze i tanio
mozna zjesc, ale tez u innych. Np. https://www.moemax.de/
Stamtad mamy troche mebli https://www.hoeffner.de/

5. Data: 2019-07-15 18:38:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2019 o 17:44, Silvio Balconetti pisze:

> Gdyby byl lepiej wyksztalcony, to moze rozszerzylby kodeks biblijny na
> inne dziedziny. Ciekaw jestem, ile osob by tam podpadlo?

Dorzucam do listy:

"On przywołał dziecko, postawił je przed nimi i rzekł: 3 <<Zaprawdę,
powiadam wam: Jeśli się nie odmienicie i nie staniecie jak dzieci, nie
wejdziecie do królestwa niebieskiego. 4 Kto się więc uniży jak to
dziecko, ten jest największy w królestwie niebieskim. 5 I kto by przyjął
jedno takie dziecko w imię moje, Mnie przyjmuje.

Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy
wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i
utopić go w głębi morza."

I jakoś sekciarstwu pedofilia nie przeszkadza, a wypieków dostają, jak
zobaczą dwóch facetów trzymających się za ręce.

> Btw. Nie sadze, zeby polska IKEA ucierpiala z powodu tego zdarzenia,
> dostala raczej darmowa reklame.

Właśnie.
Że też zagraniczna firma musi w Polsce bronić normalności... ten kraj
jest chory.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2019-07-16 00:32:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-15 17:44, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> jakos i fachowa obsluge. To sa takie discountery, gdzie kupuje sie
> proste meble na pocztek, pozniej jakies drobiazgi, mozna dobrze i tanio

A zastanawiałeś się kiedyś o jaką 'śmierć' tu chodzi?

BTW:
W szeroko rozumianym społecznym odbiorze, IKEA, każdemu w Polsce, będzie
się jednoznacznie kojarzyć.

7. Data: 2019-07-16 00:53:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-15 18:38, Kviat wrote:

> [...]
>
> I jakoś sekciarstwu pedofilia nie przeszkadza, a wypieków dostają, jak
> zobaczą dwóch facetów trzymających się za ręce.

Następny z zespołem Aspergera?

> Właśnie.
> Że też zagraniczna firma musi w Polsce bronić normalności... ten kraj
> jest chory.

BTW: Już są pierwsze relecje...

https://twitter.com/_nazimno/status/1144647140788056
064

8. Data: 2019-07-16 11:35:04

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> BTW:
> W szeroko rozumianym społecznym odbiorze, IKEA, każdemu w Polsce, będzie
> się jednoznacznie kojarzyć.

Biedni Szwedzi. Wlasnie przeczytalem, ze zamykaja fabryke w USA (stan
Virginia), 300 osob pojdzie na bezrobocie, ale z prozaicznego powodu, bo
surowce sa za drogie, drozsze niz w Europie. Jak pamietam, to maja tez
zaklady w Polsce i Czechach.

A IKEA kiedys (15-20 lat temu) kojarzyla sie z niedola oszczednych
majsterkowiczow. Komedianci i kabareciarze ciagle smieli sie z tych
nieszczesnikow. Kupuja tania szafke, fotel lub regal, wioza kartony do
domu, rozpakowuja, a tam okazuje sie, ze czegos brak lub cos nie pasuje.
Jedziesz znowu do sklepu, wymieniasz, i w domu godzinami studiujesz
instrukcje, probujesz poskladac wszystko ze soba, stawiasz mebel, a on
ci sie rozpada. Probujesz na nowo, konsultujesz z domownikami,
sasiadami, i w koncu sukces!
Tak bylo moze kiedys i dotyczylo wyjatkow oraz osob, ktore mialy dwie
lewe rece, ale teraz szafka, polka lub stol (czesto "made in Poland")
nawet z lidla lub aldiego nie sprawiaja klopotow z montazem.

9. Data: 2019-07-17 21:07:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/07/2019 o 23:53, Izaura pisze:

> Następny z zespołem Aspergera?

ewidentnie przypominasz mi kogos, przypomne sobie, nie boj nic, moze daj
mnie bier, a moze vis-a-vis trzeciego pietra, a moze Kolbuszowa wysiadac

--
gazebo

10. Data: 2019-07-18 00:25:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-17 21:07, gazebo wrote:

> ewidentnie przypominasz mi kogos, przypomne sobie, nie boj nic, moze daj
> mnie bier, a moze vis-a-vis trzeciego pietra, a moze Kolbuszowa wysiadac

a paróweczka, jak?

https://twitter.com/_nazimno/status/1144647140788056
064

polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".
UW się spisał! dr. House byłby wniebowzięty za życia... ;)
chamom wszelakim